Witam.
Jestem tutaj nowy i chciałem zapytać, co sądzicie o tej aukcji?
Nie ukrywam, że jadę tam za parę dni z zamiarem kupna pojazdu ponieważ mam jego pełne informacje itd. Auto świeżo przywiezione do PL z niemiec. Jedyne co było robione w PL to stabilizatory i moduł otwierania szyb, z tego co się dowiedziałem. Wcześniejsza historia napraw nie jest znana. Wiem, że tylni zderzak jest minimalnie zarysowany, czego nie widać na zdjęciach. Pojazd posiada również lekkie wgniecenie (około 5cm długości na nadkolu) i "zdartą" przednią listwe chrom. Będę jechał tam prawie 400km (bo marze o R75 ) i w dalszym ciągu jestem zapewniany, że nie ma problemu aby auto przebadać na każde sposoby, gdzie tylko chcę. Czytałem wiele pozytywnych opinii o firmie tej kobiety.
Czy coś budzi niepokój pomijając przebieg?
Jasne. Moje spostrzeżenia wcale go nie skreślają. Mi się on podoba. Większość jego ewentualnych braków wyjdzie podczas oględzin. Cena moim zdaniem też jest do przyjęcia.
Z tego ci jest napisane w opisie to auto posiada tempomat. Na jakiej podstawie okresliliscie, że go nie ma?
Jutro jadę po niego. Niestety to być może będzie mój pierwszy rover i szczerze mówiąc nie znam się kompletnie na tych autach. Zastosuje się do porad.opisanych przy kupnie Rovera. Dam znać jak kupie lub nie.
Mam info ze nie posiada ani tempomatu ani zmieniarki cd. Będę musiał poczytać o tym, co mógłbym wsadzić żeby było radio cd, nie pozbywając się nawigacji.
Na plus: ładnie wygląda z wierzchu, fotele elektryczne ale bez pamięci, komp pokładowy jest, duża navi choć to jest też minus bo tylko pod warunkiem jak działa i jest po polsku w innym wypadku do wymiany bo gra średnio TV nie działa i jedyny pożytek jest z navi.
Na minus: brak czujników parkowania, brak czujnika deszczu/zmierzchu, kiera pomalowana albo wymieniana poduszka, brak kontroli trakcji tempomatu i rolety, strasznie zmęczona kieszeń siedzenia pasażera i to już jest jakaś plaga - urwany zaczep w podłokietniku tylnym nie ma fotochromatycznych lusterek bocznych, Duża navi bo najlepiej wymienić na jakąś stację 2DIN lub wrzucić napęd i ekran z BMW e46 spolszczony.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dzięki za odpowiedzi chłopaki.
Faktycznie, samochód nie posiada tempomatu, czujników zmierzchu ani deszczu. Do tego nawigacje trzeba sobie zaktualizować z płytki ( o ile to możliwe ) bo nie posiada polskiej mapy. Dodatkowo nie posiada zmieniarki płyt. Także jest to podstawowa wersja Connoisseur'a. Jak jutro u mechaników wszystko wyjdzie ok, to zostanę szczęśliwym posiadaczem auta, które podobało mi się od małolata
Do tego nawigacje trzeba sobie zaktualizować z płytki ( o ile to możliwe ) bo nie posiada polskiej mapy.
Sama mapa nic nie da, trzeba ustawić że auto jest w Polsce wtedy zacznie działać o ile wogóle ugryzie płytkę z mapą. Mam na podjeździe auto z Szwajcarii i za Chiny nie idzie ustawić żeby był po angielsku i żeby mapa chodziła
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Navi jeśli chcesz ją zaktualizować, to będziesz musiał kupić nowy czytnik z BMW (MK3 lub MK4) i wgrywasz spolszczenie i nowe mapy BMW. Ewentualnie wysyłasz czytnik do magika od GPSsów i robi to za Ciebie na Twoim czytniku.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 20:50
Panowie sknerko, Ricardus... nie wiem w czym u Was jest/był problem, ale ja do kilku 75/ZT (ostatnio w 75 2004r i ZT 2005r) wrzucałem tylko polskie mapy od BMW i śmiga bez problemu. Nic więcej nie było kombinowane oprócz wypalenia płyt. Auta pochodziły z Anglii, Holandii, Niemiec, Belgii w każdym mapy odpaliły bez modyfikacji.
Wiem że Navi były inne, tylko nie wiem w których rocznikach była ta zmiana oprogramowania, może tu jest ten problem.
Wiem że Navi były inne, tylko nie wiem w których rocznikach była ta zmiana oprogramowania, może tu jest ten problem.
nawet na pewno, PHJOWI mi mi mówił że chyba po drugim lifcie dawali czytniki BMW, ale nie pamiętam już dokładnie tej rozmowy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Samochód zakupiony.
Rzeczy, które wyhaczyłem podczas oględzin:
Pierdoły:
1)Odpryski/uszkodzony chrom na tylnim zderzaku.
2)Brak żarówki światła postojowego + światła stopu.
3)Prawdopodobnie renegerowana skóra lub mocno zadbana, mam wątpliwości.
Poważniejsze:
1)Jeden kabel wisiał odpięty pod silnikiem, sprzedawca rzekomo nie widział go wcześniej bo sprowadzają wiele aut i nie chce mu się bawić (pewnie miał coś do ukrycia, o tym zaraz).
2)Rozmazany komputer na desce rozdzielczej, kompletnie do wymiany bo w 90% nieczytelny.
3) Temperatura na desce rozdzielczej pokazuje -30C (pewnie ma to związek z tym odpiętym kablem).
4) Na przeglądzie okazało się, że łożyska do wymiany + opony bo te są już mocno stare, choć nadają się jeszcze do użytku.
To co wyszło dopiero podczas jazdy powrotnej (400km):
1) Silnik samochodu nie nagrzewa się odpowiednio. Wskazówka minimalnie odstaje od pozycji 0. Chłopaki mówią, że możliwe, iż jest to termostat.
Ogólnie powiem tak:
Stan auta nie jest rewelacyjny ze względu wyżej wymienionych usterek.
Środek, wnętrze zadbane, niektóre elementy trzeba ulepszyć estetycznie.
Samochód nie szarpie, odpala na strzała, jechało się bardzo przyjemnie.
Ogólnie to 0 problemów mechanicznych (zobaczymy na jak długo )
Na trasie 400km spalił mi ~5,5L/100 w cyklu mieszanym.
Prawdopodobnie pojazd stał dłuższy czas nietykany.
Udało mi się utargować prawie 2000zł więc mimo wszystko, jestem zadowolony.
No to troche się tego nazbierało.
A na zdjęciach był taki ładny i w ogóle stan igła
Skoro opuścił 2tys z ceny, to oby starczyło tyle, aby wyprowadzić go na prostą.
Zajmij się najpierw termostatem i tymi żarówkami. Bo jak trafisz na służbistę policjanta, to Ci dowód zabierze
Powodzenia!
łożyska zrób (tanio nie będzie) bo jak ci koło zblokuje to albo czoło albo rów, tym bardziej że ponoć długo stał
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum