Zmieniałem całą skrzynię, bo moja była w kiepskim stanie i nie opłacało jej się naprawiać.
Szarpała przy zmianie prawie każdego biegu.
Także, mam zmienioną skrzynie i sprzęgło hydrokinetyczne po regeneracji, biegi zmienia dużo lepiej nie ma gwałtownego szarpnięcia, jakieś tam minimalne jest, ale bez porównania z tym co było.
Dziwne jest to, że stara skrzynia nie szarpała mi przy zmianie na D tylko podczas jazdy., a ta od razu po zamontowaniu tak robiła. Mam wrażenie, że trochę ciężej chodzi lewarek zmiany.
Co do poduszki dolnej, wygląda całkiem nieźle bo oglądałem ja przy okazji wymiany skrzyni. Nie widziałem żeby byłą zerwana
Jeżeli chodzi o sterownik hydrauliczny skrzyni to podłożyłem ten ze starej, oczywiście po wcześniejszym wyczyszczeniu go i wypłukaniu, jednak zachowuje się dokładnie tak samo jak ten który był pierwotnie. Został zmieniony też sterownik elektroniczny, ale niezależnie od tego jak podłożę to skrzynia zawsze na D szarpie do przodu. Po prostu ten co mam biegi zmienia najlepiej.
Co do oleju to jest czysty i czerwony. Przejechał nie więcej niż 5k km.
[ Dodano: Pią Paź 02, 2015 08:09 ] unreal69, Udało Ci się coś dzwiedzieć z tą skrzynią?
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? hmm
Jeszcze jedna rzecz odnośnie tego szarpnięcia na D, jak wrzucam D jest taki dzwięk pod maską jakby głośne skrzypienie, ale takie bardziej basowe trwające tyle co szarpnięcie czyli około pół sekundy.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 02, 2015 07:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum