Pierscienie wymienialem sam. Kazdy jest ulozony inaczej tj. nie w jednej linii bo juz czytalem na forum jak zalozyc.
Jak sprawdzalem wszystkie przewody to wlasnie przy okazji wykrecilem swiece i przyswiecilem na tloki. Na pierwszym jest lekki swiecacy jakby nagar. Ale o dziwo swieca wypalona na jasny braz. Jak wkrece na wyzsze obroty to idzie normalnie tylko znow kopci jak przed remontem
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 21:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po przejechaniu 1tys km od remontu kopcenia prawie nie ma. Jedynie para w mokre dni z tłumika. Tak więc chyba wszystko się prawie już dotarło. Oleju ciut ubyło i za niedługo będę musiał pewnie go wymienić.
Niestety nierówna praca silnika nadal występuje. Na zimnym silniku oraz na wyższych obrotach na ciepłym jest wszystko dobrze.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Wto Paź 13, 2015 19:06
Układ zapłonowy do sprawdzenia, miałem to samo. Silnik pracował super dopóki się nie rozgrzał. Po rozgrzaniu wolne obroty tragedia, wyższe jako tako, na pełnym ogniu przerywanie. Winny był przewód zapłonowy, który miał przebicie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum