Forum Klubu ROVERki.pl :: [214i] zdjęcie/ominięcie/wycięcie immobilisera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214i] zdjęcie/ominięcie/wycięcie immobilisera
Autor Wiadomość
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:03   

Po pierwsze w samochodzie nigdy nigdzie nie wystąpi -12V mierzone względem masy.
Po drugie miałeś sobie zmierzyć gdzie idzie stały sygnał 12V z aku (Pin26) a gdzie idzie sygnał po stacyjce (Pin1). Patrząc na wtyczkę jeden jest u góry po prawej a drugi na dole po lewej. Na 200% nie są to żadne czarne przewody. Może być biały/różowy a z drugiej różowy/fioletowy/zielony/brązowy. Nie znam wszystkich kombinacji.
Czarne przewody to praktycznie zawsze GND a nie 12V ;]
W internecie jest pełno pinoutów tej wtyczki wystarczy chwilę popatrzeć i już wiesz o co chodzi, dla pewności sprawdzić jeszcze miernikiem bo kolory kabli są różne względem modeli.
Od początku chcesz żeby poprowadzić cię za rączkę nie wykazując przy tym minimum własnego zaangażowania.
Mam wręcz nadzieję że podpinanie na ślepo przewodów szybko poskutkuje zwarciem stałego 12V ze stałą masą i tak zakończy się żywot tego modułu :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 07, 2016 15:20   

BigBoyPL napisał/a:
Mam wręcz nadzieję że podpinanie na ślepo przewodów szybko poskutkuje zwarciem stałego 12V ze stałą masą i tak zakończy się żywot tego modułu

Ale mu źle życzysz. Niech działa. Będzie dla następnych, a i sam się czegoś nauczy.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 16:59   

Bez wycięcia immo z EEPROMU (wgranie czystego wsadu) sterownika to choćbyś wszystkie przewody spiął omijając immo to i tak nie będzie działac, bo jak sterownik nie dostanie sygnału (nie jest to ani masa ani 5V, ani 12V) z modułu immo to odcina wtryski i pompę paliwa po 2sekundach pracy.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1135 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10947
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 17:38   

Zamontuj sobie tam przełącznik, będziesz miał zastępcze immo.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
noyss 



Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 22



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 22:43   

jaki przełącznik? napisz coś więcej o tym :twisted:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1135 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10947
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 23:09   

skoro działa Ci to tylko za pierwszym razem po złączeniu przewodów, to daj tam przełącznik, który będziesz włączał przed odpaleniem i już.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
noyss 



Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 22



Wysłany: Nie Lut 07, 2016 23:18   

o wlasnie, kurcze, ze nie pomyslalem o tym :D
chcialem cos takiego z akumulatorem zrobic, jednak potrzebne by byly duzo grubsze kable. Dzięki za pomysł, jutro zobaczę jak będzie działać.
 
 
Wielkimati 



Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 4



Wysłany: Pią Lut 12, 2016 12:25   

Witaj.

Znalazłem twój temat przeszukując forum.

Przejrzałem go na szybko całego, ale nie widziałem, by ktokolwiek ci o tym pisał. Albo nie zauważyłem.

Sam w poprzednim tygodniu miałem problem z immobilizerem. Istnieje coś takiego, jak kod wyłączenia immobilizera. Powinieneś go mieć w papierach do auta. Wpisuje się go w ten sposób:

1. przekręcasz kluczyk 5 razy w pozycję zamykania.
2. potem wpisujesz pierwszą cyfrę kodu przekręcając kluczyk odpowiednią liczbę razy na pozycję otwierania.
3. potem wpisujesz drugą cyfrę, przekręcając kluczyk odpowiednią liczbę razy w pozycję zamykania.
4. następnie trzecią liczbę wpisujesz przekręcając odpowiednią liczbę razy w pozycję otwierania.
5. dalej, wpisujesz ostatnią, czwartą liczbę, przekręcając kluczyk w pozycję zamykania.

Kod powinien być czterocyfrowy. Jeśli ten sposób nie działa, to spróbuj w pierwszym punkcie przekręcić kluczyk na pozycję zamykania i przytrzymać go 5 sekund.

Kluczyk powinieneś przekręcać płynnymi ruchami. Od pozycji środkowej, do końca pozycji zamykania/otwierania.

Powodzenia.

(a, i powinieneś mieć włożony bezpiecznik od zamka centralnego i alarmu.)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 12, 2016 15:55   

Wielkimati, gratulujemy pierwszego postu, w którym mówisz o kodzie EKA i nie ma go 98% właścicieli R i MG. Nie napisałeś tak nieoczywistej rzeczy, gdzie ten kluczyk wcisnąć i przekręcać. :mrgreen:
W zamek drzwi, stacyjkę, zamek klapy czy może w rurę wydechową? Załóżmy, że nie wiemy:mrgreen:
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1135 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10947
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lut 12, 2016 19:40   

Wydaje mi się, że było napisane coś o braku EKA
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
noyss 



Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 22



Wysłany: Sob Lut 13, 2016 17:41   

szukam tego schematu wtyczki do immobilisera o którym pisze BigBoyPL, ale nie mogę go znaleźć. Chcę się do tego dzisiaj zabrać i mieć z głowy, dam znać co i jak. Dysponuje ktoś może takim schematem? Pozdriawiam :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214 Si] Nowe piloty lub wycięcie immo (pow. dzierżoniowski)
Raga Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pią Lut 01, 2013 15:21
bociannielot
Brak nowych postów [R200 ??r] Jak wygląda kod Immobilisera?
novy24 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Wto Lip 10, 2007 22:42
PHJOWI
Brak nowych postów [R200] kod do immobilisera - nie chce zadziałać
adamch Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sie 31, 2010 15:36
sTERYD
Brak nowych postów SOLVED [R200 '99] Awaria immobilisera/pilota
morthy1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Lip 05, 2008 07:18
morthy1
Brak nowych postów SOLVED [214SI '96] odczytanie kodu immobilisera
gdzie: małopolska, podkarpacie, świętokrzyskie
SKonrad Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Paź 17, 2007 11:50
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink