Wysłany: Czw Cze 11, 2015 18:25 Fotel kubełkowy typu SPARCO, Sportowa kiera w Rover 214i?
Siemano , chciałbym się dowiedzieć ,może ktoś ma lub ktoś się orientuje czy jest mozliwosc i w jaki sposob zamontowania do rovera 214i kubła sparco i jakiejs sportowej kierownicy , jak wyglada sprawa z gwintem itp . Pozdro !
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 18:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do 1.4? Why ? Kiera wystarczy naba montaż jak w większości hond
Fotel jak mocowanie wyspawasz to od Ferrari Ff podpasuje, ja miałem fotele Cobra Daytona i mocowania od astry i wywaliłem wyspawałem nowe ...
Gwintowanych zawieszeń jest tylko kilka sztuk w Pl jedna w moim posiadaniu ale do 1.4 ? Proszę o wyjaśnienie ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co ma do rzeczy 1.4 skoro jesteśmy w temacie tuningu wizualnego ? Głownie ze wszystkim chodzi mi o wygląd , a o gwinta pytam z ciekawości bo jeszcze się nie spotkałem .
PS mógłbyś mi jakoś pomoc z montażem naby w Roverze ? lub podeslac jakis temat , nigdy tego nie robiłem więc chciałbym od początku mniej więcej dokładnie ogarnąc jak się za to zabrać.
Po krótce fajnie, że chcesz żeby ładnie wyglądał itd itp, ale usportowienie samochodu z silnikiem 1.4 to tak trochę jak te "ścigacze" motorowery 50cc Prezentuje się fajnie, ale co z tego skoro jak dodasz gazu to na 5 km słychać, że to kosiarka
Wpadłem na to forum się czegoś dowiedzieć doradzić ale tutaj widze sami posiadacze motorów 2.0 , 2.5 i w góre którzy nic by nie robili przy swoim samochodzie mając mniejszy silnik bo przecież to nie jedzie.. Pozdro !
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Cze 12, 2015 10:46
DavidoeR napisał/a:
Wpadłem na to forum się czegoś dowiedzieć doradzić ale tutaj widze sami posiadacze motorów 2.0 , 2.5 i w góre którzy nic by nie robili przy swoim samochodzie mając mniejszy silnik bo przecież to nie jedzie..
bo z kupy bata nie ukręcisz, prawda jest taka ze do r214 gwint w dobrym stanie to z 1000zl, fotel juz wiesz co zrobic, w czym wiecej masz problem? chcesz to rób, sensu nie ma podobnie jak w wiekszosci tuningowanych golfow, szybszy nie bedziesz
Jak chcesz robić to rób Jak wyjdzie jak powyżej to skrytykujemy, jak wyjdzie ładnie to pochwalimy i będziemy zazdrościć Jedynie zwracamy uwagę na zasadnicze pytanie czy w przypadku tego silnika warto się w to bawić. Jeżeli uważasz, że warto to rób.
Moim zdaniem po prostu nie warto wydawać takich kwot żeby samochód wyglądał sportowo jeżeli tak nie jedzie (acz swapa zrobić zawsze można i gdybym miał tyle pieniędzy do wydania to najpierw tym bym się zajął). Nie ma co się obrażać, a mi zostaję życzyć Ci powodzenia
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Cze 12, 2015 11:01
DavidoeR, no to już wiesz ile to kosztuje, mozesz podjąc tą decyzję czy w to wchodzisz, czego więcej byś od nas chciał nie ma się co obrazac ale jak masz pakowac hajs zeby wygladal tylko to kup sobie najtansze jamexy, pelno ich na allegro
Śmieszne jest to, że np: w ślesinie coupeta 1,6 wklepałem nawet zs'owi 180. Nie wiem co się tak chłopaka czepiacie, niech mota. Ja bym olał kubły sparco i kupił kubełki od ZR'a i je obszył jakoś fajnie skórą, np coś a'la to: http://images.evisos.es/2...46f03eaa8_3.jpg
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Cze 13, 2015 08:22
Markzo, nie czepiamy się, jego 1.4 jego sprawa,
Markzo napisał/a:
Śmieszne jest to, że np: w ślesinie coupeta 1,6 wklepałem nawet zs'owi 180
to nie jest śmieszne, to jest tragiczne dla owego właściciela ZS-a, rok temu Maniu wygrał 1.8 na torze a przecież i z 2.0T startował, ale idąc dalej, gośc citroenem AX 1.4D na Nürburgring wykrecił czas nieosiągalny dla wielu kierowcówi aut niby szybszych dużo, tylko co z tego wynika? ano nic, to wciaż stara puszka i ten czas tego nie zmieni
Markzo,
pytałem dlaczego chce to robić z takich względów jak to że chcąc występować w rajdach etc. Klasyfikacja jest pojemnościowa, dlatego jak łatwo się domyślić musi zostać taki silnik
Mówi się że można swap zawsze zrobić ale kwestia opłacalności robienia tego względem budy pojazdu
Niestety nieraz napominam sensie a efekt jest taki że osoby robiące swap w starszych autach widzą to dopiero po fakcie i szybko takie projekty trafiają na sell lub części
co do samego egzemplarza wystarczylo by kilka rzeczy
R214 jest to model mało rozwojowy, próby upalania go szybko zakończy uszczelka pod głowicą, jeżeli chciałbyś robić na bogato są to względem wartości rynkowych bajeczne sumy
swap, gwint, heble, kubły + mocowania , pozostałe elementy zawieszenia które trzeba by wymienić stabilizator gumy w zawieszeniu na poliuretan, elementy usztywniające czyli minimum komplet rozpórek
niestety r200 ze względu na wiek często borykają się z korozją więc wiadome że przy grubszej zabawie trzeba wzzystko ogarnąć blacharsko zwłaszcza kwestie elementów newralgicznych
koszta w zależności od silnika do swapu i tego czy będziesz większość rzeczy robił sam raczej nie mniej niż 15-20 tyś minimum
druga sprawa, niestety nie jest tak prosto jak w vagach czy hondzie gdzie kładziesz kase na lade i wszystko dostaniesz
tutaj dostępność części nietypowych i powiedzmy "sportowych" przy poszukiwaniach może zająć nawet kilka lat a niektóre trzeba wykonywać samemu bo nikt nie produkuje.
teraz porównując wartość samochodu rynkową około 2-4tyś często sama uszczelka pod głowicą zaprowadza te samochody na złom
wracając do sedna kubły i gwint + kiera z nabą można wsadzić ale do seryjnej 214 będą pasować jak krowie siodło
markzo wrzucając do porównania r216 coupe które w stanie dobrym obecnie są droższe od r200jajek za sam wygląd i ich charakter + hondowska d seria którą w hondach rozklepali na wszystkie możliwe sposoby i znoszą znacznie więcej niż roverowska kseria
+ w coupe wychodziły silniki 2.0turbo które już napewno można uznać za sportowe (nie porównujemy tu samochodów sportowych za grubą kase)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale tu jest dział tuning wizualny i jak chłop chce upiekszyć swoje auto to niech robi do rajdów raczej nie jest konieczna lotka od ZR czy kiera inna. On chce mieć coś co wygląda i straszy innych na krzyżówce jechać nie musi.
Piszę to bo mój syn też kupił 200 mega zadbane, z silnikiem 75KM a chce go wystylizować na ZR bo mu się podoba a nie stać go na takiego (niezajechanego). Stylizacja to jest 2000pln w porywach i przy cenie 2000pln które dał za auto, raczej wątpię by kupił ZR za 4k pln
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ale nie ZR i raczej wątpie by za 4k kupił takiego jak ten co ma teraz za 2k bo wierz mi jeszcze nie widziałes 200 w stanie prawie fabrycznym bez grama korozji. Kupił czystym fuksem auto z 97r na oponach które były na nim fabrycznie (fakt sparciałe ale fabryczne), stał gdzieś i kurzył sie w garażu.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Cze 13, 2015 11:51
sknerko napisał/a:
stał gdzieś i kurzył sie w garażu.
jak auto stoi to też nie dobrze, sknero zrobienie 1.4 75km na ZR jest nie mozliwe bo lampy nie te, to raz, a dwa że to jak wszystkie e36-ki ze znaczkiem M
Oczywiście że wiem ze niejeżdżone jest do D. Ta sztuka ma 97kkm na liczniku i jest mega zadbana. Nie pisze o zrobieniu a stylizowaniu czyli lotka, dokładki, progi, koła i może wętrze a lampy będą angel eyes.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum