Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] Odcięcie zaplonu.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] Odcięcie zaplonu.
Autor Wiadomość
Adam160 



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: Imielin



  Wysłany: Pon Lip 25, 2011 18:45   [MG ZR 160] Odcięcie zaplonu.
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

witam. mam problem z odcieciem zaplonu odcina mi zaplon na kazdym biegu przy 5500 tys. obr. jak podpiolem pod komputer wyswietlilo mi ze map sensor daje za duzy sygnal mimo ze daje prawidlowe napiecie no i swieci kontrolka silnika;/ bledu nie da sie skasowac. moze ktos wie czy to wina tego czujnika czy jest jakis inny powod. z gory dziekuje za pomoc.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 25, 2011 18:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 25, 2011 18:47   

Nie wiem jak jest w 1.8, ale masz albo źle rozrząd ustawiony albo VVC. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Adam160 



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: Imielin



Wysłany: Pon Lip 25, 2011 19:00   

bo mam tez jaka wtyczke wg. nie podpieta a nie bardzo wiem z czego ona jest i wydaje mi sie ze brak jakiegos czujnika bo w bloku silnika mam plastikową zaslepke. jesli ma ktos jakis schemat tego silnika vcc to bym byl bardzo wdzieczny.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lip 25, 2011 21:37   

Porób fotki... generalnie odcinka to źle złożone VVC, ale niepodpieta wtyczka do ten sam efekt.

[ Dodano: Pon Lip 25, 2011 22:37 ]
Poszukaj czegoś takiego jak RAVE w wyszukiwarce, to instrukcja serwisowa, może będziie gdzieś link podany
 
 
Adam160 



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: Imielin



Wysłany: Wto Lip 26, 2011 15:49   

ok porobie fotki i wrzuce.
 
 
 
kozik150184 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Kudowa



Wysłany: Wto Sie 02, 2011 10:42   

Witaj masz zle podłączone wtyczki do elektromagnesów.
Które odpowiadają za przesuniecie grzybka od vvc.
Znajduje sie ro po prawej stronie silnika kolo kolektora ssacego przy pokrywie zaworów.
jak stoisz przy otwartej pokrywie to bedzie z lewej strony.
jak dobrze pamietam są trzy kolory wtyczek czarny brązowy i niebieski.
Musisz zamienic je.
u góry ma być czarny a niżej niebieski.
Jak je zamienisz będzie oki.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 02, 2011 10:46   

ja wczoraj przetestowałem, odłączyłem wtyczki od VVC i odcinkę miałem przy 5500obr/min
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Adam160 



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: Imielin



Wysłany: Sob Sie 06, 2011 14:10   

( Kozik ) a mogl bys wrzucic zdjecie tych wtyczek?? bardzo by mi to pomoglo.
 
 
 
kozik150184 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Kudowa



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 09:06   

podpięcie wtyczek czrana brązowa niebieska tak masz je podłączyć.
Czarna na samą góre czujnik cisnienia oleju VVC (wpinana poziomo) potem brązowa na elektromagnes i na koncu niebieska też wpieta na elektro magnes.
Musisz tak podłączyć jak będziesz miał zle nie przesunie ci wałków VVC dlatego masz odcięcie przy 5500 obrotów.Nic Ci to nie da jeśli je odłączysz.
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Czw Lip 14, 2016 17:12   

Witam..widze ze jeszcze nikt tak jak ja nie ma.. Centralka lapie dioda gasniej wkladam kluczyk pompa działa kontrolki gasną zakrecam odpala na sekundę i gaśnie... Otwieralem drzwi kompa odpinalem itd itd... I co jaki czas ma tak ze albo odpali albo nie albo za którymś razem zamykania otwierania odpali..o co kaman??
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 14, 2016 20:33   

może być za niskie ciśnieie lub czujnik położenia wału wariuje
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lip 14, 2016 22:48   

Immobiliser, jeżeli odpala pochodzi i gaśnie. Pilot na pewno dobrze działa? Wymień baterie.
Co do odcięcia na 5500obr/min to albo źle pozakładane wtyczki przy zaworach VVC, albo odpięty/uszkodzony czujnik wałka. A ten czarny czujnik to nie jest czujnik ciśnienia tylko temperatury (termistor, taki sam temperatury wody).
 
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Pią Lip 15, 2016 20:29   

Na to nie wpadlbym.. Faktycznie moze być czujnik.. Dzis go sprawdzę moze cos mu nie styka.. Bo jakby to bylo kolo to rozrusznik przeskok by miał.. Dzieki

[ Dodano: Pią Lip 15, 2016 21:29 ]
Czujnik caly.. A teraz najlepsze zalacze zamykanie otworze przejde w kolo siade i zamkne drzwi poruszam biegami odpali.. Potem zrobilem to bez biegow odpalil... Zostaje lutowanie antenki chyba... Kurde a ja myslalem nad model 75 a po takich akcjach chyba zrezygnuje
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Lip 15, 2016 21:06   

całego pilota przelutuj najlepiej wymieniając cynę wtedy będzie działał jak trzeba
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Wto Sie 23, 2016 05:18   

No i lipa cyna zrobiona czujnik walu dobry.. Tu imo pada.. Jak je usunąć?? Darade? Podobno jak komputer zmienie bez imo darade..tylko czy wychodzily takie wersie w rover 200
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 23, 2016 05:55   

Jak nie chce Ci zapalić, to próbowałeś wciskać gaz?
 
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Wto Sie 23, 2016 07:58   

Żartujesz?? Zapala na sekundę moze dwie i odcina
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 23, 2016 21:02   

IMMO działa od razu przy starcie, nie odcina po zapłonie tylko nie dopuszcza do niego.

Do sprawdzenia co odcina, czy wtrysk czy zapłon, może być tak że pompa paliwa nawala i wstępnie pompując dobija do 3bar i silnik załapie, ale potem nie wyrabia, ciśnienie spada i silnik dławi się.
 
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Sro Sie 24, 2016 10:21   

Kurde a jak to sprawdzić ze pompa?? Znów cos nowego kupic?? Rozmawiałem z elektromechanikiem mówił tak.. Samochód lapal imo odpalal potem gaz z czasem a na koniec przestał...mowie ze tak..powiedzial ze imo gubi zasięg a teoria moja..jak go odblokowalem wsiadam pomacham kluczykami pali odczekam czas pali...pozniej coraz gorzej i na końcu odpala na sekundę i juz nie odpala..pompa daje dobrze ani jednej sytuacji nie mialem ze przerwalo mi cos podczas jazdy nawet tego dnia co przestał odpalav..pompa tak samo sie dzywa jak bylo...czy pompa kurczę
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 24, 2016 20:45   

Części się nie wymienia na pałę...

Mechanicy mają manometry do sprawdzania ciśnienia paliwa w układzie, wkręci go i zobaczy czy cały czas jest około 3 bar. Jak spada to pompa albo zawór w listwie wtryskowej siada.

Druga sprawa to czy cewka zapłonowa była sprawdzana? Tutaj najprościej podmienić na dowolną inną dla testu (nawet z malucha).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r214i 96r ] odciecie zaplonu po odlaczeniu akumulatora
pavvelv Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sob Cze 07, 2008 22:26
Ciufa
Brak nowych postów [214 Si '97] Odcięcie immo
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Cze 06, 2009 16:38
marcze83
Brak nowych postów [Rover214i]Brak zaplonu, stukanie po lewej stronie kierownic
wojtas090984 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Cze 07, 2013 11:28
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [MG ZR] ODCIĘCIE ZAPŁONU PRZY 5800 OBR
Mariusz418 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Sie 27, 2007 13:42
Mariusz418
Brak nowych postów [R200SDI]Czy już umiera? Odciecie, falowanie obrotów
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Mar 28, 2013 09:19
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink