Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
dzisiaj mechanicy pracuja nad moim autem nie dziala mi ogrzewanie tylnej szyby bo nie dochodzi 12v, beda musieli pociagnac dodatkowy kabel do szyby, mowil mi mechanik ze jakis jeden kabel jest nie podlaczony w stacyjce, lub czy nie ma jednego, cos kolo tego, nie pamietam, nie zrobilem zdjecia i nie wiem ktory, czy ktos wie moze czy to cos normalnego czy nie?
_________________ '99 Rover 75 CDT, manual
Ostatnio zmieniony przez maciejk1980 Pią Lis 06, 2015 16:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 05, 2015 19:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bez zdjęcia lub choćby informacji o kolorze przewodu to niewiele można pomóc, u mnie we wtyczce od stacyjki nie było żadnego wiszącego luzem przewodu i fabrycznie raczej wątpię, żeby był.
Zainteresuj się RAVE (do pobrania np. na chomikuj) i schematami elektrycznymi. Wtyczka C0028. Powinieneś tam mieć 5 przewodów (piny 2,5,6,8,9) lub więcej, jeśli masz elektryczne siedzenia.
Może ktoś tam coś miał wcześniej dodatkowego podłączone pod zapłon?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
nie wiadomo wiem ze byla nokia podlaczona do nadglosnienia i do radia oryginalnego symphony, ale ucielem te kable wszystkie i tyle, wyrzucilem telefon, nie wiem czy czasami cos zlego nie narobilem ucinajac te kable do ladowarki nokii????
Tej, a próbowałeś podmienić moduł klimy na inny? Na alledrogo są w śmiesznych pieniądzach. Może to on coś nie styka, skoro przekaźnik masz dobry, a napięcie do podgrzewania nie dochodzi. Poza ATC po drodze jest tylko jeszcze BCU, a to lepiej, żeby nie było uszkodzone.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
BCU to moduł komfortu, kontroluje szyby, centralny zamek itd . Jest odpowiedzialny za większość elektroniki w aucie. Skoro przycisk się podświetla to może gdzieś coś po drodze nie styka, może jakiś punkt masowy do poprawienia.
raczej wszystko elektryczne mi dziala, oprucz wlasnie tylniej szyby, no i wiem ze trabka alarmu sie nie zalancza jak np. jest otwarta maska a wlacze alarm to powinna trabnac ze cos jest nie tak (trabka jest sprawna bo sprawdzalem na krotko do akumulatora)
Zostaje więc to co napisał Towarzysz Dłuższy ( ) i spróbować z innym panelem klimy.
Sprawdzałeś trąbkę w podszybiu przy komputerze silnika, czy tą pod zderzakiem? Pod zderzakiem jest trąbka (a czasem nawet dwie ) klaksonu. Natomiast od alarmu jest ta w podszybiu.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
tak mowie o tej trabce od alarmu kolo szyby, no teraz to chyba za puzno na drugi modul, jak zrobia juz to musi zostac, spytam tylko czy jak sie wymieni go to czy cos sie stanie, tempomat mi nie dziala, ale to chyba od czujnika absu bo mi wykrylo lewy przod, ale nie dzialal zanim sie zaczela pojawiac kontrolka absu
Co do maski i trabniecia, z bagażnikiem jest to samo? Tez nie tita jak masz otwarty? Opcje są 2, albo cos z syrena, a jesli występuje to tylko przy masce to może zmostkowany czujnik
[ Dodano: Czw Lis 05, 2015 22:12 ]
Widzę ze z tym autem to masz curwa niezły kyrk elektryczny
przekaznik do tempomatu? czy mowa o tylnej szybie, jesle o tylnia szybe chodzi to tak sprawdzali, nie pykal, czyli cos ze sterowaniem, zrobili pociagneli oddzielny kabel i na osobny wlacznik troche nie bardzo ale lepiej niz wcale
tak przekaznik nie pykal pod chodzacym silnikiem a akumulator ma 12.6 bez odpalania, jak jest silnik odpalony to wtedy wiecej, a jak by akumulator mial 12.3 bez odpalenia to czy jak bedzie odpalony i wtedy bedzie mial powiedzmy 12.9 to czy i tak powinien pykac przekaznik ze wzgledu tylko na ladujacy alternator, czy to tak nie dziala
Czy ktos wie ile na tych elementach grzewnych ma byc voltow?? tez 12??? czy duzo mniej bo to cieniutkie sa, sprawdzalem i dochodzi 12v tam gdzie idzie kabel i jest przylutowany do elementu szybnego, ale te cienki linie podgrzewne nie mialy 12v duzo mniej, nie ma pogody zeby sprawdzic czy dobrze dziala
Jak napięcie aku będzie zbyt niskie to elektronika nie pozwoli na odpalenie prądożernych odbiorników.
Szkoda, że pozwoliłeś sobie zrobić pajęczynę i jakiś zabawny włączniczek.
Wczoraj wysłałem Ci schemat instalacji podgrzewania. Żeby sprawdzić, czy winny jest panel ATC wystarczyło zobaczyć, czy po wciśnięciu przycisku podgrzewania pojawia się napięcie na pinach 6 i/lub 7 w 10-pinowej białej wtyczce. Jeśli nie, a prawdopodobnie tak właśnie będzie, to wiedziałbyś, że do wymiany moduł.
Jeśli tu byłoby ok - idziesz dalej do BCU i tam sprawdzasz pin 14 w środkowej wtyczce, on idzie do przekaźnika załączającego grzanie. Może styk zaśniedział i wystarczyłoby to poprawić... ale wybrałeś rzeźbę, za którą jeszcze trzeba było zapłacić. Nie wiem, czy Twój roverek będzie Cię za to dalej lubić.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
kurna oni w tym czasie jak dostalem schemat to go robili a dzis rano przedzwonili i ze auto do odbioru, zolte swiatelko dalej sie zalancza automatycznie, ciekawe czy jak sprawdze teraz ten ATC czy bedzie tam dochodzil prad, czy moge to zrobic? nie wiem dokladnie co oni porobili ale z przekaznika R2 dolaczyli kabelek do bezpiecznika F2 (narysowany jest silnik) az sie boje od czego ten bezpiecznik F2 z silnikiem???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum