Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Zauważyłem ubytki płynu i podczas wymiany sprzęgła okazało się że jest mokry króciec wodny ten co przychodzi do głowicy. Nigdy przy tym nie grzebałem więc mam pytanie czy da się to jakoś uszczelnić, czy wchodzi w rachubę tylko jego wymiana, no i jeszcze czy pasuje od bmw bo rozpiętość cen nowego jest potężna.
Jakby co to szukałem na Forum, ale jestem ograniczony czasem
_________________ Sprawdzajka pisowni nie boli.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 03, 2017 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Lut 03, 2017 09:33
Nie mam teraz możliwości cyknięcia fotki, ale chodzi mi o ten poniżej. W zasadzie mokry jest cały, ale wydaje mi się że puszcza na wężach. Pewnie byłoby lepiej widać gdybym odpalił silnik, ale płyn cieknie po wszystkim co jest pod spodem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum