Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 16:39
andye398 napisał/a:
jest jakieś info na forum o tym? Chętnie zamontowalbym sobie takie cos, jestem w stanie sam to zrobic?
jest dużo na forum o tym, pisałem o zasadzie działania , montażu. Można samemu zamontować , byle był to dwukierunkowego przepływu , można samemu skonstruować. Wpisz w szukajkę separator ,lub odolejacz , w razie niejasności lub pytań służę pomocą.
np. https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61589
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć, jakiś czas mnie nie było bo byłem trochę zajęty.
Dzięki SeniorA, za info, na pewno zainteresuję się tym tematem bo mam już dość tego oleju w przepustnicy.
Co do mojego problemu ze spadkiem i gaśnięciem auta przy odpaleniu to zastosowałem się do Twoich rad.
Kupiłem preparat do czyszczenia przepustnic i gaźników, odkręciłem cała przepustnice od kolektora, rozkręciłem ją i całą wyczyściłem. Elementy elektroniki do niej przylegające również, wykręciłem i wyczyściłem preparatem. Do tego wyczyściłem wlot do kolektora ssącego i taki elektrozawór, który wchodzi do niego od góry, w sumie nie wiem za co on odpowiada.
Póki co znaczna poprawa, auta jeszcze mi nie zmuliło i nie zgasł. Ostatnio był u mnie śnieg i spadek temperatury do -2 stopni i również było ok.
Dziękuję bardzo za rady SeniorA,
Myślę, że jak będę zajmował się separatorem to napiszę do Ciebie.
Co do osób, które będą borykać się z takim problemem jak ja, polecam odkręcenie przepustnicy( jest to dosyć proste) rozkręcenie jej, bo składa się z dwóch elementów, które łączy uszczelka, trzeba na to uważać żeby sobie jej nie uszkodzić.
Odkręciłem również tą okrągłą kalpę przepustnicy żeby dokładnie ja wyczyścić, później wszystkie elementy elektroniczne, które przylegają do przepustnicy też dokładnie wyczyściłem, tak aby na nich jak i w samej przepustnicy nie było czarnego nagaru.
Preparatem potraktowałem także, czujnik map, który jest przykręcony od góry do kolektora ssącego najbliżej przepustnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum