W sumie to delikatnie się parę rzeczy się zmieniało felgi na lato 17"
Kolektor wydechowy i ssący jest wrzucony z silnika h23.
Jest plan aby okrecic bandazem termicznym kolektor wydechowy.
Założony jest filtr stozkowy w obudowie i dolot zimnego powietrza spod zderzaka.
Dalej wydech jest zrobiony na 2,25 cała z kwasowki na jednym wyciszeniu ( piekielnie głośno ) trzeba dorobić jeszcze jedno
A obecnie auto czeka na remont z powodu taranowania lanosa.
[ Dodano: Wto Sty 10, 2017 12:20 ]
Zapomniałem dodać silnik standard no boost F20z1
Założony jest filtr stozkowy w obudowie i dolot zimnego powietrza spod zderzaka.
pro tjun
Bociek ale w tym silniku to ma sens To je huuunda engine a one są podatne na takie mody typu zimne doloty, kolektory z innych modeli itd..
A co do wydechu .. Zdecydowanie go wycisz.. Ja w swoim 620Ti miałem szportowy wydech i to po prostu wieś jak takie auto robi po prostu buuu prrrryyyy bzzzyy bo wydech dudni - włóz tłumik w miejsce kata przelotowy i jakiś dobry środkowy i bedzie cicho i bedzie zachowana fizyka wydechu - za pusty wydech w N/A to wcale nie taki dobry pomysł
I powodzenia w skladaniu auta - choć to tanie nie bedzie z racji cen czesci do eR typu lampy ..
Bociek mam full kumpli hondziarzy i kilku hamowalo swoje auta i byla a po samym wydechu i dolocie np. u kumpla w del solu doszlo 20km..
u mnie w civicu w automacie nie posiadalem tzw dolu.. po zrobieniu dolotu do ori puchy nagle auto mialo chec jechac od dolu
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sty 12, 2017 09:31
tomii620si, dopohamownia to wiesz Tomii jak działa każda zmiana na +
del sol poza tym ma też zupełnie inny silnik niż 620 ogólnie auto ładnie się prezentuje, ciekaw jestem jak z tą mocą, Sebastian620, zmierz kiedyś z ciekawości, na zlocie np jest tania hamownia
Bociek nie chce tu robic u kolegi w temacie Ci wykładów na temat silników hondy..
Te silniki maja swój świat i nawet F seria jest podatna na mody jeśli potrafi sie je zrobić z glową.. Mam w klubie 2 prelude ale były chyba 4 swoim czasie z czego 3x F20 i każda pomodzona na zasadzie dolotu i wydechu i jakiś tam pierdół typu kolektory z H23 itd. i różnica była bardzo odczuwalna .. szczególnie gdy postawiliśmy na 1/4 Prelude F20 OEM i F20 po takich garażowych tuningach..
W wielu markach to nie pomaga a czasami nawet obniża moc ale w przypadku hondowskich silników zawsze ta moc idzie w góre
Znaczy chodzi mi o ten przezroczysty plastik w środku co jest od kierunkowskazu... Nie cała lampę i tak mam Stare lampy w kilku częściach więc sprawdzę jak to wyjdzie przed założeniem na starej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum