Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam. Za paliły mi się kontrolki abs i kontroli trakcji i świecą się non stop. Kiedyś miałem przypadek ze się zaświecily na krótki czas po ponownym odpaleniu gasly ale palił się też hamulec ręczny a teraz już nie.
Może to coś konkretnego oznaczają jak dwie naraz się palą czy standardowo zacząć sprawdzać od czujników absu?
Pozdr
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 15, 2015 18:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a predkośc pokazuje jak trzeba? a tempomat (jeśli jest) działa? bo to może naprowadzić który czujnik ABS zdechł. u mnie czujniki były ok ale zardzewiał mi styk na wtyczce pompy ABS spryskałem sprayem KONTAKT i działa już kilka lat
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
U mnie tak bylo jak padl sterownik pompy hamulcowej.Kontrola i abs swiecil caly czas,a reczny czasami tak czasami nie. Ale wcale nie musi byc to sterownik
Musisz wyjac aku i skrzynke od aku.Przy scianie grodziowej jest pompa z taka dluga wtyczka.Czesto styki sniedzieja jak pisza uzytkownicy.Mozna wypiac wtyczke i sprawdzic,przeczyscic ,popsikac kontaktem i wpiac.Moze pomoze.Jak zdiagnozować niestety nie wiem
lewy przedni jest od tempomatu,prawy od predkosci i wskaznika paliwa
Dobrze .pisze
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wysłany: Sro Lip 15, 2015 23:22 Kontrolka abs i trakcji
Od jakiegoś czasu nie miałem tempomatu.Prędkościomierz działa.Mam wyjęte półosie więc porównałem obie strony i zauważyłem.że lewy pierścień magnetyczny jest zablokowany brudem .Czy da się uratować,czy trzeba wymienić łożysko.
Pierścienie magnetyczne a raczej bieżnia magnetyczna jest na łożysku (ja tego nigdy nie widziałem) zastanawiam się jak to może się zabrudzić. Słyszałem o zabrudzeniu pierścieni zębatych ale gładka powierzchnia łożyska...... hmm...... Jeżeli jednak jest tam brud to należy oczyścić lub wymiana łożyska bo pierścień jest zintegrowany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wysłany: Czw Lip 16, 2015 20:24 Kontrolka abs i trakcji
Już po problemie.Na pierścieniu w rejonie czujnika była półcentymetrowa warstwa rdzy a pierścień pod spodem obracał się. Łatwo dało się oczyścić sztywnym pędzelkiem.Na prawym kole zanieczyszczeń nie było.
o widzisz dlatego pytałem o tempomat i prędkościomierz bo to pozwala z grubsza określić gdzie szukać
Szkoda że nie zrobiłeś jakichś fotek, dla innych by się przydało
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jestem po diagnostyce. Błąd czujnika abs prawe tylne koło. Jak wymienię czujnik dam znać. Pozdro
[ Dodano: Wto Lip 21, 2015 11:47 ]
Wymieniłem czujnik abs kontrolki zgasły. Po chwili jazdy zapaliły się znów. Po wyłączeniu silnika i odpaleniu ok po chwili znów się zaświecily. Teraz zgasł będę obserwował. Czy one się muszą "ułożyć" jakoś?
Działa tempomat na kompie wyszedł jeden czujnik. Sprawa wygląda tak: odpalam auto i przy małych prędkościach po wciśnięciu hamulca włącza się abs czuć na pedale a po chwili zapalają się kontrolki trakcji abs i ręcznego. Po odpaleniu ponownym auta znów to samo.
kto demontował czujnik i jak to robił? bo jak rozwiercany był, to bankowo zostało uszkodzone łożysko magnetyczne i tu jest pies pogrzebany.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie dałem go rady sam wyciągnąć bo był tak zapieczony i dałem mechanikowi a on go dosłownie wydlubal z obu stron. Może być tak jak piszesz. Jadę podłączyć pod kompa czy pokaże ten sam błąd czy coś innego.
[ Dodano: Wto Lip 21, 2015 19:05 ]
Po wymianie czujnika na kompie wyskakuje błąd "napięcie zasilania czujnika prędkości koła".
To napięcie jest brane z pompy czy z pierścienia magnetycznego?
Podczas jazdy na komputerze pokazywało równe prędkości na każdym kole prócz tego prawego z tyłu. Były zbliżone ale się gubil momentami i wskazywał niższe.
Podczas jazdy na komputerze pokazywało równe prędkości na każdym kole prócz tego prawego z tyłu. Były zbliżone ale się gubil momentami i wskazywał niższe.
Albo trefny czujnik albo mam racje i uszkodzone łożysko do wymiany. Zamienniki czujnika potrafią świrować
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum