Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1999
Witam forumowiczów, włączyłem dzisiaj wycieraczki aby sprawdzić czy działają prawidłowo bo ostatnio mi się śrubka trzymająca pióro luzowała i musiałem ja dokręcać. Działały przez chwile prawidłowo, nawet lepiej niż ostatnio bo jak włączałem na 1 bieg to szły one do góry ale wracały po jakiejś chwili, a teraz wracały same czyli tak jak powinny. Pochodziły tak kilkanaście sekund i nagle obie wycieraczki przestały działać, mogę nimi swobodnie ruszać góra dół, to już nie wina śrubki.. po włączeniu wyższych biegów jest taki ciągły dźwięk silniczka ale pióra stoją w miejscu.. co to może być?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 14, 2016 20:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Uszkodzona przekładnia ślimakowa w silniku, zerwany trzpień mocujący mechanizm do wałka silnika i tego typu problemy.
Raczej rzadka sprawa, musisz dostać się do mechanizmu.
ok dzieki wielkie domyślam się ze jestes obeznany na forum, jest moze jakis dokladny instruktaż jak dotrzeć do tego silniczka ewentualnie go wyjąć? w sensie gdzie co odkrecic po kolei.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum