Odkręcić pozostale 4 ściągnąć kolo i sprobowac wykręcić pozostala czesc, można probowac cos dospawac i odkręcać, a jesli nie to rozwiercic i wtedy wykretakiem sprobowac wyciągnąć.
a jesli nie to rozwiercic i wtedy wykretakiem sprobowac wyciągnąć.
Łatwo powiedzieć, już widziałem rozwiercanie szpilki, dziękuje postoję, łatwiej dospawać i wykręcić
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Łatwo powiedzieć, już widziałem rozwiercanie szpilki, dziękuje postoję, łatwiej dospawać i wykręcić
Ja tam nic trudnego nie widzę w tym, można to zrobić bezinwazyjnie nawet po profesorsku bym powiedział. Do spawania trzeba mieć spawarkę i zależy gdzie się śruba urwała.
Podalem kilka możliwości, wiadomo ze szpilki są twarde i lekko nie będzie, ale jesli ukrecila sie na rowno z tarcza to chyba nie będzie innej możliwości, nawiercic i wykretakiem , można tez ściągnąć cala tarcze i wtedy wykręcać z piasty, najważniejsze to gdzie pekla
Najszybciej spawanie. Temperatura dodatkowo zrobi swoje jeśli szpilka przyłapała.
dokładnie, a na 4 śrubach przecież śmiało można jechać
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Najlepszy i pewny sposób to nakrętka większa od szpilki i migomat, i tu pozostaje Ci pewnie warsztat (chodzi o migomat) ale "normalny" mechanik powinien skasować nie wiele.Co istotne przy spawaniu klema z aku i po zgrzaniu nakrętki ze szpilką pozostawić ją do samoistnego WYSTUDZENIA nie lać wodę.Następnie klucz i gwałtownym ruchem odkręcasz nie ciągnąc pomału..Nie baw się w młotek i przecinak,ponieważ zrobisz więcej szkody
Wszystko oczywiście zależy od dostępu do danej szpilki.
Jeżeli możesz zdjąć koło a wnioskuję że możesz to oczywiście przyspawanie nakrętki będzie najlepszą opcją.
Ja szpilkę w 200 kolegi wykręciłem tak że zrobiłem równoległe nacięcia szlifierką kątową.
Następnie nałożyłem coś w rodzaju pierścienia z dwiema śrubami (Ja akurat użyłem gwintownicy)
Potem na to rurka z obu stron i poszło.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Paź 18, 2015 00:45
każda normalna szpilka po zdjęciu koła powinna pójść palcami ale jak to w życiu bywa często te gwinty nie pracują jak należy więc trzeba użyć kombinerek a jak ukręciła sie równo z tarczą to dospawać byle co i wykręcić,ot cała filozofia ostatnio wykręcałem szpilki antykradzieżowe i zrobiłem to tak... do pierwszej dospawałem nakrętke szpilki z jelcza, do drugiej przyspawałem całość którą wykręciłem z pierwszego koła itd i przy 4 kole miałem już kawał pręta
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum