Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 200 1.4 75km] Problem po wymianie immo i komputera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 200 1.4 75km] Problem po wymianie immo i komputera
Autor Wiadomość
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



  Wysłany: Sro Mar 30, 2016 18:51   [Rover 200 1.4 75km] Problem po wymianie immo i komputera
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997

Witam.

Problem polega na tym ze po wymianie immo i komputera silnik przestał pracować na normalnych obrotach.. Na luzie skacze 700/1500
Żeby ruszyć autem stopniowo naciskając gaz do 3k obrotów dopiero mogę ruszyć z miejsca później szarpie a jak nacisnąć troszku mocniej gaz to automatycznie silnik gaśnie.. Jakby lewe powietrze..brak paliwa.. Nie mam pojęcia. Jutro jadę podpiąć go pod komputer.. Ale chciałem tez sięgnąć głębiej opini bo nie wiem czy warto to auto robić czy sprzedać za grosze w jakimś skupie..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 30, 2016 18:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Mar 30, 2016 19:48   

Gregortb, Adaptacja przepustnicy na początek. Przekręcasz stacyjkę na zapłon, potem 5x pedał gazu w podłogę po tym powinien się odezwać silnik krokowy, jak ucichnie to odpalasz auto i zostawiasz na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatorów chłodnicy.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Mar 30, 2016 19:53   

Wymieniając ecu wymieniłeś też map sensor także jakby powyższe rady nie pomogły wiesz gdzie jeszcze możesz szukać.
 
 
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



Wysłany: Czw Mar 31, 2016 05:55   

Zrobiłem tak jak kolega napisał. Przekrecam Kluczyk na pozycję zapłonu,5x pedały w dechę i nic ani słuchu krokowego..

Zauważyłem tez gdy odlacze przewód od komputera co zasysa powietrze na wolnych obrotach jest te 700 ale od czasu do czasu przerwie o wciśnięciu gazu można zapomnieć.przy podłączonym jest tjw. napisane.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 31, 2016 10:09   

Wsadzić ecu z powrotem jaki był :-) po co ta zmiana była ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



Wysłany: Czw Mar 31, 2016 10:41   

Powodem zmiany był zagubiony pilot.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 31, 2016 12:31   

Gregortb, Latwiej bylo tobie wywalic immo albo zaprogramowac nowego pilota :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



Wysłany: Czw Mar 31, 2016 14:07   

No tak tylko z tego co się dowiadywalem nowy pilot 350zł a ściągnięcie immo min-500zl
A koszt kompa i immo wyniósł mnie 160.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 31, 2016 14:21   

Używany Pilot kosztuje 50zl i żeby go zaprogramować koszty są ok 50zl

Wycinanie immo jest na forum opisane dla 1.4 bo jest to proste :-)

Widzę ze ktoś ciebie nieźle na koszty naciągnąć chciał.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



Wysłany: Czw Mar 31, 2016 19:33   

Tez tak sądziłem wiec nie pchal3m się w te koszta. A odwiedzalem firmy zajmujące się tym profesjonalnie...

Ale jednak udało się zrobić według wskazówek slax
od czasu do czasu przerwie i tez zamulony jest na jałowym do 100/110 km. Zauważyłem tez post na ten temat. Gość miał to samo co teraz ja, i piszą tam ze to z mapsensorem coś możemy nie tak..
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 01, 2016 00:08   

Gregortb, Pewno tak, przelutuj sobie mapa lub jak mowie zrob ze swojego pierwotnego ecu awaryny ecu bez immo :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gregortb 



Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 8



Wysłany: Pią Kwi 01, 2016 05:47   

Dzisiaj jadę podpiąć pod kompa o ile się uda bo też wyczytałem ze w tych rocznika jakieś chińskie wtyczki są i nie da rady.
Po tym zrobię tak jak mówisz. Wczoraj też podpialem to moje ecu auto zapali na 2 sec. I gaśnie po tym można tylko sobie pokręcic rozrusznikiem :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [r25] Przeprogramowanie komputera , immo
piterkazzz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lut 05, 2013 15:47
dzieju
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 200 1.4 98r] problem z immo
sQn91 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sie 15, 2015 13:53
m166
Brak nowych postów [Rover 216 z 1998r] problem z immo
adamos12 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Nie Lut 07, 2010 13:39
miker88
Brak nowych postów [R200 75KM] nierówna praca silnika i problem z ABS
xytras Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 20 Pią Lis 21, 2014 18:02
Bulii



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink