Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Dzień dobry,
Mój początek na forum i niestety od razu proszę o pomoc, ale od początku:
Roverek (silnik: seria L ) nagle zgasł i już nie zapalił - trafił do mechanika gdzie usterka została zdiagnozowana: padł sterownik pompy. Niestety mechanik nie chciał się podjąć naprawy więc auto trafiło do garażu...
Po poczytaniu i zapoznaniu się z tematem sterownik został wycięty i wysłany do regeneracji.
Po zamontowaniu sterownika i kilku próbach odpowietrzenia i odpalenia samochodu samochód odpalił, ale układ paliwowy nadal się zapowietrzał.
Okazało się, że winna jest metalowy przewód z baku, który miał pęknięcie.
Układ paliwowy został uszczelniony więc rozpoczynamy całą zabawę od nowa..
Niestety tym razem podczas prób prawdopodobnie przeskoczył rozrząd (miał iść do wymiany przed tym jak padł sterownik )
Proszę o pomoc i instrukcję jak ustawić rozrząd w tym silniku bo niestety nie znalazłem instrukcji mimo kilku godzinnych prób.
Pozdrawiam wszystkich ROVEROWYCH jeźdźców
Ostatnio zmieniony przez xrzysiek_p Wto Kwi 26, 2016 08:38, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 26, 2016 07:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć. Przesyłam screeny z Rave. Ja ustawiałem rozrząd zgodnie z tą instrukcją i jest OK. To całkiem proste tylko przyrząd do naciągania sprężyny musiałem zrobić ale to 10 minut.
[ Dodano: Sro Kwi 27, 2016 20:18 ]
Dodawane załączniki są w odwrotnej kolejności więc zapisz je sobie zgodnie z nazwami.
Ustawienie tego rozrządu jest naprawdę proste. Oczywiście prze przyrządu też się da bo on tylko odciągnąć napinacz pozwala. To ogromna zaleta tego silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum