Forum Klubu ROVERki.pl :: 29 zlot ogólnopolski - Pytania organizacyjne.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
29 zlot ogólnopolski - Pytania organizacyjne.
Autor Wiadomość
prebenny 




Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 11, 2016 11:18   

longer86 myślę, że 'problemem' nie są tylko 75/zt ;)

zangiew o to to. I tak wszyscy będziemy katować silniki i opony z uśmiechem na ustach ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 11, 2016 11:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zangiew 




Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 35



Wysłany: Sob Cze 11, 2016 11:39   

Lekko odbiegajac od tamatu, Jednego zaluje na tym torze w Gostyniu chcial bym sprawdzic jak by Mi wypadl przejazd juz prawie nie Moja mazda mx-5 na tyl naped, tam to bym nie załował tak czy to opon czy to auta pytanie czy to by sie nie skonczylo zle hehe dla auta... ?
bo po ostatnim driftowaniu chłodnice Mi wywalilo :/ a teraz jest wystawiona na sprzedaz bo mało latem Roverkiem jezdze, a co dopiero Mazda ( z wspolwlascicielem ciezko miec auto...)
lepiej miec dobry Rower i to taki bez V w srodku niz drugie auto :D :razz:
 
 
Vigoslaw 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 11, 2016 12:12   

a mi się podoba pomysl Markzo, bo jest bardzo racjonalny :mrgreen:

Pozdro,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
MD 




Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 11, 2016 15:06   

Mnie również podoba się Markziowa idea.
Klasa lekka, seryjna
Klasa ciężka
Klasa sportowa

75 i ZT składały się do zakrętów w Gostyniu z gracją lotniskowca, L-Ry nie lepsze. Zaproponowany podział byłby świetny, tylko ja do 75/ZT dorzuciłbym wszystko, co ciężkie - choć wiadomo, że terenówka na kartingowej serpentynie i tak nie ma wielkich szans.
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 11, 2016 19:21   

Pomysł Markzo bardzo dobry. Na Gostyniu R75 nie maja szans z żadnym innym krótszym autem. Wszystkie 200/25/ZR idą tam jak gokarty i tylko ogarnąć moc i pozamiatają nawet 200KM ZSy.
MD napisał/a:
choć wiadomo, że terenówka na kartingowej serpentynie i tak nie ma wielkich szans.
Ja bym nim nawet nie jechał bo np. w Wyrazowie nie latałem Landkiem po torze ale tu miałem nowego, z napisem sport i jak ustaliłem na sportowym zawieszeniu i sam byłem ciekaw jak to idzie po takich zakrętach. Nie mogę sobie darować ze Landkiem nie mierzyłem czasu sam go prowadząc, bo Mrowka trochę tchórzliwa była i dopiero któryś nie mierzony wyszedł jej jak trzeba. Tak samo Turbin mierzone miał kiepskie a potem leciał jak gokartem, z większą odwagą i śmiem twierdzić że byłby blisko 1 min tymi swoimi 75KM.
Ja tam mam zawsze satysfakcję z przejazdu bez względu na czas bo jak np tutaj leciałem z włączonym TC i to dało mi dosc przyzwoity wynik tak na innym torze bardziej prostym pewnie bez było grubo szybciej niż z TC i takie niuanse sa dla mnie najważniejsze. Tym bardziej że wiem że za cienki w uszach jestem żeby rywalizować np. z Maniakiem który "autobusem" pozamiatał 80% innych.
reasumując albo wszyscy w jednej grupie albo podział taki jak Markzo napisał byłby sprawiedliwy

[ Dodano: Sob Cze 11, 2016 20:15 ]
aha i ja nie wachlowałem biegami :P 1,2 i do czerwonego tyle w temacie. :mrgreen: a czas miałem całkiem niezły jak na 150KM V6 jadące bez napinania się kierowcy. Jak bym miał okazję przejechać tyle razy co np Marian to pewnie pomiarowy byłby lepszy tylko po co? szkoda mi opon a bardziej chciałem wiedzieć jak na nowych gumach auto się trzyma czarnego i tak samo Land.

[ Dodano: Sob Cze 11, 2016 20:21 ]
No i z tego wszystkiego nie napisałem Landki do turystycznej z tymi najsłabszymi, bo one nawet mocno dłubane szybkie nie będą, bo taka maja skrzynie biegów, to nie Subaru no.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 11, 2016 20:23   

Jak tak rozgraniczać to w jednej grupie 220 turbo i 820 turbo to też przesada.

Nie róbcie z prostej konkurencji zlotowej jakiegoś wielkiego wyścigu.

Ps. civic klub dzieli auta na 4 grupy:
1. Silniki najmniejsze NA (D,R,L-seria) (np. odpowiednik naszych K,D-seria bez VVC)
2. Silniki mocniejsze NA (B-seria) (np. nasza k-seria VVC)
3. Silniki najmocniejsze/o dużej pojemności NA (H,K,F-seria) (np. odpowiednik naszej kv6, t-seria)
4. Silniki doładowane oraz nie produkcji hondy.

W klasie 1 były auta z silnikiem 1.3 75KM i w tej samej klasie 1.6 200KM. Oba to silniki niedoładowane d-seria. Jeden seryjny drugi dość mocno dożywiony ;)

Nie zauważyłem żeby ktoś tam płakał nad tym. To tylko zlot, jak chce się ścigać to kupuję takie auto by można było nim konkurować w danej klasie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 12, 2016 00:27   

greg-si napisał/a:
To tylko zlot, jak chce się ścigać to kupuję takie auto by można było nim konkurować w danej klasie.
_________________

Gregu to oczywista sprawa, jednak lekka modyfikacja klas na bardziej sprawiedliwe na pewno wpłynie na całokształt pozytywnie ;) I pewnie posiadacze chociazby 75tek bardzo by się ucieszyli z nagrody czy dyplomu - a nie oszukujmy się, w obecnej sytuacji są bez szans.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
osarro 




Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 12, 2016 22:15   

longer86 napisał/a:
Może kwestia kierowcy ale w głównej mierze specyfikacja toru - Gostyń był kręty, mocno techniczny gdzie znaczenie ma moment obrotowy i jak dobrze wiesz ja przeleciałem tor na 2 biegu a taki ossarro czy sknerko wachlowali biegami i jakby tego nie podzielić to będzie ciężko...


Nie wachlowałem biegami bo szkoda było mi skrzyni żeby zrzucać na 1wszy bieg ;) jednak tor był zbyt kręty na taką lochę i na 2jce strasznie się zamulał.

Nawet tor Wyrazów był szybszy dla 75.

Co do klas raz zrobiłem kiedyś próbkę....siedzenie prawie cały dzień według danych technicznych ze względu na przyspieszenie do 100km/h bo więcej na mało którym torze się wiciśnie...z grubsza wyglądało to tak że wszystko poniżej 10 sek lądowało w sport a powyżej w turystycznej,ale do tego potrzeba normalnego toru a nie gokartowego ;)
_________________
R200 turn into R75....
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Cze 13, 2016 05:00   

prebenny napisał/a:
Markzo nawet bym powiedział, że można pomyśleć o klasie

- 1 powiedzmy do np 100 koni typu jakieś 200, 25, ZS z silnikami 1.4 + na przykład 75 i freel 1.8 n/a (i ewentualnie standardowe CDT 116 koni)
- 2 wszelkie 25, ZSy itp itd ze standardowymi silnikami do tych 150-160 koni + reszta 75 (tutaj miałbym jednak dylemat czy 2.5 v6 nie wrzucić do klasy 3, bo masa masą ale 190 koni to już sporo :) )
- 3 tak jak Markzo napisał + ew R75 2.5v6

siemion_ tu nie chodzi o spiny czy nagrody, bo szaleństwa na torze nie wyeliminujesz niezależnie czy będzie 1 klasa, 2 czy 15 - tor jest od tego żeby sprawdzić swoje umiejętności i możliwości samochodu (co nie zmienia faktu, że choćby odrobina wyobraźni zawsze jest wskazana, a nie 'lecę bo chcę' :P ). Kwestia jest taka, że jak już robimy jakąś klasyfikację to albo bez podziału na klasy albo z podziałem w 'miarę sensownym' tak żeby każdy miał szansę. A nie tak jak teraz Sandman w klasie sport czas 1:04 a zwycięzca Maniek 0:51 (i nie Sandman wcale taki cienki w uszach nie jest tylko po prostu musiał wachlować biegami, bo nasze 2 diesle strzelały przy 4 tyś obr). Nawet pomijając Sandmana spójrzcie na czasy MaReK czy Longer86 - oboje mają czas ok 1 minuty :)



Tak patrząc na wyniki i to że
MG ZT W dieslu i automacie na czipsie zostałem w tej budzie tylko za dzelo23 to chyba to można do jednego wora upchnąć... xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 16, 2016 00:14   

Jeszcze jedno pytanie kiedy można się parasola spodziewać :P :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 990
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 20, 2016 20:26   

:) do końca tygodnia zrobię wysyłki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink