Wady:
- brak naklejek na tylnych słupkach (jaki powód zdjęcia, malowanie?)
- nie oryginalna puszka powietrza w silniku (były robione testy, to tylko odejmuje moc)
- strumienica...
- zmiana koła zamachowego
- w VVC koła rozrządu zmieniał na regulowane?
Raczej długo już sprzedawany i jeszcze trochę postoi, ja bym modzonych aut nie kupował...
Jeśli dobrze kojarzę (a jestem przekonany o tym w 99%) to auto było sprzedawane za niecałą połowę tej kwoty z dwoma kompletami kół (te które są na aucie oraz oem 17'). Stało wtedy na tablicach WLS a do sprzedania było w Pruszkowie.
Było to na jesieni.
Poprzedni sprzedawca mówił o słabej kondycji lakieru/karoserii.
Moim zdaniem nie jest wart tej kasy.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Jesli to jest auto ktore bylo w komisie w pruszkowie na al. Jerozolimskich, to lakierniczo byl to straszny lach... Przedni zderzak potrzaskany, mega marny lakie
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
-16" felgi nie są wcale ze słabszego modelu - to model Hairpin (tut. pewnie jako zimówki)
-lotek były 2 modele. Chyba zależnie od rocznika
-wydech to oryginał X-Power by Jan Speed i jeśli w db stanie to sporo warty.
-lampy tylne owszem R25 (można wymienić)
-nowy dobrze położony lakier w aucie 14-letnim to dla mnie zaleta
-przednia lewa lampa i halogen wyglądją na nówki w porównaniu do prawej strony (być może wina padającego cienia na zdjęciu)
Dolot, strumienica, lekkie koło zamachowe, ostre wałki itp. w aucie modzonym na raszera to zalety, a nie wady jak napisał ADI-mistrzu. A tym bardziej jeśli rzeczywiście PSP i Jan Speed, bo dedykowane.
Chcesz zabawkę do upalania jedź na oględziny - do codziennej jazdy daruj sobie.
Ja domagałbym się wykresu z hamowni i uwiarygodnienia producentów modów przed zakupem.
NoPE, tutaj fakt, zależy do czego auto ma być, jak do normalnej jazdy to szkoda kasy...
Ale nie zgodzę się że wszystko to zaleta:
- dolot to pomyłka, były robione testy na hamowni i to tylko odejmuje moc (z resztą po policzeniu powierzchni filtra oraz uwzględnieniu oporów przepływu z powodu sposobu natarcia na czoło filtra, można było by to wydedukować...)
- strumienica nieliczona z uwzględnieniem całego układu wydechowego to pomyłka... równie dobrze magnetyzer mógł by wsadzić. To nie diesel gdzie z wydechem się łatwo modzi.
- zmniejszenia wagi koła zamachowego zmniejsza trwałość silnika
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sty 26, 2017 10:04
Jakby to auto z tymi modami miało w zestawie wykres na nie wiem, 180km, to cena była by ok(z drugim kompletem felg), Tak to mamy walonego ZR-a z którym nie wiadomo co zrobiono (stare auto to i często robi się byle jak po kosztach niestety) i wątpliwej jakości tuning, nie umiem też wyliczyć jakim cudem mody te które tu są miały by kosztować 22k.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Sty 26, 2017 10:22
Z lekkiego kola zamachowego ja bym sie tak strasznie nie cieszyl. Silnik dostaje koni ale traci z momentu trzeba trzymac na obrotach zeby dobrze jechal.... W trasie spisuje sie super ale do jazdy po miescie odpada... Przy ruszaniu w korku bedzie trzeba wyzej krecic silnik...
Markzo, to wynika z powodu dla którego to koło zamachowe tam jest, musiał bym rysować wykresy i zaznaczać gdzie ono działa a teraz nie mam czasu. Jak będziecie zainteresowani to kiedyś mogę wyjaśnić.
Po za tym ono ma swoją określoną wagę z jakiegoś powodu i tym powodem jest....
Lol x2... jak kolo zamachowe ma.dodawac lub zabierac.moc? Brednie.
Adi kolo nie dziala chwilami, tylko caly czas bo jest na stale zamocowane na wale, jego waga moze byc zmniejszona i nje wplynie to na pewno na zywotnosc.silnika. chyba, ze odelzenie robil janusz z grazyna obcinajac kawalek kola szlifierka pod domem.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo wpłynie, silnik spalinowy tłokowy taki jaki znamy nie pracuje równomiernie, tzn siła nie jest równomiernie rozłożona w całym cyklu pracy. Koło zamachowe służy do kompensacji tej nierówności. Niestety ma też swoją bezwładność która wzrasta wraz z wagą, tak więc zmniejszając jego wagę zmniejszamy bezwładność ale kosztem rozłożenia mocy w czasie.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Sty 26, 2017 12:39
ADI-mistrzu, Markzo, w sumie olac temat, ja bym chcial zobaczyc ten wykres i wtedy dopiero rozwazyl bym zakup, jak ma 180km to przyjmijmy ze jest wart tej ceny a mody przyniosly oczekiwany rezultat (nie wierze ze ktos wydalby 22tys zł i nie sprawdził czy to cos dało xD )
swoją drogą za 22k przyrost 20km to i tak bieda xD
Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: Czw Sty 26, 2017 12:49
greg-si napisał/a:
Jeśli dobrze kojarzę (a jestem przekonany o tym w 99%) to auto było sprzedawane za niecałą połowę tej kwoty z dwoma kompletami kół (te które są na aucie oraz oem 17'). Stało wtedy na tablicach WLS a do sprzedania było w Pruszkowie.
Było to na jesieni.
Poprzedni sprzedawca mówił o słabej kondycji lakieru/karoserii.
Moim zdaniem nie jest wart tej kasy.
To się zgadza z tym co twierdzi sprzedawca (przez telefon powiedział, że samochód kupił w październiku w Pruszkowie od jakiegoś "mafiozo" który miał tyyyyle kasy
Na podjeździe stały wtedy 2 porszaki a MG stało w garażu przykryte kocem
Sprzedaje ponieważ prowadzi auto handel i chciał się tym autem przez kilka miesięcy pobawić i go puścić dalej.
Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: Czw Sty 26, 2017 12:56
NoPE napisał/a:
-16" felgi nie są wcale ze słabszego modelu - to model Hairpin (tut. pewnie jako zimówki)
-lotek były 2 modele. Chyba zależnie od rocznika
-wydech to oryginał X-Power by Jan Speed i jeśli w db stanie to sporo warty.
-lampy tylne owszem R25 (można wymienić)
-nowy dobrze położony lakier w aucie 14-letnim to dla mnie zaleta
-przednia lewa lampa i halogen wyglądją na nówki w porównaniu do prawej strony (być może wina padającego cienia na zdjęciu)
Dolot, strumienica, lekkie koło zamachowe, ostre wałki itp. w aucie modzonym na raszera to zalety, a nie wady jak napisał ADI-mistrzu. A tym bardziej jeśli rzeczywiście PSP i Jan Speed, bo dedykowane.
Chcesz zabawkę do upalania jedź na oględziny - do codziennej jazdy daruj sobie.
Ja domagałbym się wykresu z hamowni i uwiarygodnienia producentów modów przed zakupem.
Lampy przednie podobno oryginalne i to wina zdjęcia ale wszystko podobno jest ok.
sprzedawca ma też podobno warsztat gdzie specjalizuje się w silnikach land rovera itd ale nie wie czy była już wymieniana uszczelka
dodatkowo nie wspominał nic o lakierowania samochodu.
Miałem ZRa160 przez 4 lata więc mniej więcej wiem czego się spodziewać ale te modyfikacje jednak trochę mnie zastanawiają bo do seryjnej 160 ciężko było o sensowną dostępność części a co dopiero po takich modyfikacjach gdzie nikt w sumie do końca nie wie co tam jest powkładane. Samochodem będę jeździł miesięcznie ok 3-4 tys km i będzie to główny środek transportu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum