Taką o to 75 znalazłem w Opolu, widziałem ją na żywo, rdza nie jest duża, a przedni zderzak poszedłby do wymiany ze względu na nieznaczną różnice koloru.
Co Wy sądzicie?
http://otomoto.pl/oferta/...html#925e57e4de
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 19:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kierownica chyba obszyta ale skóry są w bardzo ładnym stanie.
Tak na prawdę jeżeli zawiecha, sprzęgło są ok to silnika nie ma się co bać ale trzeba wszystko sprawdzić. Kabel do TOAFa (poczytaj na forum co to) ~40 zł więc jak faktycznie interesuje Cię R75 to moim zdaniem całkiem dobra inwestycja.
A jak rozpoznać czy sprzęgło jest uszkodzone? Biegi zmienia bo kawałek się przejechalem ale wydaje mi się że dosyć ciężko się je wciska. Czy to może zwiastować jakieś problemy?
Z tego co czytałem zepsute sprzęgło to pedal w podłodze a tutaj zupełnie inaczej
Czyli zwyczajnie przebieg jest prawdopodobnie nieprawdziwy, a czy poza tym wymiana tego wału powinna mnie jakoś dodatkowo niepokoić czy jak został wymieniony to będzie z tym święty spokój
@edit: Ponieważ jestem zielony w kwestii motoryzacji a tym bardziej Rovera, który jest raczej mało znaną marką chciałbym Was prosić o pomoc z programem Toaf. Mianowicie chciałbym sprawdzić przebieg, kolega wyżej pisał, że da się to zrobić i teraz pytanie jak? Kabel będe miał prawdopodbnie jutro ale nawet nie wiem gdzie go podpiąć.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 18:20
dzelo23 napisał/a:
Ciekawe dlaczego był wymieniany wał korbowy?
Akurat w silniku CDT/TD4 pękające wały nie są czymś niezwykłym Sporo jest sprzedawanych wałów. Aż dziwne że na forum tak mało słychać o pękających wałach Widocznie tutaj obecnych to nie trafia na szczęście
Polak się taki urodził, ze jeszcze mu nikt nie dogodził
Jak facet napisał co wymieniane to niedobrze, bo czemu się popsuło. Jak by nie napisał, to też by było niedobrze, bo nic nie robił
Dzisiaj byłem jeszcze raz go obejrzeć tym razem znacznie dokładniej.
Na plus:
- ogłoszeniu jest napisane, że Roverek jest bezwypadkowy, zbytnio się na tym nie znam ale patrząc po blasze i szczelinach sądzę, że może to być prawda,
- skóra w bardzo dobrym stanie,
- parę rzeczy było wymienianych.
Na minus:
- jedna z przednich lamp nie działa, zdaje się, że cały reflektor jest do wymiany, coś tam nawet szmata jest napchana,
- opony letnie są już nieco sparciałe i za rok wypadałoby je wymienić mimo całkiem niezłego stanu bieżnika, zimówki są w porządku,
- jest parę pierdół do zrobienia wewnątrz, jedna luźna listwa przy drzwiach i przy zapalniczce poszła sprężyna,
- prawe tylne drzwi odcięte od elektryki, tak bym to nazwał, nie da się ich otworzyć, to samo z szybą, nie działa,
- drobne pęknięcie tylnej lampy, można z tym żyć,
- przedni zderzak w nieznacznie innym kolorze,
- wersja low-line, brak komputera pokładowego,
- dużo rys, raczej drobnych, do tego kilka miejsc rdzawego nalotu.
Facet chce za niego 9 tyś. ale do negocjacji. Patrząc po samym opisie jak Wy ocenilibyście jego wartość? Mam wrażenie, że w tej cenie znajdę coś lepszego. Na ten może bym się zdecydował przy 8 tyś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum