Tak, na środku świeci się dioda kiedy drzwi są otwarte, kiedy zamknięte dioda miga. Pilot nie działa. Drzwi Otwieram kluczem.
Czyli jednoznacznie immo sie nie rozbraja masz uwalony pilot albo przewody lub pętlę immo przy stacyjce. Jak masz pilota o oznaczeniu 3TXB musisz mieć sprawna baterię i lutowania inaczej nie odpalisz. Jak masz 17TN to czasem działa bez baterii nawet ale rzadko się je spotyka
[ Dodano: Nie Sty 10, 2016 15:29 ]
micmar napisał/a:
Wiem, że wiązka jest uszkodzona.
od tego trzeba zacząć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 15:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Troche sie chłopie pogubiłeś:P
Wczęsniej napisałeś ze jeśli nie posiadasz pilota zabezpieczenie wyłączasz guzikiem na lewarku. A teraz piszesz o innej diodzie wskazującej o wyłączeniu tego zabezpieczenia. Ktoś Cie pytał o diode od immo czy gaśnie......
Jeżeli oczekujesz tu pomocy, to najpierw musisz sie rozpisać o problemie!!!
Przecież samo otwarcie drzwi kluczem nie rozbraja immobilajzera!!!! jeżeli nie ma SPRAWNEGO pilota, deaktywuje to tylko alarm!!!
Do dezaktywacji IMMO z kluczyka w drzwiach jest kod do wprowadzenia!!!
Koledze proponuje naukę czytania ze zrozumieniem. Chyba, że chciałbyś żebym coś lepiej wyjaśnił to proszę dopytać. Jeśli nie masz zamiaru pomóc to proponuję się uspokoić, a swoje zszargane nerwy przygotować na bardziej stresującą sytuację.
[ Dodano: Nie Sty 10, 2016 16:22 ]
sknerko napisał/a:
micmar napisał/a:
Tak, na środku świeci się dioda kiedy drzwi są otwarte, kiedy zamknięte dioda miga. Pilot nie działa. Drzwi Otwieram kluczem.
Czyli jednoznacznie immo sie nie rozbraja masz uwalony pilot albo przewody lub pętlę immo przy stacyjce. Jak masz pilota o oznaczeniu 3TXB musisz mieć sprawna baterię i lutowania inaczej nie odpalisz. Jak masz 17TN to czasem działa bez baterii nawet ale rzadko się je spotyka
Może jeszcze raz opisze dokładnie jak zachowuje się ta dioda(od momentu kiedy zamykam drzwi kluczem):
1) zamykam drzwi kluczem - dioda miga szybko (uzbraja się immo)
2) po chwili dioda miga wolniej (immo uzbrojone)
3) odkluczam drzwi - dioda gaśnie
4) otwieram drzwi - dioda pulsuje
5) zamykam drzwi - dioda pulsuje
6) przekręcam stacyjke dwa razy - dioda gaśnie
7) wyjmuje kluczyk ze stacyjki - dioda nie świeci
otwieram drzwi - dioda nie świeci
9) zamykam drzwi - dioda nie świeci
10) zamykam drzwi kluczykiem - immo uzbraja się
itd.
Działa źle?
Posiadam pilot 3TXB - do tej pory w ogóle z niego nie korzystałem i wszystko było ok
Ostatnio zmieniony przez micmar Nie Sty 10, 2016 16:30, w całości zmieniany 1 raz
Otwarcie drzwi kluczem powoduje rozbrojenie immo. Immo działa dobrze wg mnie zamknięcie drzwi powoduje uzbrojenie sie immo
Spróbuj więc odpalić przy otwartych drzwiach.
micmar napisał/a:
Po włożenie klucza do stacyjny i przekręceniu dioda przestaje migać
Gdzie więc leży problem skoro dioda nie miga ?
Powinieneś odpalić jeśli dioda nie miga i nie pali się to immo powinno być rozbrojone.
micmar napisał/a:
Czemu pilot nie działa nie wiem, nie działa od zawsze.
Może wystarczy wymienić baterię i zrobić synchronizację. Po wymianie baterii idziesz do auta i przy otwartych drzwiach kierowcy wciskasz 4 razy otwieranie na pilocie. Instrukcję wymiany baterii masz TUTAJ Jest to bardzo proste.
micmar napisał/a:
Wiem, że wiązka jest uszkodzona.
Tak jak kolega sknerko uważam że jest to pierwsza rzecz jaka bezwzględnie powinieneś naprawić.
micmar napisał/a:
6) przekręcam stacyjke dwa razy - dioda gaśnie
Co się wtedy dzieje ? Powinieneś odpalić auto.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Pilot może nie działać bo bateria do bani a na immo jeszcze starczy ale i tak nie bardzo wydaje mi się by to było immo, mam wrażenie że jednak tylna klapa robi bajzel w aucie. sprawdź jeszcze raz wszystkie bezpiecznki
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Otwarcie drzwi kluczem powoduje rozbrojenie immo. Immo działa dobrze wg mnie zamknięcie drzwi powoduje uzbrojenie sie immo
Spróbuj więc odpalić przy otwartych drzwiach.
Spróbowałem, nie odpalił
robsson78 napisał/a:
micmar napisał/a:
Po włożenie klucza do stacyjny i przekręceniu dioda przestaje migać
Gdzie więc leży problem skoro dioda nie miga ?
Powinieneś odpalić jeśli dioda nie miga i nie pali się to immo powinno być rozbrojone.
Tak wg mnie immo jest rozbrojone i problem leży gdzie indziej, ale nie wiem gdzie. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to rozrusznik - ale moja wiedza na ten temat jest ograniczona.
Dziwne wg mnie jest to, że nie mogłem odpalić auta bezpośrednio po tym jak silnik wyłączył się poprzez zadziałania zabezpieczenia antyporwaniowego
robsson78 napisał/a:
micmar napisał/a:
Czemu pilot nie działa nie wiem, nie działa od zawsze.
Może wystarczy wymienić baterię i zrobić synchronizację. Po wymianie baterii idziesz do auta i przy otwartych drzwiach kierowcy wciskasz 4 razy otwieranie na pilocie. Instrukcję wymiany baterii masz TUTAJ Jest to bardzo proste.
Jeśli do tej pory odpalałem samochód bez sprawnego pilota to teraz tez powinno wszystko działać. Wolałbym teraz uruchomić samochód, ewentualnie potem zając się pilotem (skoro ustaliliśmy że to nie jego wina, skoro immo działa poprawnie)
robsson78 napisał/a:
micmar napisał/a:
Wiem, że wiązka jest uszkodzona.
Tak jak kolega sknerko uważam że jest to pierwsza rzecz jaka bezwzględnie powinieneś naprawić.
Jutro zajmę się wiązka. Wiem, że izolacja była uszkodzona, może daje gdzieś zwarcie.
robsson78 napisał/a:
micmar napisał/a:
6) przekręcam stacyjke dwa razy - dioda gaśnie
Co się wtedy dzieje ? Powinieneś odpalić auto.
Po drugim przekręceniu załącza się jeszcze pompka paliwa. Kiedy przekręcam stacyjkę dalej nic się nie dzieje poza odgłosem dochodzącym spod maski ( jedno "tykniecie", nie wiem co to może być, nie znam się). Coś przed rozrusznikiem bo w ogóle nie kręci.
[ Dodano: Nie Sty 10, 2016 17:22 ]
sknerko napisał/a:
Pilot może nie działać bo bateria do bani a na immo jeszcze starczy ale i tak nie bardzo wydaje mi się by to było immo, mam wrażenie że jednak tylna klapa robi bajzel w aucie. sprawdź jeszcze raz wszystkie bezpiecznki
"Jeśli nie masz zamiaru pomóc to proponuję się uspokoić, a swoje zszargane nerwy przygotować na bardziej stresującą sytuację." - żałosne:):):):):):)
Mimo to napisze.
Opisałem Ci jak działa oryginalne IMMO, ktoś Ci napisał że pewnie zadziałało oryginalne zabezpieczenie, więc uważam, że możesz potrzebować sprawnego pilota. W oryginale w Rover kach kluczykiem nie wyłaczysz IMMO (sorki życie) tylko otworzysz zamek. A immo jest radiowe z pilota (ale ktoś u Ciebie pozmieniał troszke).
Niektórzy na centralke immo podają stały plus, żeby sie nie uzbrajało i nie wymaga sie wtedy pilota, żeby odpalić auto.
PS Jak chcesz moge wywalić swoje wpisy, ja pomocy nie potrzebuje.
(skoro ustaliliśmy że to nie jego wina, skoro immo działa poprawnie)
Nic nie ustaliliśmy, to ze bateria pilota pozwoli zgasić diodę w zegarach jeszcze nie świadczy o tym że udało się immo rozbroić. Pierwszy raz spotykam się z tym że pompa startuje za drugim przekręceniem, może trzeba przejrzeć kostkę stacyjki to w temacie tej pompy, albo jedynie padł rozrusznik i to cały problem. Rozrusznik wyjąć i obadać co z nim, bo to proste urządzenie a jak nie umiesz sam, to do mechanika niech obada
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
(skoro ustaliliśmy że to nie jego wina, skoro immo działa poprawnie)
Nic nie ustaliliśmy, to ze bateria pilota pozwoli zgasić diodę w zegarach jeszcze nie świadczy o tym że udało się immo rozbroić. Pierwszy raz spotykam się z tym że pompa startuje za drugim przekręceniem, może trzeba przejrzeć kostkę stacyjki to w temacie tej pompy, albo jedynie padł rozrusznik i to cały problem. Rozrusznik wyjąć i obadać co z nim, bo to proste urządzenie a jak nie umiesz sam, to do mechanika niech obada
Tak pompka paliwa załącza się w II pozycji
Napisałem w poprzednim poście, że słychać jedno "tyknięcie". Teraz wsłuchałem się bardziej i słychać dwa "tykniecia". Jedno w okolicach filtru paliwa, podejrzewałem ze to jakiś przekażnik od stacyjki, a drugie w okolicy lewego koła to wg mnie elektromagnetyczny wył rozrusznika.
Sprawdzę jutro co z rozrusznikiem bo to chyba on jest winny awarii.
Człowieku pisz po polsku pisałeś za drugim razem a nie na pozycji drugiej. Na drugiej pozycji jest prawidłowo.
Padł ci rozrusznik, tyle w temacie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Człowieku pisz po polsku pisałeś za drugim razem a nie na pozycji drugiej. Na drugiej pozycji jest prawidłowo.
Padł ci rozrusznik, tyle w temacie.
Napisałem po drugim przekręceniu. Widać źle się zrozumieliśmy.
Myślisz, że wymiana szczotek coś pomoże? Czy lepiej nie bawić się w ich wymianę i kupić nowy rozrusznik?
Raczej styków może szczotki tez a najlepiej regenerować cały koszt pewnie połowy nowego a lepiej będzie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ktoś może mi powie, czy jak u mnie zwarcie zrobił centralny zamek i poszedł bezpiecznik to mógł dostać też rozrusznik? Teraz to już mi nawet nie cyka przy próbie uruchomienia nie ma żadnej reakcji
Bezpiecznik od centralnego nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem.
Cykanie w okolicy rozrusznika ? To mi przypomina sytuację kiedy elektromagnes wyrzuca bendix ale brak jest prądu na rozrusznik do rozruchu. Jeśli akumulator jest dobry, mogła zardzewieć nakrętka która dokręca przewód prądowy (czerwony) bezpośrednio z akumulatora.
Rdza nie przepuszcza prądu więc rozrusznik nie zakręci, osobiście miałem taki przypadek.
Nie można też wykluczyć innej awarii rozrusznika.
Sprawdzałeś połączenie masy od akumulatora do nadwozia ?
Nie ma sensu dalej "pomagać" jeśli nie zrobisz porządku z wiązką tylnej klapy.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
No i roverk jeździ faktycznie była to wiązka tylnej klapy podobno była kaszana. Orientuje się może ktoś ile mniej więcej elektryk samochodowy kasuje za taka zabawe?
no jak weźmie 50pln to ok, powyżej to już zdzierstwo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum