Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witajcie koledzy.Niedawno zakupiłem rovera ale mam z nim parę problemów...Pierwszy to to że straszny mół.Byłem u mechanika powiedział że pompa paliwa jest niewłasciwa bo jest mechaniczna powinna być elektryczna (cokolwiek to znaczy) oczywiscie podpinał komputer i pokazuje błędy temepratury paliwa Po skasowaniu tych błędów pokazują się od razu.Ciśnienie turbo jest akceptowane.NIe wiem czy musze wymienić pompę paliwa?
Pytanie drugie.Czy da radę zrobic by gniazdo zapalniczki było aktywne nawet gdy kluczyk jest wyjęty?
Następne pytanie patrząc na silnik po lewej stronie nad wlewem płynu spryskiwaczy jest jakiś silniczek niestety umnie on jest niepodpięty...Do czego służy?
I ostatnie pytanie...W jaki sposób polużnik linkę sprzegła gdyż bierze od razu przy podłodze.....
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 07, 2015 13:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki kolego.....Czyli ten brak mocy jest spowodowany inną pompą paliwa? Wymiana jest droga ale z tym przyspieszeniem od 0 do 100 w granicach 30 sekund to raczej cięzko...
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Lip 08, 2015 14:21
maniek6600 napisał/a:
Byłem u mechanika powiedział że pompa paliwa jest niewłasciwa bo jest mechaniczna powinna być elektryczna
ja rowniez tak mam i na brak mocy nie narzekam ,trzeba odpowiednio ja podregulowac i auto na niej tez bedzie chulac
maniek6600 napisał/a:
Czy da radę zrobic by gniazdo zapalniczki było aktywne nawet gdy kluczyk jest wyjęty?
mozesz zlapac sie pod bezpiecznik w ktorym jest prad bez przekreconego kluczyka albo pociagnac kabel i dac przez bezpiecznik bezposrednio ze zrodla pradu
maniek6600 napisał/a:
Następne pytanie patrząc na silnik po lewej stronie nad wlewem płynu spryskiwaczy jest jakiś silniczek niestety umnie on jest niepodpięty...Do czego służy?
jak masz mechaniczna pompe nie jest on ci do niczego potrzebny
maniek6600 napisał/a:
W jaki sposób polużnik linkę sprzegła gdyż bierze od razu przy podłodze.....
sprawdz stan tej linki czy w ogole dziala w niej samonapinacz
No dzięki kolego....Tylko do kogo się udac by ją podregulować....Poznan ? Polecicie coś? :inke sprzęgła wyregulowałem.Mam jeszcze problem z przepływką.Tzn czy podpięta czy odpięta nie ma żadnej różnicy w jakości przyspieszania...Chciałem wyczyścić tak jak jest instrukcja na forum ale czy to zda sprawę......
Aha i jeszcze jedno...Chciałym rozebrac licznik bo nie wiedzieć czemu nie mam wskażnika od temperatury silnika...tzn podziałka jest ale brak wskażnika....Czy to jest wciskane czy jak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum