Wysłany: Nie Wrz 20, 2015 14:00 [200]Brak mocy Diesel 105km
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Koledzy mam problem.Otóż moja narzeczona zakupila roverr 200 z silnikiem 2 litry turbo z interkulerem.Auto wogóle nie ma mocy.Była wymieniona pompa wtryskowa z elektronicznej na mechaniczną ale mechanik mówi że to nie ma wpływu na moc.Były rozbierane obydwa rozrządy by wyeliminować przestawienie na rozrządzie.Wszystko w jak najlepszym porządku.Auto odpala od razu,nie kopci chodzi równo tylko brak mocy...Na komputerze była sprawdzana turbina która działa idealnie...Podejrzenie padło na czujnik ciśnienia doładowania..Czy jest takowy w tym aucie? U mnie w alfie po odłączeniu tego czujnika objawy takie jak u niej w roverze.Czyli rozpędzenie do 100 km/h zajmuje 30 senund.Podpowiecie gdzie znajdę ten czujnik? Dodam iż swieci sie cały czas kontrolka silnika a to przez błąd pompy wtryskowej....Mechanik rozkłada ręce...Gdzie znajdę ten czujnik?????
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 20, 2015 14:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przepływka nic nie daje w tym modelu. zobacz czy intercooler masz cały i sprawdź węże gumowe idące do niego. zwłaszcza ten długi bo może masz gdzieś ubytki w doładowaniu
Przepływka jest dobra.Na komputerze pokazuje błąd za wysokiej temperatury paliwa. Po odłączeniu przepływki brak jakiejkolwiek poprawy.Węze od intecolera i turbiny sprawdzone.Wszystko z nimi jest ok....
maniek6600, Sprawdź sobie jeszcze czy kat wtrysku jest dobrze ustawiony na pasku według Rave. I pytanie drugie czy pompa została zablokowana pryz wyciąganiu prawidłowo
Ponieważ na pompę VE21 można kolo zębate założyć jak się chce a nie koniecznie będzie dobrze ustawiony kat wtrysku. Oraz jak się pompy nie zablokuje na znakach fabrycznych i nie zblokuje jej walka to się potem jej nie założy prawidłowo już i jedyna opcja jest Bosch serwis.
[ Dodano: Pon Wrz 21, 2015 12:28 ]
Nie rozumiem czemu nie założysz z powrotem pompy VP37, kosztuje tyle samo co VE21
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kolego ona już zakupiła z tak zamontowaną pompą .Auto było u mechanika celem wymiany 2 rozrządów. I przed wymianą rozrządu już było takie mulowate....A przed wymianą rozrządu zwróciłem mu sczególną uwagę by sprawdził czy znaki są ustawione....
maniek6600, To zmień pompę z powrotem na taka jaka tam miała być Obstawiam, skoro doloty lub łączniki są nie popękane od turbo do silnika i doładowanie trzyma, to źle ustawiony kat lub brak wyprzedzanie kata przez brak ECU z SD
Skąd ty dokładnie jesteś ?
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Poznań....Ale kolego tutaj na forum już pisałem o tym problemie i odezwał się jeden kolega który ma tak samo zamienioną pompę i na brak mocy nie narzeka....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum