Forum Klubu ROVERki.pl :: [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
Autor Wiadomość
patryk199390 



Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 5



Wysłany: Pon Sie 17, 2015 20:53   [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam, tak jak widac w nagłówku tematu mam problem z immobiliserem, sprawa wygląda następująco.
Jako ze zostawiłem auto na właczonych swiatłach zastałem go w stanie agonalnym, mimo to spróbowałem odpalic, efektem tego był jeden obrót rozrusznika i to by było na tyle
Samochód zaparkowany był na górce wiec postanowiłem odpalic go metodą na pych, pusciłem sprzęgło i od tego momentu immo się uzbroiło i po kazdym przekręceniu stacyjki wyje
Do auta mam tylko kluczyk, nigdy wczesniej auto nie potrzebowało zadnego dodatkowego pilota do odpalenia, z tego co mi sie wydaje to dioda immo wczesniej nawet nie swieciła swiatłem przerywanym jak ma to teraz miejsce podczas braku kluczyka w stacyjce, zaraz po włozeniu kluczyka dioda zaczyna swiecic swiatłem ciągłym a piszczałka w okolicy listwy bezpieczników zaczyna wyc

Macie moze jakies sugestie ?
CZy po numerze VIN da sie jakos odczytac awaryjny kod immo ?
Ostatnio zmieniony przez patryk199390 Pon Sie 17, 2015 23:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 17, 2015 20:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 19, 2015 06:26   

patryk199390 napisał/a:
CZy po numerze VIN da sie jakos odczytac awaryjny kod immo ?
Nie da się.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 19, 2015 10:13   

tylko do T4 podłączenie
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 19, 2015 12:11   

97 rok, to już k seria, można po prostu wyciąć immo koszt ok 150zł, zakup pilotów i programowanie pod T4 będzie duuuużo droższe.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 05:03   

albo kupic komplet -> ECU silnika, centralka alarmu + piloty.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
patryk199390 



Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 5



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 09:42   

Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu

Przyszedł mi własnie do głowy pomysł kupna kompletu komp immo i kluczyki ( tu pytani czy komp musi miec identyczne oznaczenia ? ) lub czystego kompa który ma juz zablokowane immo, którą opcje byscie polecili ?
Dajmy na to cos takiego
http://olx.pl/oferta/rove...D5-ID73cal.html
i takiego
http://olx.pl/oferta/immo...html#5926b49e7d
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 09:58   

Kompa musiał byś szukać od okrągłej 2setki, masz taka sama instalację u siebie i wszystko powinno podejść bez problemu. Immo sam nie wytniesz raczej, chyba że masz zaplecze i znasz się na tym komputerach :D To zadanie dla siedzącego w temacie elektronika :D Cała operacja sprowadza się do wyczyszczenia pamięci w ECU i odcięciu odpowiedniego pinu.

Ja bym wycinał na Twoim miejscu, będzie spokój z Immo raz na zawsze, ewentualnie komplet centralka ecu i piloty jeśli znajdziesz w dobrej cenie.

Jest jeszcze inne wyjście. ZTCP można kopić ECu i poloneza z silnikiem rovera ina zdaje się nie miały IMMO, tylko w przypadku tej opcji musiał byś też przełożyć koło zamachowe. Czyli potrzebował byś Koło zamachowe i sterownik który siedział w silniku z tymże kołem :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 14:53   

patryk199390 napisał/a:
Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu

trzeba wylutować kość immo z ECU, wyzerować ją lub zmienić kod. Jednak sam tego nie zrobisz bez podstawki, programatora itp.

patryk199390 napisał/a:
Przyszedł mi własnie do głowy pomysł kupna kompletu komp immo i kluczyki ( tu pytani czy komp musi miec identyczne oznaczenia ? ) lub czystego kompa który ma juz zablokowane immo, którą opcje byscie polecili ?
Dajmy na to cos takiego
http://olx.pl/oferta/rove...D5-ID73cal.html
i takiego
http://olx.pl/oferta/immo...html#5926b49e7d

ten drugi mi sie bardziej widzi, choc to bez znaczenia raczej :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
patryk199390 



Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 5



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 17:53   

Czy to musi byc konkretnie komputer do modelu 216 ? bo z tego co widze nie szła w 200 tylko K-seria
http://allegro.pl/kompute...5602641154.html jest jeszcze cos takiego
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Sie 20, 2015 21:05   

patryk199390 napisał/a:
Czy to musi byc konkretnie komputer do modelu 216 ? bo z tego co widze nie szła w 200 tylko K-seria
http://allegro.pl/kompute...5602641154.html jest jeszcze cos takiego

to musi byc komputer od motoru 1,6, najlepiej od 216 z tego względu, że wymieniasz też centralke immo a ona ma coś wspolnego z centralnym zamkiem chyba, więc pasiłoby wziąć to z takiego modelu jak Twój ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
patryk199390 



Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 5



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 09:43   

Sęk w tym ze moj centralny i tak nie działa wiec jest mi to zupełnie bez róznicy, wazne zeby tylko dało się to ustrojstwo odpalic :)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sie 21, 2015 11:31   

Central i centralka alarmu to ZTCP jedna skrzynka także i tak będziesz musiał kopic komplet z pilotami. Wycinaj immo i po problemie
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [ Rover Coupe ] Problem (chyba) elektryczny
reed Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Czw Lut 28, 2013 15:11
yezozwierz
Brak nowych postów [Rover 216 Coupe 96']problem z układem chłodzenia? HGF?
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
39 Czw Sty 13, 2011 10:44
Gość
Brak nowych postów [Rover 216 Coupe] Problem z utrzymaniem obrotów
Kietlon Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Wto Sty 30, 2018 16:56
Wojtek88
Brak nowych postów [rover 216 coupe 96r] Problem z zakodowaniem pilota.
gokon Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pią Gru 21, 2007 12:55
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink