Wysłany: Sro Mar 02, 2016 12:50 [R75 v6] Problem z temperaturą wody
HEj,
Ja wrócę z pracy to zabieram się za czyszczenie głowic. Myślicie ze jakieś pęknięcia jestem w stanie wychwycić gołym okiem? Planowanie raczej konieczne, prawda? ..czy może się obejść bez tego? Później dodam zdjęcia uszczelek, ale po żadnej nie widać typowego przedmuchu, są jedynie lekko czarne(ale jak wszystko w środku) i metalowe warstwy są wręcz porozdzielane.
Dzisiaj będę miał chwilę czasu to zamawiam rozrząd kompletny + zestaw uszczelek.
Wysłany: Czw Mar 03, 2016 12:16 [R75 v6] Problem z temperaturą wody
Hejo,
Ale jak mam zdemontowane dwie głowice ( wczoraj dałem je do planowania) to chyba blokady rozrządu nie są potrzebne skoro wszystko jest na wierzchu..?!
Po mojemu to teraz wystarczy ustawić na "znaki", po czym założyć pasek etc, zrobić kilka pełnych obrotów silnikiem i jeżeli wróci i na "znakach" idealnie to wszystko jest ok. Jeżeli któryś ze znaków będzie przesunięty, to od nowa i tak do skutku.
Wysłany: Wto Mar 08, 2016 12:57 [R75 v6] Problem z temperaturą wody
oczywiście że, nie mam pewności. ale cóż mi innego pozostało jak chociaż to ustawić na znaki i zaufać. moze ktos w mojej okolicy ma to użyję.. to jest opreracja której najbardziej sie noję
[ Dodano: Wto Mar 08, 2016 12:57 ]
Hej ponownie.
w sobote odebrałem głowice z planowania lekko krzywe były, ale po planowane zostaly tak tylko na wyrównanie i zabielenie.
pytanie jakie mam dzisiaj to czy smarować jakims klejem/silikonem na wysoka temperature? czy na żywca wkładać uszczelkę pomiedzy blok i głowice i skręcać dynamometrem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum