Wysłany: Nie Lis 22, 2015 19:35 [45] Problem z bezpiecznikiem FL8
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam problem, że jak stoi mi samochód ponad dwa dni to mi się rozładowuje akumulator. Na innym akumulatorze jest to samo. Zmierzy pobór prądu to mi wychodzi 0,38A. Zacząłem wyjmować bezpieczniki oraz odłączyłem radio i wyszło mi, że bezpiecznik FL8 50A jak jest odłączony to pobór prądu jest 0,01A. Za co odpowiada ten bezpiecznik? Co mam zrobić, aby to naprawić?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 22, 2015 19:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Według Rave to jest bezpiecznik od sterownika ABS ale z fotki wygląda na bezpiecznik od klimy pytanie co nie działa jak go wyjmiesz.
Rave podaje FL8 ABS ECU a FL11 Condenser fan czyli wiatrak klimy, na fotce jest odwrotnie nie wiedzieć czemu.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A jeżeli jest to wiatrak klimy to gdzie szukać przyczyny tego problemu. Dodam jeszcze, że nie rozłącza mi wiatraka od nadmuch po wyjęciu kluczyka. Czy to ma związek z tym?
znaczy co wyjmujesz kluczyk i zamykasz auto a wiatrak chodzi cały czas? no to chyba jasne że wyczerpie baterię.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Oczywiście, że wiatrak nie chodzi cały czas. Jak przełączę siłę nadmuchu na 0 to wiatrak już nie chodzi, ale czy nie obiera wtedy trochę prądu to nie wiem. Chociaż jak wyciągnę bezpiecznik od nadmuchu to dalej wskazuje mi pobór prądu, a wiatrak wtedy nie chodzą. Po prostu jeżeli zapomnę wyłączyć nadmuchu to po wyciągnięciu będzie cały czas chodził wiatrak. Chodzi mi o to, że pobór prądu mam 0,38A, a jak wyciągnę bezpiecznik FL8 to pobór prądu spada do 0,01A. Dlatego szukam przyczyny tego problemu.
Po prostu jeżeli zapomnę wyłączyć nadmuchu to po wyciągnięciu będzie cały czas chodził wiatrak.
i to jest nieprawidłowe szukaj zwarć na przewodach wiatraka lub w samym wiatraku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum