Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Tak sobie czytam forum, ale nie wiele na razie jest opinii o wysprzęglikach tej firmy. Jest trochę informacji o pompkach, że są okej, że warto mieć zestaw naprawczy...
Niestety, zestawu naprawczego do wysprzęglików nie ma
Jak część z Was wie, w moim aucie jest już 3-ci silnik. Od 2 lat jeździłem na wysprzęgliku Britparta. Po kolejnej zmianie silnika (w ciągu 2 miesięcy) wymyśliłem sobie, że czas zmienić mój wysprzęglik (który miał się dobrze) na coś lepszego, coś trwałego, metalowego i ogólnie chwalonego Zakupiłem zatem wysprzęglik firmy TAZU. Zamontowałem wraz z nowym silnikiem.
Moja radość nie trwało długo. Tym razem ok. miesiąca. Teraz jadąc, ruszając lub nawet na jałowym biegu kiedy dotknę lekko pedału sprzęgła zaczyna coś "buczeć". Nie wiedziałem na początku co to. Bałem się, że to może skrzynia ma już dość. Będąc jednak w zaprzyjaźnionym serwisie dowiedziałem się, że na 3 zamontowane wysprzęgliki "metalowe", dwa już czekają na wymianę, bo się rozpadły, a trzeci ma objawy takie jak moje czyli niebawem też przyjedzie...
Także super. Założyłem metalowy w celu wyeliminowania wycieków, a mam problem z kiepskiej jakości łożyskiem, które się rozlatuje. Mój oraz te trzy pozostałe były zamawiane z różnych źródeł i na przestrzeni pół roku. Ale żaden z nich nie zrobił więcej jak 3 miesiące Piszę o tym, żeby wykluczyć wadliwą partię
A jak u Was? Ile robicie dziennie przelotu, a ile już zrobiliście na swoich wysprzęglikach TAZU?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Przeszło pół roku minęło odkąd mam założony wysprzęglik TAZU i pompkę TAZU i ZERO problemów. Nie cieknie, wysprzęgla się pięknie i płynnie, pedał mięciutki.
Ja osobiście polecam. Za to koło dwumasowe LUK-a to chyba bubel, bo u mnie, mimo że cały zestaw sprzęgła jest nowy, to występuje bicie na pedale sprzęgła i wyraźny odgłos kołatania ze skrzyni biegów, szczególnie gdy auto jest zimne.
To kołatanie jest o połowę mniejsze niż przed wymianą, ale spodziewałem się jednak, że zniknie całkowicie. Słychać je najwyraźniej na półsprzęgle.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Ja już ponad rok jeżdżę na wysprzęegliku TAZU i nic niepokojącego się nie dzieje.
Właśnie. Może dawali łożyska od lepszego chińczyka...
prebenny napisał/a:
Fakt faktem tylko 12 tyś km
Chciałbym tyle zrobić Na razie nie mogę przekroczyć 3tyś. żeby się coś nie zje...psuło
prebenny napisał/a:
ale głównie po mieście.
No u mnie też miasto. Korki. Non-stop korki.
Ale Britpartsa plastikowy wysprzęglik dźwignął dwa lata...
cin1391 napisał/a:
Przeszło pół roku minęło odkąd mam założony wysprzęglik TAZU i pompkę TAZU i ZERO problemów.
Z takim zamiarem kupowałem wysprzęglik... żeby nie było problemów
cin1391 napisał/a:
koło dwumasowe LUK-a to chyba bubel,
No ten LUK ostatnio się trochę popsuł... wysprzęgliki też się rozwalają szybko.
Ale żeby była jasność... nie cieknie u mnie nic, tylko słychać łożysko. Na razie jest to początek objawów, ale czuję, że za kolejny miesiąc będę targał skrzynię
Okej. Czekam na inne opinie, bo wiem że więcej osób założyło ten wysprzęglik i najgorsze, że część z nich za moją namową
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sro Paź 26, 2016 07:36
Ja na wysprzęgliku TAZU jeżdżę od sierpnia 2015 czyli ponad rok. W komplecie wymieniłem sprzęgło na NATIONALa. Zrobiłem pewnie z 15-16 tys km i złego słowa powiedzieć nie mogę. Skończyło się szarpanie przy ruszaniu i nie ubywa płynu z układu. Wcześniej wysprzęglik się pocił i musiałem co jakiś czas dolewać. Pompka też jest TAZU. Odpukać w niemalowane na razie jest OK.
Wjednej 75 V6 co mam pod opieką rok już na Tazu i ponad 20tys km wymieniony razem ze sprzęgłem (sprzęgło SRL) chodzi jak marzenie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W moim R75CDT+ wysprzęglik Tazu wymieniałem w czerwcu. Jeździ głównie w korkach. Na razie jest OK, ale to trochę krótko żeby go chwalić. Natomiast po jego wymianie pojawiły się minimalne drgania na pedale sprzęgła ( w którymś wątku było to już opisywane w kontekście wysprzęglika Tazu). Takiego "masażu stopy" w przypadku plastikowych wysprzęglików nie było.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
MaReK u mnie też delikatnie słychać (ale zaznaczam bardzo delikatnie i na pewno ciszej od starego wysprzęglika, który już ciekł) - nie wiem jak to u Ciebie wygląda ale u mnie tak jest od samego początku.
w tym co o nim pisałem ani drgań ani dźwieków wszystko jak w oryginale
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Sro Paź 26, 2016 09:47
Ja również mam komplet.
Najpierw była pompka, a później ten wysprzęglik,
Na metalowym TAZU jeżdżę od listopada 2015r.
Przejechane około 15000km, w większości po mieście.
Od tamtej pory, też nie dolewałem płynu.
Będąc jednak w zaprzyjaźnionym serwisie dowiedziałem się, że na 3 zamontowane wysprzęgliki "metalowe", dwa już czekają na wymianę, bo się rozpadły, a trzeci ma objawy takie jak moje czyli niebawem też przyjedzie...
Ja jeżdżę do punktów, które zajmują się czynnie lub zajmowały się R75.
Poza tym mój przypadek nie było robiony w tym serwisie, w którym na dzisiaj trzeba reklamować aż trzy osobne przypadki.
Zresztą wielkiej filozofii w wymianie wysprzęglika nie ma. Akurat silnik wymieniałem w Adi-Części (2 razy) i za pierwszym razem na moim starym britpartsie było okej, a potem - wiedziony opinią dobrą - zmieniłem na TAZU, żeby było jeszcze lepiej No to mam
Może to po prostu jednak partia Bo z tego co opisujecie, to osoby które mają TAZU i są zadowolone robiły to przynajmniej pół roku temu....
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum