przedmuchać z wierzchu IC tak jak się to robi z chłodnicą, może po tylu latach eksploatacji zapchał się kurzem i innymi badziejstwami i nie chłodzi już powietrza tak jak powinien.
Witam kolegow ;)mam podobny problem jak kolega powyzej . A mianowicie silnik gdy jest zimny lekko nie rowno pracuje odczuc mozna siedzac w srodku nawet gdy sie zagrzeje jest podobnie nie wiem czym to moze byc bo jak chodzi o kolektor ssacy to byly wymieniane wsrodku oringi a tekze zalozone nowe Vis-y i nie odczulem poprawy osiagow . czysczony byl silniczek krokowy , nowy czujnik przepustnicy( chodz sa dwa) nowy czujnik powietrza w kolektorze ssacym czyli Map sensor . silnik jadac pod gorke jest ospaly chyba ze wcisne caly gaz to zrzuci dwa biegi i jedzie przed siebie.prosze o rade bo duzo juz patrzylem na szukajce a wsumie nic konkretnego nie znalazlem ..Aha Moj roverek to Rover 75 2.0 V6 w Automacie , benzyna bez gazu
tomek92k2 a odmy masz założone prawidłowo? bo ostatnio kolega w Freelanderze miał podobnie i odmy były pomieszane.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Paź 07, 2015 09:15
tomek92k2 napisał/a:
Moge zronic w ktorys dzien zdjecia I wrzucic ale wydaje sie mi ze Sa dobrze
jest opisane na forum jak połączyć., ale to i tak nie ma wpływu na moc.Najczęściej w tym przypadku na brak mocy w kV6 wpływają :
uszkodzona pompa paliwa albo niskie ciśnienie
wadliwe cewki,świece
niedrożny filtr powietrza
nieszczelny dolot , kolektor ,przepustnica
nierówna lub niska kompresja w cylindrach
blokujące się wtryski lub przewody paliwa
wadliwie ustawiony rozrząd /pasek zużyty/
zatkany katalizator ,tłumik
wadliwy czujnik przepustnicy
niedziałające VISy
blokujące hamulce
skrzynia aut. w 2.0 od 2.5.
Może być subiektywne odczucie kierowcy.
[ Dodano: Czw Paź 08, 2015 06:38 ]
A gdzie jest jakis czujnik paliwa..? Bo w innych silnikach Sa czujniki na listwach wtryskowych a u siebie Nic nie widzialem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum