Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2004
Witam,
Mam zapytanie dotyczące spalania LPG w Roverach 45 1.6
Założyłem gaz w październiku w dc auto pod Warszawą.
Tankuję 40L gazu i przejeżdżam maxymalnie 315-330km po Warszawie czy taki wynik jest dobry ? ja uważam że średni, ale niech wypowiedzą się osoby które znają się na rzeczy.
Drugi problem dotyczy obrotów które szaleją po mroźnej nocy.
Zapalam samochód wszystko jest ok, gdy przejadę kilka km i go przygazuję to obroty potrafią skoczyć na 4-6 tyś i tak piłować samochód jakby pedał gazu się zaciął(linka przymarzła?)
Sprawa ma miejsce tylko po mroźnych nocach i problem ustaje po przejechaniu 15-20km gdy samochód się już dobrze rozgrzeje.
Co tutaj można zaradzić ?
Pozdrawiam
_________________ był 214i | jest R45 lift 2004r. |
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 04, 2016 09:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zamarznięty silniczek krokowy pewnie trzeba by wyczyścić
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Cześć, też mam gaz w polifcie 1.6 - STAG200 + wtryski Valtek.
Jeśli chodzi o spalanie to w trasie nie zszedłem poniżej 9 l, wygląda to mniej więcej tak:
- Trasa 9l/100km przy prędkościach 90-110 km/h,
- Trasa 10l/100km przy prędkościach 120-130 km/h,
- Powyżej 130km/h to już obroty są powyżej 3500, więc żłopie więcej, także raczej tej bariery nie przekraczam na dłuższym dystansie, bo zaraz trzeba tankować :)
- Miasto to tak 11-12l/100km, przy bardziej dynamicznej jeździe nawet więcej.
Wg tego, co piszesz wynika koło 12l/100km po mieście, to wydaje mi się, że to raczej norma. Jak widzę, że żony Peugeot 206 pali 7l, to też mi się wydaje, że Rover pali dużo
Jeśli chodzi o instalację LPG, to niedługo będę modyfikował, bo te wtryski są zbyt wolne i często brakuje mocy, a na niskich obrotach, np. przy manewrowaniu na parkingu potrafi nawet przygasnąć.
Dzięki za odpowiedź, ja posiadam instalacje KME + Hany żółte jeśli dobrze pamiętam.
Takie rozwiązanie polecili mi w zakładzie, ale stag też bym brany pod uwagę z tym że sterownik KME podobno jest bardziej rozbudowany.
Pozdrawiam
_________________ był 214i | jest R45 lift 2004r. |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum