Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] pompa vp30
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] pompa vp30
Autor Wiadomość
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



  Wysłany: Pon Lis 09, 2015 09:02   [R45] pompa vp30
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 09, 2015 09:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 12:15   Re: [R45] pompa vp30

seba11917 napisał/a:
Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak

a jakie ma obiajwy ?? cisnienie wewnetrzne najlepiej sprawdzac wpinajac sie przed zawor powrotny pompy ,co do manometra to taki jak wymieniles styknie :)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 09, 2015 13:18   

seba11917, Pisałem tobie w twoim temacie jak się to robi :/ I tez gdzie się trzeba wpiąć.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 13:46   

Remigiusz wiem ze pisałeś ale tam na tych obrazkach
widze ze tylko jest wpięte na gorze pompy po odkręceniu sruby
i tu pytanie czy tylko tam się podpiac i ten manometr to na powietrze
ma byc?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 09, 2015 14:50   

seba11917, Obrazka żadnego nie dawałem gdzie sie manometr wpina :) Napisałem jak i gdzie się wpina. :P Na obrazku był tylko pokazany zaworek ciśnienia i jak się go ustawia i co ma pokazywać manometr. Na zdjęciu tm bardziej była pompa mechaniczna :wink:

Tutaj się mierzy ciśnienie wewnątrz pompy:

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 14:50 ]
Ta śruba jest miedzy pompa a silnikiem od strony świec żarowych ja widać.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 19:38   

podpinam sie pod temat .moj ciezko pali przestawianie kata nie pomaga w ogole nie chce zlapac nawet cieply , po uruchomieniu metaliczny dzwiek podejrzewam elektrozwor kata wtysku dziwne troche , na obu przewodach zasilanie jest
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 20:06   

Kadzaf jaki masz kat ustawiony.
Filtr paliwa kiedy wymieniales?

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:06 ]
Remigiusz dzieki za foto. Teraz wszystko jasne.
To podpinam tam manometr i to wszystko.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 09, 2015 20:38   

Tak powinno tam byc na odpalonym silniku 0,5bara :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Czw Lis 26, 2015 15:11   

na odpalonym i na wolnych obrotach zgadza się?

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:46 ]
a ten manometr to taki jak do ciśnienia czy ciśnienia cieczy bo kolega cos mowil ze sa takie i takie :mrgreen:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 15:11 ]
mam problem z podpięciem się manometru do pompy,mierzyl
już ktoś z was ciśnienie bez wyciągania pompy?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 19:06   

Tak jak pisałem nie wiem czy się są mierzyć z pompa w aucie :/

Ogólnie sieto na stole robi i na wolnych obrotach.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Czw Lis 26, 2015 20:13   

Czyli Remigiusz podsumowujac musze zalozyc pompke elektryczna jak gadaliśmy we
wcześniejszych postach. A wiec pompka 0,5 bara podpiac pod zapłon i niech chodzi caly czas. Mysle ze pompy wtryskowej nie uszkodzi to? :mrgreen:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:03 ]
jeszcze jedno pytanko te pompki maja przepustowość 80-100 litrow paliwa na godzine.
nie za szybko będą pompowaly

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:13 ]
mysle nad taka może być?
http://allegro.pl/pompa-p...5800651080.html
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 21:22   

Dokładnie taka trzeba pompę :) A myślisz ze pompa wtryskowa mniej przetłacza paliwa tez około 200l na godzinę :D 100l/h to jest 1,67 l/min to tez nie za wiele :)

Ja taka dokładnie mialem/mam (jest w Maluchu teraz :P )




[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:22 ]



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Czw Lis 26, 2015 21:48   

a to czerwone cos przy pompie na końcu przewodow?
dziekuje za fotki. miałeś a teraz nie czyzby nie sprawdzala się
czy pompe wtryskowa robiles?

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:48 ]
a za mało paliwa nie będzie podawala czasem i jak z osiągami nie będzie mułowaty?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 21:54   

seba11917, Wyciągnąłem ja bo myślałem ze ona była winna jak mi auto w czasie jazdy gasło, ale jak pisałem okazał się ten filterek w śrubie Banjo winowajca :wink: A ze mi trzeba było pompę do malucha to już nie montowałem z powrotem i po drugie montowałem VNT i mi ta pompa wadziła :wink: Ale jeszcze powróci :P

To czerwone jest kondensator na stykach pompy żeby nie robiła zakłóceń an CB-Radio :wink:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:54 ]
Nie czemu, paliwa podaje ona dość :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Czw Lis 26, 2015 22:14   

dziekuje ci za dokładne wyjaśnienie fajnie ze można jeszcze liczyc na kogos. :mrgreen:
tak wiec po wyplacie zamowie i zaloze.
a dużo roboty z tym podlaczeniem do zapłonu?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 26, 2015 23:08   

seba11917, Ukradłem prąd z wtyczki od EGR masz tam stale +12V i mase z obudowy wziąłem :) Tylko niech nie zdziwi ciebie ze we wtyce EGR sa dwa plusy bo to myli :) Jedno jest stale plus drugie jest masa PWM z ECU która może pokazywac +6V :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] idt pompa wtryskowa leje sie ropa vp30
pon89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Kwi 19, 2011 20:14
piotras9078
Brak nowych postów [Rover45] nieszczęsna VP30
przewa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Sty 06, 2014 13:31
naprawa-pomp
Brak nowych postów [R45] Utłukł 2 pompy paliwa vp30 sterownik tłoczek bzyczenie
domzalowicz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Sty 21, 2011 18:55
Jugol
Brak nowych postów [MG ZS 180] 2,5 V6 pompa paliwa?
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Sty 25, 2018 10:29
Invisible
Brak nowych postów [416] pompa paliwowa
Marefcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Wrz 04, 2011 12:46
lelek11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink