Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Jak w oryginale wisi kolektor wydechowy i plecionka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS] Jak w oryginale wisi kolektor wydechowy i plecionka?
Autor Wiadomość
_markos 




Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 112



Wysłany: Czw Lip 16, 2015 07:43   [MG ZS] Jak w oryginale wisi kolektor wydechowy i plecionka?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Przymierzam się do ogarnięcia wydechu w swoim złomie, ale po zajrzeniu pod samochód mam pewne wątpliwości w temacie tego jak wisi silnik. Rura od strony kolektora na odcinku plecionki konkretnie mija się z osią reszty wydechu od strony katalizatora. Łącznik elastyczny ustawiony jest pod kątem do góry w tył, kolektor jest dużo niżej niż katalizator. Nie wygląda mi to na fabryczne ułożenie, ale chciałbym się upewnić. Nie mam pod ręką zdjęcia, wrzucę wieczorem, ale czy ktoś mógłby cyknąć przy swoim MG foto tej części wydechu z boku, patrząc zaraz zza przedniego lewego koła?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 16, 2015 07:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 17, 2015 05:09   

W mojej v6 i taty 75 (też v6) wydech idzie równolegle do ziemi, po połączeniu kolektorów Y-pipem (za pre-catem) wychodzi rura idealnie w osi tunelu środkowego. Podrzuć fotę, jak u Ciebie to wygląda ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
_markos 




Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 112



Wysłany: Pią Lip 17, 2015 21:17   





Przy montażu całego nowego wydechu z nowym katalizatorem oczywiście nie stanowi to problemu, bo wystarczy wszystko ułożyć i połapać pod samochodem i będzie jakoś wisieć, ale moim zdaniem nie wygląda to jak fabryka. Profi wymieniony łącznik pominę, to w tym momencie nie jest ważne, chodzi o samo ułożenie kolektor - katalizator. Na moje oko różnia jest nie na parę milimetrów, tylko na dobre kilka centymetrów, co wskazuje albo na źle powieszony silnik, albo na źle powieszoną dalszą część wydechu, z czego wiedząc jak zdrutowany jest cały ten samochód, bardziej prawdopodobne wydaje mi się to pierwsze :roll:

Przydałby się ten sam widok, albo chociaż opis z takiego samego auta, ktoś coś?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 17, 2015 22:53   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600&postdays=0&postorder=asc&start=40
masz zdjęcia z montażu wydechu z nierdzewki u mnie, jest jedna fotka z widokiem kolektora, jednak z tego co kojarzę, kolektor wydechowy wychodził równolegle do podłoża.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 19, 2015 13:51   

_markos, zamiast wysuwać daleko idące teorie spiskowe może najpierw sprawdziłbyś zawieszenie silnika?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
_markos 




Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 112



Wysłany: Pon Lip 20, 2015 18:48   

Silnik bez mocowań stabilizujących, tylko na bocznych, MUSI wisieć prosto. Jeżeli nie wisi, to znaczy, że coś jest nie halo. A czy wisi - tego nie wiem, staram się właśnie znaleźć na to pytanie odpowiedź, bo skoro wydech mija mi się o parę cm, to nie wydaje Ci się, że coś jest nie tak? Bagnet oleju permanentnie połamany z powodu tego, że cały czas dotyka maski, to też przypadek i teoria spiskowa? Jakoś w innych ZS180 się nie łamie, no kurna, ciekawe dlaczego :neutral: Może dlatego, że nikt ich nie zdrutował tak jak zdrutowana jest ta padaka? :???:

Zluzuj się już z tych moich teorii spiskowych, bo kupiłem trupa i teraz staram się go jakoś doprowadzić do stanu używalności. Nie, nie zużył i nie popsuł się od dnia kiedy go kupiłem, on był popsuty mniej więcej od końca 2007 roku - od kiedy popełnił go own, a potem było tylko gorzej. I do dnia kiedy to auto wybuchnie, albo je komuś sprzedam, będę na każdym kroku podkreślał, że przede mną właścicielami byli amatorzy druciarze, a nie pasjonaci i to nie ja przez pół roku, a oni kolejno przez 8 lat doprowadzili ten samochód do takiego stanu.

Nie masz nic do dodania na temat tego jak wisi wydech - nie pisz. Z góry dzięki.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 01, 2015 21:56   

Z tego co pamietam, jak pisze markzo, rowno do ziemi, w osi i bez takich "skokow" w wysokosci, ale dokladnie postaram sie jutro pofocic. U mnie nie ma srodkowego, bo przy wymianie koncowego - pominalem ;) srodkowego nie moglem kupic od reki, wiec zalozylem bez i tak jezdzi :) w przyspieszaniu nie widac roznicy, troche bardziej pierdzi wydech - jest glosniejszy, ale nie na tyle by mi to przeszkadzalo.

Sory za zwloke, ale bylem w pracy i potem w domu walka z netem i telekomuna...

Jestem juz wsrod zywych. Jakby co mozna zmontowac jakiegos spota, ale w innym temacie :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 1,6 '00] kolektor wydechowy
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Cze 03, 2009 09:57
NEOSSS
Brak nowych postów [R45] Pasujący kolektor wydechowy 4-2-1
krzych0s Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Wrz 13, 2018 19:30
Markzo
Brak nowych postów [R416Si '97] kolektor wydechowy, portki i katalizator ?
Bodziek85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 01, 2012 19:12
Bodziek85
Brak nowych postów [R45] Kolektor wydechowy, Dziwne dzwięki, katalizator, obd..
notokey Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Lis 04, 2015 21:47
notokey
Brak nowych postów [MG zs 2.5] Układ wydechowy
harteus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Gru 23, 2013 18:44
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink