Część wie, ze pogoniliśmy naszego Roverka 620 Ti... Żona nie chciała ze mną rozmawiać 2 dni, ale już jej przeszło
Do rzeczy, chciałbym przedstawić nowe wozidło, które to będzie służyło nam do codziennego przemieszczania się.
MG ZT 190
Rok produkcji: 2001
Silnik: 2.5l
przebieg 127 000 (w momencie zakupu)
Wyposażenie:
- el. szyby x4
- el. lusterka
- el. składane lusterka
- roleta tylnej szyby
- fotochromatyczne lusterko wsteczne
- w ch*j AIRbagów
- czujnik deszczu
- xenon + spryskiwacze
- duża navi + zmieniarka+ HK
- tempomat
- klimatronic
- szyberdach
- podgrzewane fotele
- koła 18''
W samochodzie na dzień dobry zamontowaliśmy instalacje LPG
- sterownik STAG Qmax Plus
- reduktor AC-r01
- wtryskiwacze AC W03
- faro
- butla w miejsce zapasu
- wlew pod klapką
Obecnie spalanie LPG na poziomie 14-16 L/100km przy lataniu w koło komina, jak włączyć trochę trasy to spada do ok 12l/100km.
Samochód stoi wysoko, a to dlatego że poprzedni właściciel zamontował nowy zawias (sprężyny i amorki) z rovera 75, było za twardo podobno. Stare zawieszenie dostałem w pudełkach, amory OEM z ZT do tego niższe sprężyny H&R. Ja to chętnie bym zamontował ten zestaw z powrotem, ale żonka coś marudzi, jeszcze ja przekonam
W samochodzie raczej nie będzie jakichś dużych modów, raczej naprawa tego co zużyte, przywrócenie do stanu jak najbliższego ideałowi. W planach jest dołożenie el. siedzeń z pamięcią oraz wymiana OEM navi na jakąś stację na Androidzie.
To tyle na razie, nie długo będę miał parę pytań, mam nadzieje ze pomożenie
No i super
Kolor mega robi robote - i do tego na pewno zwraca uwage
Fajnie, że koło czarne .. Tylko tak jak chłopaki mówią trochu w dół i coś co w takim aucie wrecz aż dziwne, że tego nie ma - czarny sufit
Super furka Cieszę się, że trafiła właśnie w Wasze ręce! Slaxiu a gdyby tak po prostu założyć ori zawias z ZT? to by było wtedy optymalnie. Na tamtej glebie wyglądał przekozacko ale po co się z Hanią rozwodzić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Wrz 11, 2016 09:35
Jak dla komfortu, to lepiej, żeby to zawieszenie zostało, przynajmniej trzeć nie będzie, a źle nie wygląda
Ja u siebie co chwila trę osłoną silnika na nierównych drogach z koleinami w różnych miejscach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum