mam założony zwykły przekaźnik i błędu nie ma. Dziwna sprawa że Tobie wyskakuje błąd. Możesz wyłączyć TOAF em ewentualnie jeśli się z tym nie uporasz.
Ważnie żeby przekaźnik był bez diody bo takie często występują
Blad wywołuje przepalona żarówka od długich, nie montaż przekaźnika - jeszcze nie mam gratów żeby zmodyfikować lampy. A co do przekaźnika to chyba wcisnę coś takiego: ANLY ASR-04DD
A co do przekaźnika to chyba wcisnę coś takiego: ANLY ASR-04DD
Bardzo fajna sprawa. Nie klika i nie grzeje się niepotrzebnie. Kiedyś jak będę rozbierał lampy to sam sobie takie coś założę.
Tak w ramach tematu odkupię lampy ksenonowe (przed lift i po lift) europa lub angliki w każdym stanie. Jak coś to pisać na priv
dzis poskładałem lampy na bi-xenonie. Bez przekaźników jednak sie nie obyło - jedna lampa bardzo hałasowała, a druga buczała jak pompa progowa.
Efekt jest bardzo dobry
dj_darco, przekaźnik jak umocowałeś w lampie? Kleiłeś czy wisi luzem ?
dj_darco, mam do ciebie pytanie. Pamiętasz jak wyciągałeś projektory z lamp to później jak je wkręcałeś to znaczyłeś sobie sruby, na jaką głębokość wkręcić nakrętki trzymające projektor?
U mnie na gorze w obu lampach nakrętki wkręcone były tak ze gwint wystawał 10,5mm, dolna z kolei 11,5 mm. Jak dobrze pamiętam tak było w obu lampach. 1mm różnicy to sporo bo później moze sie okazać ze długie z halogenów świecą na dol lub na gore w stosunku do światła z projektora. Tak własnie mam teraz bo wstawiłem te zastępcze bixenony i jeden halogen świeci b nisko, mimo iz mijania sa ustawione ok.
Puki co czekam na zwrot odbłyśników z regeneracji i chcialem cie dopytać o te ustawienia
Odnośnie ustawienia soczewek nie zaznaczałem niczego. Ustawienia robiłem na przyrządzie do świateł. Najpierw ustawiłem wstępnie światła drogowe na ścianie tak aby nie świeciły na boki tylko równolegle do przodu. Regulacja góra dół w okolicach połowy a następnie ustawiałem soczewki na przyrządzie. Co do pomiarów źródeł światła to brane jest pod uwagę całe widmo od fioletu do czerwieni i tu pojawia się problem przy żarówkach niebieskawych ponieważ widmo światła zbliżonego ku czerwieni jest ubogie w takim wypadku sumaryczne natężenie światła jest mniejsze.
Jeśli chodzi o ilość lumenów jakie daje żarówka to w grę wchodzi wiele czynników tzn dwie identyczne żarówki ale wyprodukowane z mniejszą lub większą dbałością o parametry m.in rodzaj szkła żarówki, osadzenie w odbłyśniku itd. mogą na wyjściu dać bardzo różne wyniki. osobiście widziałem różnicę nawet 40 luxów 50cm od soczewki a to już całkiem sporo mowa tu o podróbkach i oryginałach.
[ Dodano: Pią Sty 27, 2017 23:19 ] sknerko, nie neguję tego że lepiej widzisz przy 6000k
prebenny, też baaardzo bym chciał. Ale nie wiem, czy to legalne. Zgodnie z przepisami, samochody osobowe mogą mieć dodatkowe lampy drogowe (maksymalnie cztery lampy, czyli dwie extra). Nie wiem jak to jest z mijania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum