Wysłany: Czw Paź 20, 2016 17:34 [R75] Wysoki pedał sprzęgła & dziwne zachowanie zamka ce
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, mam dwa następujące problemy:
1. Pedał sprzęgła jest dziwnie wysoko, ogółem sprzęgło chodzi dobrze, poprzedni właściciel twierdzi że wymieniał, wiec w sumie jest ok, tylko ten pedał sprzęgła coś dziwnie wysoko jest... i zastanawia mnie czy tak ma być, czy to jakaś wada w moim. Przesyłam filmik aby wam pokazac co i jak, i o co mi chodzi dokładnie. Jeśli to tylko wada w moim to sobie z tym poradzę (u góry tam gdzie jest taka wajcha która trzyma ten pedał, to podłożę pod nią np korek od wina, i się zahamuje ta wajha troche wcześniej, przez co pedał się wyrówna)
*Pedał sprzęgła w tym okresie gdzie ma widoczny luz, nie łapie sprzęgła, jest poprostu jakby bezużyteczny, sprzęgło zaczyna dzialać od momentu wyrownania sie z pozostałymi pedałami. wiec myślę że ten wysoki skok to jakiś error tej wyskoiej pompki czy coś help
https://youtu.be/bKZvr45aZDI
2.Zamek centralny, co prawda stan moich kluczyków do tego auta woła o pomste do nieba, i jestem prawie pewien że to przez ich stan (komplet naprawczy już zamówiony, na dniach bedą zrobione) ale pytam, może znajdzie sie ktoś lepiej znający temat, otóż przy otwieraniu drzwi, wszystko jest ok, ale przy zamykaniu zamykają się wszystkie prócz prawych tylnych drzwi, i wszystko było by dość zrozumiałe gdyby nei fakt że jak przejdę na prawą stronę pojazdu i z tej zamknę auto to wszystkie drzwi sie zamykają i otwierają tak jak powinny. Więcej na filmie
Link: https://youtu.be/DPPH6BQGnkI
Jo wim że Rovery to takie są że troche im się żyje własnym życiem, bo i o tym czytałem na tym forum, ale żeby aż tak?
Ostatnio zmieniony przez Muody Czw Paź 20, 2016 23:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 20, 2016 17:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z takim wysokim pedalem, to szukałbym drugiego... Tylko zębatki i łańcucha pomiędzy brakuje... A rovery nie żyją własnym życiem, tylko ludzie o nie nie dbają a późniejszy nabywca stwierdza ze to wynalazek z patentami...
A centralny zamek jak nacisniesz drugi raz od strony kierowcy to tez się otworzy... Zamki maha to do siebie ze się zużywają... I czasem da rade obrócić przy drugim podejściu... A teoria o otwieraniu stojąc z drugiej strony to pewnie tez z tego ze rover zyje własnym życie, wykrywa z której strony jest właściciel o otwiera te stronę.
Nie ma znaczenia po której stronie stoisz, przygotuj sie na wymianę zamka
Z takim wysokim pedalem, to szukałbym drugiego... Tylko zębatki i łańcucha pomiędzy brakuje... A rovery nie żyją własnym życiem, tylko ludzie o nie nie dbają a późniejszy nabywca stwierdza ze to wynalazek z patentami...
A centralny zamek jak nacisniesz drugi raz od strony kierowcy to tez się otworzy... Zamki maha to do siebie ze się zużywają... I czasem da rade obrócić przy drugim podejściu... A teoria o otwieraniu stojąc z drugiej strony to pewnie tez z tego ze rover zyje własnym życie, wykrywa z której strony jest właściciel o otwiera te stronę.
Nie ma znaczenia po której stronie stoisz, przygotuj sie na wymianę zamka
Z tym pedalem jesli tak to ja sobie na swój sposób poradzę, może ktoś jeszcze się wypowie..... do końca dnia wrzuce drugi link do filmiku z tym zamkiem i wtedy zobaczysz csy to aby na pewno zamek, bo kluczyki to ja mam w tragicznym stanie.
Pedał masz kosmicznie wysoko
A co zamykania drzwi to masz sygnał dźwiękowy przy zamykaniu, oznacza to że coś jest nie zamknięte (drzwi, maska albo klapa bagażnika), fizycznie może być pozamykane wszystko ale auto widzi że coś jest nie zamknięte. W tym przypadku są to najprawdopodobniej tylne prawe drzwi.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
Pedał masz kosmicznie wysoko
A co zamykania drzwi to masz sygnał dźwiękowy przy zamykaniu, oznacza to że coś jest nie zamknięte (drzwi, maska albo klapa bagażnika), fizycznie może być pozamykane wszystko ale auto widzi że coś jest nie zamknięte. W tym przypadku są to najprawdopodobniej tylne prawe drzwi.
Z pedalem masz jakąś koncepcje co to może być? Bo chyba naprawie to po swojemu, ktos tu na forum miał już swój sposób na taki pędal, i zrobił to po swojemu i jeździ.
A co do centralnego, zobaczę jak się będzie zachowywqc po naprawie kluczyków...bo te prawe tylne czasem się zamkną. A czasem nie...
To najprawdopodobniej czujnik/krańcówka? W zamku się zawiesza, przy pierwszych mrozach miałem tak kiedyś, pomagało psikniecie smarem.
Dzięki mocno panie majster centralny śmiga aż miło
Sprzęgło również naprawione, !@!$#łem korek od wina pod wajchę dociskającą i się idealnie wyrównał z innymi pedałami, jeszcze muszę sprawdzic podczas jazdy czy sprzęgło przypadkiem nie jest ciągle załączone, coby sie nie spaliło
korek od wina pod wajchę dociskającą i się idealnie wyrównał
Normalnie jak Cytryn & Gumiak....
Dobrze, że nie masz tempomatu...bo takim sposobem naprawy skutecznie byś się go pozbył Ten pedał wygląda jakby się ktoś nad nim pastwił i go nienaturalnie wygiął. Tylko po co? Ja bym wymienił całą podstawę i tyle, to chyba nie jest jakiś kosmiczny koszt. No ale kto co woli
Muody napisał/a:
Jo wim że Rovery to takie są że troche im się żyje własnym życiem
Jak się je korkiem od wina naprawia, to może tak być
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
korek od wina pod wajchę dociskającą i się idealnie wyrównał
Normalnie jak Cytryn & Gumiak....
Dobrze, że nie masz tempomatu...bo takim sposobem naprawy skutecznie byś się go pozbył Ten pedał wygląda jakby się ktoś nad nim pastwił i go nienaturalnie wygiął. Tylko po co? Ja bym wymienił całą podstawę i tyle, to chyba nie jest jakiś kosmiczny koszt. No ale kto co woli
Muody napisał/a:
Jo wim że Rovery to takie są że troche im się żyje własnym życiem
Jak się je korkiem od wina naprawia, to może tak być
ten kosmiczny koszt to jaki +/- ? ktoś mógł go uszkodzić na skutek nieumiejętnego demontażu - tak myślę.
a pomysł z tym korkiem, wziąłem własnie z tego forum.
No niestety... są tu jeszcze takie kwiatki Pompy sprzęgła na blaszki od coca-coli, itp. Pedał gazu na sprężynę od weków....
Nie musisz brać kompletu, ale przy takiej cenie, nie wiem czy sprzedającemu opłaci się sprzedawać na sztuki... sam sobie możesz rozebrać, przy okazji posiądziesz tajemną wiedzę, dlaczego Twój pedał tak wyskoczył do góry.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum