Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 13:57
esskate1, jak na moje oko wygląda okej przebieg względem stanu wnętrza. Najlepiej na oględziny poproś kogoś z forum, możesz zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy.
Przemyśl porządnie czy aby na pewno chcesz CDT w manualu. Ja bym Ci raczej automat sugerował.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 16:35
Bez oględzin to raczej nikt Ci nie powie czy warto.
Musisz podpytać na forum, ktoś na pewno pomoże. Ja niestety mam daleko.
Wymiana kompletnej automatycznej skrzyni biegów na taką z przebiegiem ok 50-80 tyś km to już na gotowo 1500zł. Oczywiście w razie jakiejś poważnej awarii.
Koszt naprawy samego sprzęgła kompletnego w manualnej skrzyni to o wiele większe koszta. Częste awarie pompki i wysprzęglika dobijają niejednego użytkownika 75.
Przetrzepałem dziesiątki 75/ZT, nikt mnie nie przekona nigdy na swoją stronę że w tym aucie lepsza jest skrzynia manualna.
I sprawa samego komfortu jazdy. Przy automacie można całkowicie wypocząć. Japońskie automaty Jacto montowane między innymi w tym aucie cieszą się dobrą opinią. Głównie padają elektrozawory jak już ma coś paść. Nowy elektrozawór idzie kupić za 150zł/szt, lub komplet używanych za ok 300zł.
Może w przypadku osobówki nie jest to jakoś ważne. Ale tak jak w przypadku terenówki którą wykorzystuję do ciężkich prac automat to super sprawa. Czy to w terenie, czy przy ciągnięciu innych ciężkich aut. Nie martwisz się o sprzęgło i wszystko robisz płynnie.
Ostatnio zmieniony przez AdaskoC Czw Gru 29, 2016 16:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie zapominaj, że automat to nie spalanie 5-8 litrów tylko 6-11. Ja co prawda chciałbym mieć u siebie automat, bo to jest wygoda ale komuś może bardziej zależeć na spalaniu. A co do mocy to 116 km łatwo można w dzisiejszych czasach na 130 przerobić więc mocy jako tako nie braknie.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 16:48
prebenny, jak mam przez 100km po mieście wachlować biegami, to wolę wlać za 6-10zł ropy więcej i mieć to głęboko gdzieś. No i nie martwić się że mi pedał sprzęgła wpadnie w podłogę
Masz obie skrzynie w domu, to wiesz że automat wygodniejszy.
Serwis automatu w tych czasach to też nie jakiś kosmos jak jeszcze z 10 lat temu.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 16:55
esskate1, może udało by mi się namówić jedną moją klientkę na sprzedaż swojego, bo nie jest zdecydowana
V6 2.5 + LPG, automat, jasny środek, sedan, dobra opcja, z tempomatem, nagłośnieniem harman kardon,
Miał zrobione progi bardzo porządnie, wydech, zawieszenie, wymienioną skrzynię, kolektor ssący.
Dwa komplety kół, jedne ładne 17 na nowych oponach(może mają z 2000km) i 15 zimowki
Do wymiany/zrobienia:
Boczki drzwi sa średnie
tylny zderzak miał ze słupkiem styk i lakier pękł
i przedni fotel był zszywany, bo jak dziecko z tyłu w foteliku zapinała to na przednim fotelu kolanem naciskała i pękło na szwach
To tak z grubsza. Na początku lutego będę miał z nią kontakt, to mogę zapytać.
No i przy zakupie zwróć uwagę na progi. w tych rocznikach 99-01 to są na wykończeniu lub ich juz nie ma oczywiście nie w każdym egzemplarzu, ale większości
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Gru 29, 2016 18:52
Mam teraz takiego XPOWER czy jakoś tak ciekawe czy te mapy są jakies inne. Może ktoś chce sobie zgrać, choć pewnie każdy forumowy tjuner je na swoim komputerze posiada
190 w manualu i ze zdrowym silnikiem do szatan. Jak takim jeździłem, to jeździłem głównie od CPN'u do CPN'u. Po zakupie przez kilka dni to na mieście używałem tylko 1 i 2, sporadycznie na dłuższym odcinku 3
AdaskoC XPOWER to CDT z mapami CDTI (wiem, bo miałem).
pelson91 po mapach i na MBC za taty 2.5v6 w automacie raczej bez problemu nadążę (na pewno nie powiem, bo musiałbym w obu ja siedzieć na raz a to niemożliwe ). Ale odczucia mam takie, że do 180 bez problemu nadążę.
Miałem cdt zawirusowane 4 lata, zrobiłem ponad 100000 nim. Teraz żona ujeżdża k serie w 45. Z tej perspektywy zdecydowanie szukałbym benzynowego. Silnik prosty, tanie części, dobry do lpg, rozrząd samemu wymieniłem na spokojnie w 3 godziny. O bolączkach każdego diesla chyba pisać nie trzeba. ( zaznaczam że nigdy nie mialem problemów z silnikiem w cdt).
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Gru 30, 2016 11:18
piotrek1000, bo CDT to jeden z niewielu bezproblemowych diesli.
w K-serii można rozrząd wymienić podczas przerwy na papierosa i kosztuje on grosze. ale w KV6 już koszt jest większy i samemu bez blokad to droga przez mękę.
75 nigdy nie bedzie wyścigówka, większość z nas nie lata codzien po autostradach, cdt jest chyba najbardziej pancernym silnikiem i jesli komuś nie przeszkadza dźwięk diesla to jest to dobry wybór. Skrzynia hmmm dla mnie tylko Manual, jesli padła pompka to zrobiona dobrze naprawa zapewnia bezawaryjna jazdę przez wiele km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum