Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander2.0td4] Dymi i odcina zapłon na wysokich obrotach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander2.0td4] Dymi i odcina zapłon na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
Revoolvery 



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 6



  Wysłany: Pią Sie 12, 2016 21:01   [Freelander2.0td4] Dymi i odcina zapłon na wysokich obrotach
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam,
Mam podobny problem z jak inni na tym forum czyli: mocno dymi nie spaloną mieszanką, brak mocy, falujące obroty, no niestety u mnie wymiana wtrysków i przeczyszczenie egru nie pomogła do tego pojawił się problem z wyłączaniem się zapłonu na wysokich obrotach co najdziwniejsze wszystko oprócz "check engine" ustaje po rozgrzaniu go do 90stopni.
Zauważyłem również że po przekręceniu zapłonu pompka pompuje cały czas, kiedy wcześniej wyłączała się po 5-7 sekundach, no ale żeby nie było tak prosto to jeszcze paliwo leje się z przewodów przelewowych na wtryskach (tylko przy sprawdzaniu, kiedy są normalnie podłączone nie leją się na wtryski).
Co tu robić z nim? :o

[ Dodano: Pią Sie 12, 2016 22:00 ]
Sprawdziłem na komputerze i 3 wtryski nadal leją.
Ale mam pytanie czy wtryski mogą powodować opóźnienie przy gaszeniu silnika oraz czy to normalne że paliwo się leje z przewodów przelewowych? (nie z wtrysków)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 12, 2016 21:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Sie 13, 2016 13:15   

Powiem tyle.
wtryski zawsze wymienia się kompletem a nie 2-3.
Chcesz dobry pewny komplet mam taki.
Dałeś nowe podkładki miedziane pod wtryski i nowe oringi ??
Jak nie masz odpowiedź.
Załatwiaj lawetę i targaj auto do mnie ogarnę to w kilka dni bo bujasz się z tym prawie miesiąc u niewłaściwego mechanika.
Ciśnienie na pompie wstępnej sprawdzone ??
Zawór na pompie CR sprawdzony ??
Ciśnienie pompy CR sprawdzone
Czujnik ciśnienia listwy wtryskowej sprawdzony.

Uszkodzone wtryski mogą jak najbardziej dawać takie objawy, ale przede wszystkim uszczelnienia i czujnik na pompie CR.

Skąd jesteś ??
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 13, 2016 14:53   

A może tak zapiekła sie geometria turbo, przeladowuje, elektronika swiruje...
_________________
75 Red Edition
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Sie 13, 2016 14:59   

To nie te objawy Panie.
Tu ewidentnie jest problem z układem paliwowym.
Mogą być wtryski albo wysterowanie ciśnienia paliwa.
Miałem już przypadki przypalonych tłoków na lejącym wtrysku dlatego trzeba to robić szybko.
Właśnie dzisiaj przyjechał taki w którym ktoś zaniedbał układ wtryskowy.

Wypalona uszczelka pod głowicą i przepalony tłok.
Przez kamerkę inspekcyjną widać przepalony tłok.

https://drive.google.com/open?id=0B3y3boDi9_lMelhjOFFDTkNDRlk
https://drive.google.com/open?id=0B3y3boDi9_lMaFpDUDE0UXRQTk0
https://drive.google.com/open?id=0B3y3boDi9_lMa0N3TTZKQ0R0M2s
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Nie Sie 14, 2016 15:51   

A niby dlaczego wymienia się wszystkie wtryski? Moźna teź od razu wymienić caly osprzęt a przy okazji teź silnik. Podkładki pod wtryskami takich objawó nie dają atym bardziej oringi.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Sie 14, 2016 20:39   

Nie mam ochoty pisać tego po raz 30.
Róbcie dalej po Januszowemu więcej zarobię na kapitalnym remoncie tego silnika.
Już piąty przed firmą stoi co wiedział lepiej.

Ale co ja tam wiem ja tam zwykły mechanik samouk jestem.
 
 
Revoolvery 



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 6



Wysłany: Wto Sie 16, 2016 19:07   

Gdzie znajdują się oringi o których mówisz ?
Teraz najbardziej mnie zastanawia czemu z przelewów się leje i te odcinanie zapłonu.
Podkładki nowe 2mm dobrałem wtryski z dwóch kompletów i jest w miarę dobrze.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 16, 2016 20:39   

Mam akurat silnik TD4 po zrzucie głowicy - właśnie przez lejący wtrysk - wypaliło dziurę w tłoku.
Wtryski mam wyjęte to jutro zrobię fotki.
Generalnie na korpusie wtryskiwacza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Freelander] Nie jedzie na wysokich obrotach na benzynie
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 26 Czw Sie 22, 2013 11:12
sknerko
Brak nowych postów [Freelander2.0]Drzwi kierowcy nie otwierają się od wewnątrz
Komes69 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Pon Wrz 19, 2011 19:47
Komes69
Brak nowych postów [Freelander 2.0TD4 2002r.] Szarpie autem przód tył.
neekx14 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Wto Sie 08, 2017 22:44
neekx14
Brak nowych postów [Freelander 2.0TD4 2002r.] Zamek nie otwiera ale zamyka
neekx14 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Wto Kwi 04, 2017 12:17
longer86
Brak nowych postów [Freelander] Po 5 min.jazdy słabnie i dymi
Iras Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 9 Czw Lis 22, 2007 15:00
Rowan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink