Fakt, bardzo się cieszę, że udało mi się w porę wyłapać usterkę, jeżeli chodzi o mnie to moja jazda autem (od prawie 2 miesięcy) to podjechać na zakupy i do dziewczyny, co daje może 20km tygodniowo , ale nie powiem, były momenty gdzie silnik musiał popracować, ufff...
Czy na bardzo krótkich odcinkach, na niskich obrotach można bez obaw pojechać tu i tam? to są trasy bez korków, i ogólnie bardzo krótkie, silnik nawet nie zdąży się dobrze nagrzać, no ale pytam żeby mieć spokojną głowę, że nie zakatuję biedaka
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 21:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam ten sam problem. Nie działa mi wiatrak. Co prawda nic nie szarpalo. Dowiedziałem sie napełniając klimatyzację i szukam cały dzień silnika wentylatora i słabo to idzie. Ponoć duże znaczenie ma jaki silnik samochodu, jaka moc. Są wentylatory z dwoma, trzema i czterema kablami... Ja mam akurat R75 diesel 2.0 cdt 115KM z silnikiem na cztery kable.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Cze 23, 2016 22:29
w dieslu występowały silniki z 2 przewodami i rezystorem oraz z 4 przewodami ale cały szkopuł w sterowniku(tej czarnej puszce przy wentylatorze), tylko w dieslu jest tam płytka elektroniczna z 3 przekaźnikami, we wszystkich benzynach są tam tylko 2 lub 3 przekaźniki i one w dieslu nie bedą poprawnie pracować
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum