Forum Klubu ROVERki.pl :: [ MG ZT-T ] Modul komfortu kupic uzywany czy nowy ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ MG ZT-T ] Modul komfortu kupic uzywany czy nowy ?
Autor Wiadomość
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 20:51   [ MG ZT-T ] Modul komfortu kupic uzywany czy nowy ?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam wszystkich . Pare miesiecy temu zapodalem temat z problemem mojego MG ZTT i jeden z uzytkownikow forum zasugerowal ze problem tkwi w module komfortu . Po zdjeciu wszystkiego co nalezalo dostalem sie do w/w modolu i jego numer to YWC001521 . Niestety modul na 100% jest walniety pomimoze centralny zamek , elektryczne szyby , oraz swiatla ( po wylaczeniu silnika i swiatel jeszcze kilka sekund swiatla swieca ) nie idzie skomunikowac sie z komputerem i np przeladowac mu soft aby dodac np inne opcje . Nie dziala np ustawianie lusterek bocznych , otwieranie tylnej szyby w tylnej klapie lub autoalarm . Tak wiec modul do wymiany Teraz ciekawostka po podlaczeniu pod komputer samoistnie przelaczylo sie na wyswietlaczu licznika stan licznika z MIL na KM ( mieszkam w Szkocji wiec nominalnie powinny byc MILE ) Tak bylo do momentu diagnozy . Niestety po ponownym podlaczeniu pod T5 juz nie idzie zmienic KM na MILE brak komunikacji z modulem Komfortu . Dlatego mechanik powiedzializ nalezy kupic tzw BLANK MODOL tzn nowy modul komfortu plus nowy kluczyk aby modul od podstaw zaprogramowac a kluczyk z nowym kodem zaprogramowac pod nowy modul. No coz wszystko byloby ok gdybynie fakt ceny tych dwoch czesci ,stad moje pytanko
Czy mozna kupic uzywany modul komfortu o tym samym numerze i co nalezy pozniej zrobic czy wystarczy wizyta na komputerze czy trzebabedzie cos wiecej przeprogramowywac .
Pozdrawiam z krainy deszczowcow Szkocji Andrzej
Ostatnio zmieniony przez dziej076 Wto Sie 18, 2015 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 18, 2015 20:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 21:10   

dziej076 napisał/a:
YWC001521

Jedno oczko wyżej i miałbyś otwieranie klapy bagażnika z pilota :)

dziej076 napisał/a:
Niestety modol na 100% jest walniety pomimoze centralny zamek , elektryczne szyby , oraz swiatla ( po wylaczeniu silnika i swiatel jeszcze kilka sekund swiatla swieca ) nie idzie skomunikowac sie z komputerem i np przeladowac mu soft aby dodac np inne opcje

Moduł. Nie mylić modułów LSM z BCU.

dziej076 napisał/a:
Czy mozna kupic uzywany modol komfortu o tym samym numerze i co nalezy pozniej zrobic czy wystarczy wizyta na komputerze czy trzebabedzie cos wiecej przeprogramowywac .

Można. T4 ma taką funkcję, że może skopiować Twoje ustawienia do innego modułu. Nie wiem jak T5. Nie wiem (nie pamiętam) czy T4 potrafi pozmieniać coś w BCU jeśli VIN mu się nie zgadza... ale chyba powinien, w końcu ustawienia bierze z innych modułów. Problem tylko w tym, że jak nie przepiszesz zawartości BCU starego do nowego, to szlag trafi obecne piloty.

Ale to wszystko jest już praktycznie dostępne od ręki na forum.
Na dzień dzisiejszy mogę Ci zaproponować pomoc zdalnie i wysyłkowo jeśli Twój specjalista nie poradzi sobie z przepisaniem modułu (brak dostępu do starego modułu).
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 21:45   

MaRek dzieki za szybka odpowiedz. W zasadzie modul o numerze YWC001522 moge miec od reki oczywiscie uzywany no i tu pytanko co bys potrzebowal do przeprogramowania tego YWC001522 tak aby poprostu podmienic z tym co jest teraz z tym ktory nie komunikuje sie z kompyterem uniemozliwiajac sprawdzenie co i jak oraz wgranie nowego softu .
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 21:53   

dziej076 napisał/a:
Dlatego mechanik powiedzializ nalezy kupic tzw BLANK MODOL tzn nowy modol komfortu plus nowy kluczyk aby modol od podstawzaprogramowac a kluczyk z nowym kodem zaprogramowac pod nowy modol.

Moim zdaniem chce Cie naciągnąć. Podłaczałem do swojego dowolne moduły i każdy działał.
dziej076 napisał/a:
Niestety po ponownym podlaczeniu pod T5 juz nie idzie zmienic KM na MILE brak komunikacji z modolem Komfortu

Tyle że.. z tego co się orientuje to w BCU nie ma opcji KM/MILE, ta konfiguracja jest w zegarach, wiec nie wiem czemu mialo by sie to zmienic po zmianie modulu.

Mi bardzie j to wyglada na problem z licznikiem/zegarami. Jakies zmiany, brak komunikacji z BCu , a to przez zegary idzie komunikacja z BCU.
Sprawdz zegary bo moze to one robią problemy. Możliwe ze jest jakieś zwarcie na linii K-BUS i stad problemy...
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:06   

Marcin a jak wytlumaczyc fakt braku mozliwosci komunikacji z BCU ? Diagnoza zatrzymuje sie wlasnie na tym elemencie , nie mozna przeprowadzic pelnego skanu bo sygnal dochodzi i dalej zero komunikacji . Dlatego np nie idzie wgrac nowego softu . Nie wspomne juz o braku mozliwosci np otwierania tylnej szyby w klapie lub np braku mozliwosci regulowania swiatel przednich gora dol ( reaguja na regulacje tylko kiedy wylaczy sie swiatla zmieni pozycje ustawienia ponownie wlaczy wtedy silniczeko dpowiednio ustawia swiatla gora lub dol . Jak sa zaswiecone to zero reakcji ) nadomiar zlego autoalarm syrena trabi jak sie wlaczy swiatla i spryskiwacze przedniej szyby --- trzy zawycia syreny jak klaksony i cisza. normalnie zero reakcji zostawie otwarte szyby i tylko migacze mrugaja a glosu brak. Tak wiec to chyba BCU ,choc znawca nie jestem . Apropo ( Możliwe ze jest jakieś zwarcie na linii K-BUS i stad problemy...) co to znaczy jakas podpowiedz ?? ??
_________________
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:10   

dziej076 napisał/a:
W zasadzie modul o numerze YWC001522 moge miec od reki oczywiscie uzywany no i tu pytanko co bys potrzebowal do przeprogramowania tego YWC001522 tak aby poprostu podmienic z tym co jest teraz z tym ktory nie komunikuje sie z kompyterem uniemozliwiajac sprawdzenie co i jak oraz wgranie nowego softu .

Ten moduł, a resztę rzeczy to na PW.

Ale zastanów się nad tym co pisze marcin.misek.
Może opisz w ogóle na początek jaki masz problem z samochodem, czemu trafiłeś na T5 i jaki był cel wizyty. Co takiego twórczego odkrył "szpec"?

marcin.misek napisał/a:
Możliwe ze jest jakieś zwarcie na linii K-BUS i stad problemy...

Może webasto sieje? Jak jest oczywiście.

marcin.misek napisał/a:
to przez zegary idzie komunikacja z BCU.

Nie tylko z BCU. Z prawie każdym innym modułem... a o innych problemach nie pisze nic kolega.

"spec" może nie tyle naciąga, co nie ma wystarczającej wiedzy.
Skoro to jakiś spec od Roverów może ma moduł inny na stanie, a po wymianie jego komunikacja idzie bez problemu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.misek 
Klubowicz



Profesor
Coding Group


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 1062



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:19   

dziej076 napisał/a:
Marcin a jak wytlumaczyc fakt braku mozliwosci komunikacji z BCU ?

Zegary są GateWayem dla calosci komunikacji. Aby zdiagnozowac BCU, sygnal przechodzi przez zegary. Jeśli odepniesz zegary nie zdiagnozujesz nic poza SRS i Sterownikiem silnika. odpinając zegary brak jest komunikacji ze swiatłami, z BCu czy z czujnikiem parkowania. Popatrz na schematy elektryczne to zobaczysz.

Za światła odpowiada modu; LSM, Za drzwi alarm BCU, ze wszytkim masz problemy. Takie wariacje czesto pojawiają sie w wersji z Webasto gdzie K-Bus ulega awarii i sieje bledami po magistrali, masz webasto ? moze pomoze odlaczenie kostki od niego. Chociaż nie wiem czy benzyniakach montowano to ustrojstwo.
dziej076 napisał/a:
jakas podpowiedz

Wyjmij zegary, sprawdz czy nie ma nigdzie wody, zwarcia czy uszkodzonych przewodów (K-BUS to bialo-czerwono- cośtam) Ew pod schowkiem masz skupisko Kabli od IBUS ( moze tam coś zalega).

dziej076 napisał/a:
Dlatego np nie idzie wgrac nowego softu

Nowego softu ? Nie wiem czy taka opcja istnieje chyba chodzi o konfiguracj, ale to odrebne rzeczy. Jeśli chcesz miec pewnosc co do BCU, podlacz je pod inny pojazd. Jesli tam bedzie działalo to Wyeliminujesz usterke BCU.
_________________
Kodowanie, diagnoza R75/MG ZT
Dopisywanie kluczy, pilotów
Chiptuning : CDT -> CDTI-> i wiecej
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:22   

dziej076 napisał/a:
ak sie wlaczy swiatla i spryskiwacze przedniej szyby --- trzy zawycia syreny jak klaksony i cisza

Hmm... a może już ktoś wrzucił tam inny moduł ;) ?
Taka historia dzieje się, jak masz w konfiguracji BCU opcje syreny z baterią + spryskiwacze świateł przednich, a takiej opcji nie masz lub na odwrót. Opcja jest, ale nie skonfigurowana w BCU. Który to jest rok auta? I co to jest T5? T5 czy T4 tylko się pomyliłeś?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:49   

Przepraszam walnalem sie oczywiscie T4 . Jesli chodzi o samochod to : MGZT-T 2,5V6 190 PLUS manualna skrzynia rok prod 2004 wersja po lifcie . Webasta brak wiem ze samochod byl bity z przodu prawa strona wymieniane byly blotnik prawa lampa wentylatory chlodnica . Kiedys mechanik inny niz ten z T4 powiedzial ze byc moze ktos poszedl na latwizne i zamontowal przedni zdezak bez spryskiwaczy to samo dotyczy sie butli i to wlasnie robi problem bo komputer widzi blad . Jesli chodzi o licznik to przed wizyta na T4 wszystko chodzilo ok naet test liucznikow robilem kilkukrotnie zawsze wszystko ok . Traz po wizycie ( powod to po pierwszej wizycie gosc ztwiedzil ze AIRBAG ECU w tunelu jest walniety i to onnie podaje dalej sygnalu ) w/w modul wymienil i nic zero komunikacji tym razem twierdzil ze to wlasnie ten modol komfortu . Twierdzi tak bo zekomo nic nie idzie dodac np dokupilem czujniki cofania i nic nie zrobi bo nie moze wlaczyc tej opcji ,albo tempomat twierdzi ze rowniez nie moze aktywowac tej opcji bo BCU nie przepuszcza sygnalu . Jesli chodzi o licznik to przed wizyta pokazywal przebieg w MILACH po wizycie w KM . Pojechalem to zareklamowac podlaczyl pod komp i powiedzial ze brak komunikacji z BCU i nic nie moze zrobic .
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:57   

To jakiś fantasta :) Uciekaj stamtąd ;)
Moduł komfortu nie ma się ni jak do czujnika parkowania :)

Ten samochód to rzeźba. Spróbuj - jeśli to możliwe - podać mi VIN oraz kody ZCS. To T4 powinno pokazać po identyfikacji auta. Ze sterowników silnika, zegarów i EWS.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 22:57   

coś mi sie daje że gośc namieszał tym swoim T4, odłączałeś akumulator na jakiś czas?
_________________
75 Red Edition
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Wto Sie 18, 2015 23:26   

Niestety nie odlanczalem aku zrobie to jutro przed praca zostawie go bez napiecia zdejme klamy na 8 godzin heehehehheeeee.Zobaczymy co i jak .
Apropo info kolejneg cytuje
( Ten samochód to rzeźba. Spróbuj - jeśli to możliwe - podać mi VIN oraz kody ZCS. To T4 powinno pokazać po identyfikacji auta. Ze sterowników silnika, zegarów i EWS.)
Podanie VIN-u zden problem ale kody ZCS JESTEM W TYM KOMPLETNY LAIK CO TO JEST ?
Jesli zapytalbys sie mnie jak ustawic zaplon w gorniaku np M72 to o polnocy zaspany powiedzialbym ci ale to jest dla mnie czarna magia gdzie tekody znalezc gosc nie dal mi zadnego wydruku z T4 wiec wiemtylko tyle ile mi powiedzial .
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 18, 2015 23:46   

odłącz aku i zobacz co będzie... dla pewnośći, w masz sucho w aucie? w grodzi? to takie podstawy
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sie 19, 2015 06:40   

dziej076 napisał/a:
Podanie VIN-u zden problem

No to do dzieła ;)

dziej076 napisał/a:
kody ZCS JESTEM W TYM KOMPLETNY LAIK CO TO JEST ?

Jeśli masz dostęp do T4, to zrób zdjęcie ekranu/ów po procesie identyfikacji auta. Można wybrać też opcję listy wyposażenia. Wtedy T4 wyświetli każdy moduł z VINem oraz kody ZCS (kody ZCS składają się z grupy kodów GM, SA, VN) postać może być taka jak poniżej:
Kod:

GM 73250221N
SA 2226684183154406A
VN 1800000043B


Zanim pojedziesz do tego specjalisty, spróbuj sam przy pomocy szpikulca, albo jakiegoś cienkiego śrubokręta podoginać piny w złączu OBD. Złącze OBD to jest to złącze nad nogami kierowcy. Należy przygiąć te piny tak, aby ściskały piny z wtyczki, którą się podłącza. Ich niekontakt może powodować problemy z komunikacją z modułami.

Ostatnie pytania to:
1. po np. otwarciu drzwi, albo włączeniu długich świateł pojawiają się odpowiednie dla danego zdarzenia komunikaty na desce rozdzielczej?
2. Czy w miejscu gdzie jest licznik kilometrów dziennych (TRIP1) pojawia się przebieg czy np. ERR?
3. Czy działa prędkościomierz i obrotomierz?
4. Pilot/piloty otwierają i zamykają auto?
5. Po otwarciu auta z pilota włącza się oświetlenie wnętrza?
6. Po zamknięciu auta z pilota wyłącza się oświetlenie wnętrza?
7. Czy przy próbie zamknięcia auta z pilota, kiedy otwarte są któreś drzwi, wydobywa się jakiś sygnał dźwiękowy?
7a. Jeśli tak skąd dobiega sygnał? Czy to klakson czy inne źródło?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 10:58   

Wielkie dzieki za wszelka okazana mi juz pomoc . Kolejny test na komputerze mam umowiony z gosciem na przyszly czwartek .Bede strzelal fotki kazdego kroku diagnozy tak aby bylo wiadomo co i jak , co pokazuje tzn jakie komunikaty na komputerze u diagnosty . Apropo pytania o suchosc w samochodzie potwierdzam zero wilgoci woda nie splywa do srodka . Wiem bo juz przezywalem to kiedys jak mialem Jaguara S typa i jestem na tym punkcie wyczulony , poza tym sprawdzalem juz to i SUCHO .
Jutro mam troche wolnego czasu to opisze wszystko ze szczegolami co sie dzieje z samochodem tzn co dziala , co powinno dzialac a nie dziala , a co dziala choc nie powinno w danej chwili .
Pozdrawiam z deszczowej Szkocji Andrzej
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sie 21, 2015 14:15   

Andrzeju! Skoro masz wolne, to przygotuj się do sesji na T4.

Rozbierz sobie auto na tyle aby mieć dostęp do modułu świateł, licznika oraz modułu komfortu BCU i co najtrudniejsze do modułu EWS (immobiliser). Jak to zrobić masz tutaj na forum dość dobrze opisane.

Moduł świateł nad nogami kierowcy (ten gdzie włączasz światła), licznik wiadomo gdzie - 3 śrubki + zaczepy i wyciągniesz. BCU nad schowkiem pasażera. Immobiliser znajduje się na ściance bocznej obok pedałów. Niestety mocowany na torksa 5-cio ramiennego.

Postaraj się każdy moduł wyjąć, odpiąć od instalacji i sprawdzić czy nie nosi śladów korozji. Jak będziesz miał zdjęty schowek sprawdź od razu wszystkie bezpieczniki w puszce. Może któryś niedomaga? Zrób to z sercem - nie na oko - tylko albo wyjmij każdy i sprawdź albo zaopatrz się w próbnik. Jeden koniec do masy, drugi do bezpiecznika i albo świeci albo nie.

Oczywiście nie zapomnij o dogięciu pinów w gnieździe OBD.
Możesz też sprawdzić punkty masowe na karoserii. Właśnie po bokach na słupkach jest ich najwięcej i czasami na skutek wilgoci śniedzieją, nie kontaktują.

Cała ta operacja powyżej powinna Ci zająć kilka godzin. Oczywiście najlepiej jakby nie padało z nieba na głowę. Może masz garaż, albo jakąś wiatę. Dodatkowo możesz przygotować się do podmiany modułu BCU (najlepiej tego z końcówką 1522). Możesz to podmienić sam.

Napisz też kiedy dokładnie i o której godzinie będziesz w tym warsztatcie z T4.
Może za pomocą facebooka, vibera lub skype'a będziemy mogli na bieżąco sugerować Ci warto na tym T4 zrobić. Nie wiem na ile ten obsługujący jest w stanie się zaangażować w pomoc. Jeśli nie będzie chciał współpracować i wykonywać dziwnych ruchów na pozór bez sensu, to może nic z tego nie być. Wszystko zależy czy myśli co robi, czy to zwykły klikacz małpujący z pamięci.

Pozdrawiam ze słonecznych i upalnych mazur :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Gdzie kupić korek nowy typ?
zetkaii Rover serii 75, MG ZT 15 Pią Maj 10, 2013 13:22
kirk50
Brak nowych postów [R75] Gdzie kupic nowy silnik krokowy do 2,0 benzyna?
kirk50 Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Maj 04, 2013 22:25
kirk50
Brak nowych postów [R75] Moduł komfortu - BCU
MARCONI13 Rover serii 75, MG ZT 26 Wto Lis 01, 2016 13:12
longer86
Brak nowych postów [75] Moduł komfortu BCU
drut4 Rover serii 75, MG ZT 10 Sro Sty 03, 2018 02:27
MaReK
Brak nowych postów [R75] Moduł komfortu - BCU
resort210 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Paź 31, 2010 20:21
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink