Forum Klubu ROVERki.pl :: Gekus - Rover 214Si - kanciak!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Gekus - Rover 214Si - kanciak!
Autor Wiadomość
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Lis 11, 2015 00:08   

Poli kiedyś wpadnie w przyszłości :) a twardy, albo nie tyle twardy co krótszy amor by się przydał z uwagi na obniżenie, które w najbliższym czasie będzie jeszcze większe z przodu :P

[ Dodano: Sro Lis 11, 2015 00:07 ]
No i pyk, blachareczka :) Niestety jeszcze raz muszę tam złożyć wizytę na poprawki..
Złoty spoiler to zdecydowanie dobra decyzja, poza tym brak haka, prosty przód, maska z garbem, no i blacharka oczywiście - podsumowując. W bliższej lub dalszej przyszłości mam jeszcze do zmiany prawe tylne drzwi, bo mają pognity rant i są zwyczajnie walnięte (od zawsze). Niestety póki co tylko 3 fotki w mocno kiepskim świetle, jutro porobię więcej normalnie za dni. Ogółem były malowane wszystkie błotniki, maska oczywiście, dach, spoiler i progi z oczywistych względów. Tylne błotniki siadły fajnie odcieniem ale przód kuleje z deczka. 















_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 11, 2015 00:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 11, 2015 08:28   

Bardzo ładnie wyszło ;) fajnie, że ciągle działasz ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Lis 11, 2015 17:09   

No, coś w świetle dziennym. Następnym wydatkiem chyba będzie gwint bo patrzeć już nie mogę :razz:





_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 11, 2015 18:44   

Gekus, przecież nienajgorzej jest ;) nie za nisko, nie za wysoko, tak optymalnie :roll:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Sro Lis 11, 2015 23:10   

Na pierwszym i drugim zdjęciu specjalnie tak stanąłem żeby tak było :) Na trzecim widać okrutną różnicę, rzecz jasna nie będę go kładł do maksimum bo jednak chcę nim jeździć a nie haczyć wszędzie :mrgreen:

W coś takiego celuję:



ewentualnie troszeczkę wyżej całość... nie wykluczam też zastosowania normalnych amortyzatorów, tylko po prostu krótszych i twardszych od seryjnych (plus dobranie odpowiednio niższej sprężyny z przodu), wtedy nie utracę wiele na komforcie chyba :wink:

[ Dodano: Sro Lis 11, 2015 23:10 ]
Jeszcze trzy, jakościowo bez szału ale same w sobie fajne i mi się podobają :D





 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2015 10:07   

weź mu sesje aparatem jakimś zrób :D bo z komy kaszana wychodzi a auto na prawde dobrze wyglada!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 15, 2015 14:21   

Na tył mogłyby by zaradzić moje koni dedykowane do roverka, które wystawiłem na giełdzie. Na temat auta: bardzo ładny, klasyczny kant, z tą blacharką to niestety prędzej czy później trzeba się zmierzyć..
_________________
Roverlution
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Nie Lis 15, 2015 22:22   

Oj tak, przydałaby mu się porządna sesyjka :P Jak tylko doprowadzę do końca kwestię lakieru i przybliżę przód do ziemi, to na pewno coś będę ogarniał bo jest co :ok:

Wojtek, sam twardszy amor chyba nie zmieni wysokości auta? Bardziej chyba sprężyna spełnia rolę wysokości.. jeszcze wymyślić coś na przód, bo głupio byłoby wkładać jakąś taniochę pokroju mts czy ta mając z tyłu koni. Ostatnio przez chwilę wisiał gwint gaz shocks do ZR'a, wziąć stamtąd przód i byłby miód :smile:

Szkoda że Kraków-Warszawa to kawałek dystansu ale może się uda kiedy zrobić spota najlepszych "zwykłych" (bo nie coupe czy cabrio) kantów :mrgreen: :twisted:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 15, 2015 22:26   

Gekus napisał/a:
Oj tak, przydałaby mu się porządna sesyjka Jak tylko doprowadzę do końca kwestię lakieru i przybliżę przód do ziemi, to na pewno coś będę ogarniał bo jest co

kraków - rzeszów to raptem godzina z groszami jazdy ;) możemy się zgadać na jakieś focenie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pon Lis 30, 2015 20:58   

zawsze chętny :cool:

[ Dodano: Pon Lis 30, 2015 20:58 ]
Ostatnie w tym roku na kółeczkach :roll:
















- no i zimówki, żenada :nook: jest tak wąsko że nie wiem :razz:







naprawdę, koło robi auto, nie można się z tym nie zgodzić :smile:

a może jednak kołpaczek?

_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 06, 2015 22:10   

bardzo ładnie się prezentuje ;) może jakiś silniczek kapke większy? ;>
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pią Gru 11, 2015 17:10   

wpadnie prędzej czy później, pewnie przy okazji jakiejś grubszej roboty typu HGF (który w sumie się już objawia) :D marzycielsko ślimak w zestawie z 1.8 lub 2.0, ale pierwsza opcja byłaby prostsza do zrobienia (tak mi się wydaje), jeszcze przeszło mi przez myśl kupienie ZR angola vvc i przełożyć wszystko co potrzebne łącznie z hamulcami na gotowo a resztę rozsprzedać, ale najprościej będzie zwykłe 1.8 i ku temu się skłaniam bo w sumie więcej nie trzeba (no, tak się tylko mówi :mrgreen: )

[ Dodano: Pią Gru 11, 2015 17:10 ]
Pany, jak wygląda kwestia swapu tarcz na 282 z MG (aktualnie chyba 262mm). Wiadomym jest że jak tarcze to i zaciski będą inne raczej, a co poza tym? Zmiana pompy, serwa, płynu, cokolwiek? Czeka mnie wymiana prędzej czy później bo pokrzywiły mi się trochę obecne tarcze :roll: no i przyszłościowo koniki pod maską się oźrebią. Jak kosztowo, jaki będzie sensowny zestaw - nie musi być high class, po prostu coś w normalnym pieniądzu. Póki co interesuje mnie sam przód, z tyłu mam bębny i albo po prostu je zregeneruje, albo wpadną tarcze ale to narazie osobny temat :smile:
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Gru 11, 2015 17:34   

Zacisk i jarzmo z 620 Ti + tarcza z Mg Zs 180
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pią Gru 11, 2015 17:38   

dziękóweczka :!: wygląda banalnie, tylko graty trzeba zebrać :)
a tarcze z ZR160 nie będą przypadkiem takie same? i czy nie ma zamiennika dla jarzma i zacisku, np. właśnie z ZR160 gdzie konstrukcja zdaje się być taka sama jak w kancie?
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 12, 2015 11:18   

też będzie pasowało, ja bym szukał od zr 160
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Gru 12, 2015 19:14   

Dokładnie możesz szukać tez z ZR 160, w grę wchodzi jeszcze rover 623 tam tez jest tarcza 282
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Gru 12, 2015 21:04   

A masz tam lite tarcze? Z abs czy bez?

Bo imho w tej budzie stykna wentylowane z silnijeszych 200 lub 400, ona lekka jest
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 12, 2015 21:41   

flapjck1, też tak uważam.
U mnie w coupe 262mm wentylowane radzą sobie bardzo dobrze. Fakt że na slicku po kilku kółkach na torze powoli brakowało hamulca ale to raczej Tobie nie grozi ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Nie Gru 13, 2015 00:14   

Wiadomo na torze tym nie jeżdżę (co innego jak mi wybudują ten tor u mnie niby), tylko tyle co jakieś mocniejsze dohamowania na mieście jak sobie gonię ;)
A więc tak: abs-u brak, na 90% nie wentylowane (że tez nie spojrzałem jak dopiero zmieniałem koła :lol: ). W zasadzie taka zmiana korzystniej wyjdzie, póki co nie stać mnie na grubaśne swapy więc spokojnie starczy :P
Co do brakowania hamulca to mam tak po mocniejszym hamowaniu np. 130-50km/h - kwestia tarcz a może stary płyn hamulcowy, albo dojeżdzone bębny z tyłu?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 13, 2015 08:10   

Gekus napisał/a:
Co do brakowania hamulca to mam tak po mocniejszym hamowaniu np. 130-50km/h - kwestia tarcz a może stary płyn hamulcowy, albo dojeżdzone bębny z tyłu?

Może być wszystko :)
Na pewno zmieniłbym ten przód na wentylowane 262 i płyn.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink