Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] Przekładka diesel- benzyna
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] Przekładka diesel- benzyna
Autor Wiadomość
Kasztan 



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 2



Wysłany: Sob Gru 03, 2016 15:59   [75] Przekładka diesel- benzyna
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam,
czy ktoś posiada informacje (albo może ktoś coś takiego już robił) jak wygląda przełożenie silnika z rovera 75 z silnikiem 2.0 CDt do rovera w benzynie 2.5 V6? Czy jest to w ogóle możliwe?
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 03, 2016 15:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10929
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Gru 03, 2016 17:45   

Możliwe pewnie jest, tylko musisz przełożyć razem ze skrzynia, czyli cały napęd i elektryke i elektronikę silnika, i cały układ paliwowy i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kasztan 



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 2



Wysłany: Sob Gru 03, 2016 17:48   

Z przekładania tych elementów zdaję sobie sprawę. Chodzi mi bardziej o montaż takiego silnika, czy są one ze sobą zgodne w sposobie zamontowania w aucie, czy trzeba coś spawać, przerabiać?
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 04, 2016 09:24   

Taki użytkownik jak MaReK z Warszawy kiedyś mówił, że programował samochód w którym była benzyna, a włożyli diesla
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Gru 04, 2016 12:00   

Tak. Britcarparts z Rembertowa zrobili taki zabieg na życzenie swojego stałego klienta. Po prostu przyszedł taki moment w życiu posiadacza auta R75 2.5V6, w którym miał on już dość wiecznie pieprzącego się silnika, wypadania zapłonów, uszczelek pod głowicą, termostatów i innych. Chciał zachować jednak skorupę bo wiele zainwestował w zawieszenie, wnętrze, hamulce itp. Auto było dość dobrze wyposażone co też ważyło na decyzji o przełożeniu silnika.

I tak oto w 2 tyg. udało się zrobić pełen przeszczep z 2.5V6 na 2.0CDTi+ automat. Oczywiście wymienione zostały: silnik+osprzęt, skrzynia biegów, wiązka elektryczna. Duża jej część była modyfikowana na potrzeby projektu.

Przeszczep udał się w pełni, auto zasuwa po dziś dzień.
Także da się to zrobić, ale koszt tego jest na granicy opłacalności.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Gru 04, 2016 14:00   

U nas tez były takie zabiegi robione w obie strony. W zależności w ktora stronę to do wymiany jest:
Silnik ze skrzynia, osprzętem, sterownikiem i zegarami najlepiej choc można je przeprogramować i wymienić tylko tarcze.
Wiazka elektryczna silnika i auta(choc ta można przerobić, ale to strata czasu)
Przewody paliwowe z tylna chłodniczką i najlepiej z bakiem kompletnym
Mocowania chłodnicy górne i dolne, chłodnicę wspomagania, intercooler, jak masz zamiar wsadzić automat to i chłodnicę automatu
Obudowę wentylatora i sterownik wentylatora lub komplet
Przewód wspomagania od pompy do magla, przewody chłodnicze, dwa od klimy.
W podszybiu obudowa sterownika silnika do wymiany
Układ wydechowy do wymiany do polowy od strony silnika lub cały najlepiej.
Czasami pompa ABS
Pedały
Puszka bezpieczników pod maską

I to by było chyba tyle :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Diesel (CR), a benzyna
sniffi Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Sty 29, 2010 11:10
iktorn73
Brak nowych postów [R75] Chłodnica - benzyna, a diesel
felippe Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Lut 12, 2009 19:24
Rowan
Brak nowych postów [R75] Pompa wspomagania - benzyna, a diesel
rafalg Rover serii 75, MG ZT 15 Pon Maj 06, 2019 09:54
zbig1967
Brak nowych postów [R75] Pompa sprzęgła, diesel/benzyna -czy taka sama?
dusiek Rover serii 75, MG ZT 18 Pią Mar 19, 2010 06:40
kerbi
Brak nowych postów [R 75]Tarcza sprzęgła i docisk diesel benzyna - różnice
Boncky Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Lut 09, 2013 16:08
Boncky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink