Wysłany: Pon Sie 17, 2015 20:53 [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam, tak jak widac w nagłówku tematu mam problem z immobiliserem, sprawa wygląda następująco.
Jako ze zostawiłem auto na właczonych swiatłach zastałem go w stanie agonalnym, mimo to spróbowałem odpalic, efektem tego był jeden obrót rozrusznika i to by było na tyle
Samochód zaparkowany był na górce wiec postanowiłem odpalic go metodą na pych, pusciłem sprzęgło i od tego momentu immo się uzbroiło i po kazdym przekręceniu stacyjki wyje
Do auta mam tylko kluczyk, nigdy wczesniej auto nie potrzebowało zadnego dodatkowego pilota do odpalenia, z tego co mi sie wydaje to dioda immo wczesniej nawet nie swieciła swiatłem przerywanym jak ma to teraz miejsce podczas braku kluczyka w stacyjce, zaraz po włozeniu kluczyka dioda zaczyna swiecic swiatłem ciągłym a piszczałka w okolicy listwy bezpieczników zaczyna wyc
Macie moze jakies sugestie ?
CZy po numerze VIN da sie jakos odczytac awaryjny kod immo ?
Ostatnio zmieniony przez patryk199390 Pon Sie 17, 2015 23:32, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 17, 2015 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu
Kompa musiał byś szukać od okrągłej 2setki, masz taka sama instalację u siebie i wszystko powinno podejść bez problemu. Immo sam nie wytniesz raczej, chyba że masz zaplecze i znasz się na tym komputerach To zadanie dla siedzącego w temacie elektronika Cała operacja sprowadza się do wyczyszczenia pamięci w ECU i odcięciu odpowiedniego pinu.
Ja bym wycinał na Twoim miejscu, będzie spokój z Immo raz na zawsze, ewentualnie komplet centralka ecu i piloty jeśli znajdziesz w dobrej cenie.
Jest jeszcze inne wyjście. ZTCP można kopić ECu i poloneza z silnikiem rovera ina zdaje się nie miały IMMO, tylko w przypadku tej opcji musiał byś też przełożyć koło zamachowe. Czyli potrzebował byś Koło zamachowe i sterownik który siedział w silniku z tymże kołem
Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu
trzeba wylutować kość immo z ECU, wyzerować ją lub zmienić kod. Jednak sam tego nie zrobisz bez podstawki, programatora itp.
to musi byc komputer od motoru 1,6, najlepiej od 216 z tego względu, że wymieniasz też centralke immo a ona ma coś wspolnego z centralnym zamkiem chyba, więc pasiłoby wziąć to z takiego modelu jak Twój
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum