Wysłany: Sob Lis 14, 2015 08:49 [r75] Bmw scanner a parametry pracy silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam!
Mam pytanie odnośnie BMW Scanner. Czy możliwy jest odczyt parametrów silnika w czasie rzeczywistym tym interfejsem? Mam taki interfejs ale nie potrafię wejść w tą opcję i nie wiem czy jest ona możliwa w roverku?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 14, 2015 08:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chyba niebałdzo, u mnie "Live Data" w oknie DME jest permanentnie nieaktywne. Nawet nie wszystkie BMW działają z tą opcją, podobno u nich granicą jest rocznik auta / wersja sterownika, może u nas też, choć wątpię.
Jeśli chcesz podejrzeć szczegółowe parametry pracy silnika, zainwestuj w interfejs do INPA.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
No właśnie ja mam tak samo zablokowaną tą opcje... A ten interfejs do inpy macie jakiś sprawdzony? Kiedyś próbowałem ale miałem problem z zainstalowaniem jakiegoś interfejsu. Chyba był jakiś badziewny. A wersja tej inpy może być jakakolwiek czy jakieś skrypty specjalne muszą być?
Będziesz mógł łączyć się, sprawdzić i usunąć błędy prawie we wszystkim, tylko trzeba trochę kombinować. Niektóre opcje działają spod E46, inne z E39, a niekiedy załapie nawet E53.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Powiem tak kupiłem pierwszy lepszy kabel który byl pod nazwa inpa i najtańszy, śmiga juz 2 lata i jest spoko. Co do inpy to któraś starsza wersja, nie pamięta dokladnie której używam, wszystko co potrzebuje znajduje w opcjach e46 w silniku m47. Natomiast sam kabel przyda się jak w końcu takie jedno cudo dostanie zielone swiatlo i będzie bezpieczne dla użytkowników
Nie słuchajcie go! Gada od rzeczy, pijany jest z rozpaczy... nie robił backupu ToAFA i wszystko musi pisać od zera Teraz ToAF pewnie na wielkanoc będzie...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ok to będzie trzeba zrobić jeszcze jedno podejście do inpy:P A ten kabel co kupie do inpy to już nie trzeba nic z nim robić w sensie mostkować pinów czy coś? Tak się upewniam:P A co do tego tajemniczego projektu Toaf to ja też czekam na rozwój sytuacji:P Chyba wiele osób już wyczekuje z niecierpliwością:P
stelman, swojego mostkować nie musiałem. Działał po wyjęciu z koperty.
MaReK napisał/a:
Jeszcze im kuźwa linki podaj
Yyyyy, nie pogardzę!
MaReK napisał/a:
nie robił backupu ToAFA i wszystko musi pisać od zera
MaReK, żartujesz, prawda? To tylko taki wybieg, żebyśmy dali Wam w spokoju pracować! Niezłą huśtawkę nastrojów nam tu fundujecie z tymi domniemaniami, półsłówkami... kilka razy dziennie odświeżam http://toaf.roverki.eu.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Łooo miliony odwiedzin mojego logo Toaf to fake...
stelman, kabel inpa i będzie dobrze, co do samej inpy poszukaj odpowiednio starej wersji na serwerach pewnego zwierzątka. I wg opisów zainstaluj sterowniki, powoli i do przodu
longer86, weź tam logo... zróbmy (chętnie się zaangażuję) od razu ładny serwis, fikcyjne zrzuty ekranu, opinie zadowolonych betatesterów, opisy funkcji, support, faq i formularz zamówień z płatnościami online. Do tego koniecznie wersja po angielsku dla kolegów z GB.
Jak się nazbiera w "przedsprzedaży" okrągła sumka, to będzie na opłacenie stworzenia prawdziwego TOAF... albo wycieczkę w jedną stronę w jakieś dalekie, ciepłe miejsce.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
http://toaf2.roverki.eu/ czekam na pierwsze teksty, które można będzie wrzucić na stronę. Jak marcin.misek napisze program od nowa, to będzie można już gotową stronę tylko odpalić
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum