Wysłany: Czw Sty 14, 2016 16:57 [800] Nie kręci - kłopot z alarmem?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Eh samochód stał bez akumulatora ~2tyg, przed wyjęciem wszystko było ok, odpalał bez problemów. Teraz podłączam aku, alarm mryga więc zamykam i otwieram z kluczyka i lampka nadal miga ale już wolniej, oczywiście po przekręceniu zapłonu nic nie kręci (ale pompa pracuje).
Na moje alarm blokuje (to wersja bez immo z tego co wiem, pilota brak) ale co się mogło stać skoro był nie ruszany? Aha centralny też nie działa a powinien, choć widać i czuć że silniczki w drzwiach działają, bagażnik też się nie chce otworzyć elektrycznie.
Help bo mnie szlag trafia, a auto muszę przestawić do końca tygodnia..
Jesli trzymało by go immo, to zapaliłby i zaraz zgasł. Moze po prostu zasniedziały styki na rozruszniku? albo sam rozrusznik padł? a słychać silniczek krokowy pod zapłonie?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sty 17, 2016 15:48
Witam. W 600 po lifcie imobilajzer jest w kluczyku. W 800 może lifting był wcześniej . Różnica jest w kluczyku. Większy grubszy jest nowszego typu. Jak imo nie rozbroi się, nie działa rozrusznik. Gdzie fizycznie jest moduł w 800 nie wiem. Ale może po przewodzie od pętli indukcyjnej , da się trafić. Można obejrzeć obudowę. Otworzyć jak się da i szukać śladów zawilgocenia. Sam akumulator można by sprawdzić. Zbyt niskie jego napięcie rownież może powodować kłopoty z imo i SRS , czy ABS. Zdjęcie kluczyka rozwieje watpliwości co do zainstalowanego typu imo.
Witam. W 600 po lifcie imobilajzer jest w kluczyku. W 800 może lifting był wcześniej . Różnica jest w kluczyku. Większy grubszy jest nowszego typu. Jak imo nie rozbroi się, nie działa rozrusznik. Gdzie fizycznie jest moduł w 800 nie wiem. Ale może po przewodzie od pętli indukcyjnej , da się trafić. Można obejrzeć obudowę. Otworzyć jak się da i szukać śladów zawilgocenia. Sam akumulator można by sprawdzić. Zbyt niskie jego napięcie rownież może powodować kłopoty z imo i SRS , czy ABS. Zdjęcie kluczyka rozwieje watpliwości co do zainstalowanego typu imo.
w 600 jest inaczej niż 800, tutaj nie było chyba grubego kluczyka
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a w 800kach nie było przypadkiem alarmu lucasa, takiego jak w R200/400?
jak tak, to immo było operowane pilotem, może masz wycięte i się obudziło po wyjęciu akumulatora...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Gość od alarmów wyjął kompa i stwierdził po rozkręceniu że pamięć walnęła Podmienił ją na nową i dziś próbowaliśmy odpalić ale gaśnie od razu po uruchomieniu, więc niestety bez wgranych danych do pamięci kiepsko..
Teraz dwa wyjścia - kupić kompa o tych samych numerach albo znaleźć gdzieś wsad eeprom i zaprogramować pamięć od nowa. Jak ktoś ma ecu do sprzedania o numerze YS MKC101920 to z chęcią przygarnę.
Odezwij się do Piotrekcrash, on Ci wywali immo inne ECU Cię nie ratuje, bo musisz mieć dopisany wsad do Twojego modułu immo albo wyrzucony immo z kości.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Wczoraj odpalił Na szczęście gość dostał od kogoś ten wsad, wgrał, wyzerował immo i jest ok. Teraz wytnie go całkowicie i wstawi coś uniwersalnego na przyszłość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum