Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam mam pytanie odnosnie rozrzadu w roverze 75 1.8 benzyna. Czy ktos posiada schemat ustawienia rozrzadu. Znalazlem na necie schemat ale nie wiem czy to ten. Znalazlem go na stronie freelandera. Dodalem schemat ktory znalazlem moze to akurat ten . czy ktos mi moze odpowiedziec ?
[ Dodano: Nie Lis 08, 2015 18:41 ]
przed rozebraniem paska krecilem walem zeby sprawdzic punkty. Wymyslilem ze bede krecil walem tak az pierwszy tlok mi sie wysunie na maxa i wtedy gorne punkty mi sie pokryja. Ale strzalki na kolach nie sa wzgledem siebie. I nie wiem o co chodzi. Albo byl przestawiony rozrzad albo w tym aucie ustawia sie inaczej punkty. Auto dlugo krecilo przy odpaleniu mial problem. Rozbieram paski dla tego bo byla walnieta uszczelka pod glowica.
[ Dodano: Nie Lis 08, 2015 18:44 ]
jak ustawilem kola punkty wzgledem siebie i zdjelem glowice to tloki byly na rowno ustawione.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 18:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 20:33
daniolas napisał/a:
A z jaka sila dokrecac glowice ?
A to już sporny temat i na forum możesz znaleźć wątki i różne porady na ten temat Jest kilka metod, musisz poszukać i rozważyć która najlepsza Twoim zdaniem
[ Dodano: Nie Lis 08, 2015 20:50 ]
Jak narazie wszystko wiem. Faktycznie kazdy ma swoja teorie. Ja bede robil po swojemu hehe.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2015 21:38 ]
Zapomnialem zapytac. Kupilem komplet uszczelek pod glowice caly zestaw. Uszczelka pod glowice jest o polowe grubsza od starej do tego jeszcze dochodzi przekladka jakos okolo 1mm grubosci na uszczelce pod glowice pisze top front oraz na przekladce tez pisze top front. Jedni mi mowia zeby przekladki nie dawac bo mam grubsza uszczelke drudzy zeby dawac. Oki nawet jak ja dam to teraz jak ustawic ta kolejnoscia czy uszczelke dac na blok a pozniej na nia przekladkce czy najpierw przekladke na blok a pozniej uszczelke i dopiero glowice. Na moj rozum skoro zbiera sie glowice przy planowaniu to powinno dac sie uszczelke a pozniej przekladke na to ale czy dobrze mysle. Prosze o porade.
No wlasnie to uszczelka niby wzmocniona dla tego grubsza. Dosyc drogi zestaw byl. Nie bralem najtanszego bo juz sie naczytalem ze tanich nie ma co kupowac.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2015 23:24 ]
z tego posta co wyczytalem to wlasnie mam taka wzmocniona uszczelke nowego typu. Wzmocniona cala metalowa pozbawiona gumowych uszczelniaczy itd. Na to przekladka. Wiec powinno byc spoko. Niby daje poprawe bardzo duza i nie nawala. Sie zobaczy
W zdecydowanej większości przypadków opisywanych na forum jakie czytalem uszczelka wielowarstwowa nowego typu po jakimś tam nie za długim czasie puszcza płyn na zewnątrz w okolicy trojnika z czujnikiem temperatury.
U mnie trwało to zaledwie 135km ale wszystkie nowe szpilki były przeciagniete na gwincie.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Sie zobaczy. Jak juz jest ten zestaw to sie na nim posklada. Kumpel robil na takim samym zestawie glowice i machnal juz 30 tys i nie ma zadnych problemow.
[ Dodano: Wto Lis 17, 2015 21:37 ]
A czy wiecie moze czy glowica od silnika 1.8T jest taka sama jak od 1.8 nieuturbionego. Wygladaja identycznie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum