Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zamiana silnika z 2.0 cdt na cdti
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zamiana silnika z 2.0 cdt na cdti
Autor Wiadomość
Szkieletor 



Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 4



Wysłany: Pon Lis 07, 2016 13:33   [R75] Zamiana silnika z 2.0 cdt na cdti
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam.
Chciałbym zamienić silnik z 2.0 cdt na cdti. Mam rocznik 2001 i pytanie jakie czynności muszę wykonać by wszystko działało jak trzeba? Mam zamiar kupić anglika w dobrym stanie i zrobić przekładankę ponieważ mój silnik umarł. Czy jest możliwość zamiany komputera ? Czy tylko w grę wchodzi kodowanie ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 07, 2016 13:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 07, 2016 13:40   

Zadałbyś sobie odrobinę trudu to byś już wiedział, że fizycznie między silnikami CDT-CDTI różnicy nie ma żadnej. W poliftach różni się parę szczegółów (bodajże nie ma pompy progowej?, jest czujnik temperatury powietrza w dolocie przeniesiony z przepływki na rurę za IC). Jedyna różnica CDT-CDTI tkwi w mapach sterownika.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Szkieletor 



Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 4



Wysłany: Wto Lis 08, 2016 01:12   

Wybacz że musiałeś się fatygować lecz szukałem i nie znalazłem informacji które by mnie interesowały widocznie robiłem to źle :oops: Jak jest już temat to skorzystam i zadam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego czy warto kupować anglika i zrobić przekładańca ? Bo tak naprawdę strasznie utopiłem pieniądze kupując mojego "balona" i staram się za wszelką cenę ratować go ale jest tragedia... jak nie kupie angola to będę musiał go zezłomować. Czy jest jakiś forumowicz który jest w stanie mi pomóc we wgraniu nowych map? ;) jestem młody i całkiem zielony w tym temacie każda podpowiedź dla mnie jest bardzo cenna pozdrawiam i z góry dziękuje
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2016 06:57   

W zależności skąd jesteś MaReK, Longer86, Marcin.Misek. O ile dobrze kojarzę samą 'aktualizację' CDt -> CDTI możesz zrobić sam TOAFem (musisz poszukać w temacie TOAFa).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2016 09:20   

Ale zaraz... Po co chcesz zmieniać silnik, co sie uwalilo?
I gadasz o złomowaniu bo tragedia a zaraz o mapach...
Gdybyś opisal co sie dzieje tak mniej chaotycznie to prościej bylo by cos wymyślić.
_________________
75 Red Edition
 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2016 10:51   

Szkieletor, w "przekładańcach", jeśli mnie pamięć nie myli, specjalizował się AdascoC.

Z drugiej strony, tak jak napisał longer86, co Cię boli? Może rozwiązanie będzie prostsze i tańsze niż Ci się wydaje. :-)
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
Szkieletor 



Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 4



Wysłany: Wto Lis 08, 2016 18:25   

Jestem z woj. Zachodnio-Pomorskiego .... Moje auto trafiło na mechanika który jest debilem ( garażowego) ... miał wymienić mi świece jedną kręcił na siłę i urwał ... po czym próbował zdjąć głowice i uszkodził mi 3 wtryski a ponadto po tym jak próbował zwalić winę na silnik że przegrzany i wgl. zostawiłem go u niego na noc ponieważ nie miałem jak go zabrać niby jeszcze coś próbował... skończyło się na tym że uciął świece i wkręcił byle silnik odpalił... niestety auto nawet nie trzymało kompresji a na świece lał olej z paliwem auto wchodziło na obroty ale nie wystarczające... Dymi się z tłumika jak by odpalił ktoś białą flarę. A przez wtryski wydmuchuje olej z paliwem. Więc silnik w moim aucie nie nadaje się już na nic. Wnętrze auta nie należy do najlepszych i mam zawieszenie do roboty ( dosłownie cały przód i amortyzatory tył tuleje i wiele więcej rzeczy których nie zapamiętałem) . Progi muszę wstawić nowe dlatego wpadłem na pomysł kupna anglika i przełożyć wszystko żeby ocalić moją maszynę. Wydaję mi się że to już wszystko. Dziękuje z góry za pomoc. :neutral:
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2016 19:12   

Rzeczoznawce i pozwać gnoja...
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 08, 2016 19:27   

prebenny napisał/a:
Rzeczoznawce i pozwać gnoja...


czytaj ze zrozumieniem:

Szkieletor napisał/a:
Moje auto trafiło na mechanika który jest debilem ( garażowego)


to tak jak bym ja Ci świecę urwał i co...


Szkieletor, skoro masz zawieszenie do roboty, progi, silnik do wymiany i oddajesz samochód do jakiegoś mirasa do garażu żeby Ci 75 naprawił to nie wiem czy jest sens kupować anglika i wszystko przekładać... bo kto Ci to zrobi?
Sam? czy inny garażowy mirek? za darmo nikt więc chyba prościej będzie po prostu kupić drugi tym bardziej żę wnętrze jak piszesz zajechane, dbane nie było to bezsensu ratować i pchać kolejną kasę
_________________
75 Red Edition
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Lis 08, 2016 19:59   

Szkieletor, przekładka u nas to ok 3000 tysięcy brutto. Musisz przemyśleć czy warto :) Na pewno nie przedlifta tylko szukać czegoś 2005r z przebiegiem do 50 tyś mil max.

w 8000 się wyrobi na spokojnie jak ze swojego nadające się części poświęcisz.

Akcyza idzie niebawem do góry, więc jak chcesz anglika sprowadzić to teraz i nie czekać :)
 
 
Szkieletor 



Dołączył: 02 Lis 2016
Posty: 4



Wysłany: Wto Lis 08, 2016 20:29   

Za 8000 kupił bym już całkiem dobrego R75 więc większego sensu nie ma w ratowaniu tego auta no cóż... tyle że trochę szkoda tego auta.
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Wto Lis 08, 2016 21:31   

Szkieletor, tak jak napisałeś, nie ma sensu w ratowaniu tego auta.
To prawda, trochę szkoda tego auta.
Ale... kup drugie, nie angola, europejskie a to rozbieraj na części, część kasy odzyskasz.
Na O L IKS jest sporoRover'ów 75
https://www.olx.pl/motory...ody/q-Rover-75/
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lis 09, 2016 00:46   

Hehe, ale ciekawa i pouczająca historyja :)

Z tego co czytam to potrzebujesz słupek i wtryskiwacze.
Możesz spytać Adi-Części Duchowizna 22, Zakroczym. Ja u niego już drugi silnik przekładałem :) Drogi nie jest, a i graty ma na miejscu w przystępnej cenie. Niestety jest daleko od Ciebie i pewnie musiałbyś to auto lawetować, bo nawet hol nie wchodzi w grę.

Ew. możesz zadzwonić spytać o ceny części, a znaleźć jakiegoś ogarniętego mechanika u siebie. Może jakoś po kosztach dałoby się to zrobić.

O mapach pomyślisz później. Na razie zrób, żeby auto się turlało o własnych siłach. Z CDT na CDTi możesz sobie sam pomóc, ale jak nie chcesz się uczyć rzemiosła, możesz skontaktować się z kolegą steryd, on tam bliżej Ciebie jest.

Pozdrawiam i wytrwałości życzę :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Lis 09, 2016 07:13   

Szkieletor, ja mówiłem o przełożeniu auta angielskiego na ruch prawostronny :-))

Jeśli potrzebujesz silnika CDTi, to jest teraz 2005r 120 tyś przebiegu. Ok 500 za goły silnik brutto. Dziś lub jutro transport z nim przyjedzie. Link masz poniżej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zamiana silnika?
Mar35ek Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lut 27, 2011 15:37
Gość
Brak nowych postów [CDTI]Poduszki silnika
grota10 Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Lis 20, 2021 18:32
grota10
Brak nowych postów [Szarpanie silnika 2.0 CDTi]
elclipse Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Wrz 08, 2018 14:14
elclipse
Brak nowych postów [R75] Remont silnika - CDT/CDTi
damianz11 Rover serii 75, MG ZT 27 Sro Lut 23, 2011 09:26
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Wymiana silnika - CDT/CDTi
kristohuliciu Rover serii 75, MG ZT 21 Czw Maj 07, 2009 20:07
kristohuliciu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink