Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 105] Zamiana bebnow na tarcze z tylu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 105] Zamiana bebnow na tarcze z tylu
Autor Wiadomość
Pers123 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 17

MG ZR

  Wysłany: Sob Lut 08, 2014 02:10   [MG ZR 105] Zamiana bebnow na tarcze z tylu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2003

Witam,

Jak w temacie - czy jest taka mozliwosc? Orientuje sie ktos czy trzeba jakas dodatkowa robote z tym zrobic oprocz zdjecia bebna i zainstalowania tarczy? Potrzebuje maly skrocik na ten temat od kogos kto juz to robil;)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 08, 2014 02:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 08, 2014 05:58   

Piastę trzeba jeszcze wymienić, linkę ręcznego oraz przewód hamulcowy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pers123 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 17

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 09, 2014 19:36   

A orientujesz sie w jakim przedziale wacha sie koszt wymiany wszystkiego?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 09, 2014 19:48   

Nowe piasty ok. 300zł
Nowe tarcze ok. 100zł
Nowe klocki ok. 70zł
Zaciski ok. 120zł
Przewody i linka jeśli używane, to jakieś 50zł
Zatem same części to masz jakieś 600-700zł
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pers123 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 17

MG ZR

Wysłany: Nie Lut 09, 2014 22:10   

Dzieki wielkie;)
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 14:58   

Bezsensowna robota - tarcze z tyłu nie dadzą Ci nic poza słabszym ręcznym. Jak chcesz mocniejsze hamulce to załóż na przód wentylowane 260 albo wręcz 280 z ZR 160 - i to dopiero ładnie hamuje. (ale i tak głównie przód, bo tylne tarcze są zawsze dużo chłodniejsze niż przednie).
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 15:08   

marcinmarcin, *tarcze 262 i 282 ;-)
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Lut 12, 2014 16:33   

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75423
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 13, 2014 00:15   

tyle ze jezeli zalozy na przod 282 a na tyle beda bebny to raczej nie bedzie ciekawie;p ja sam teraz wkladam 282 na przod i mam bebny na tyle bo tyl bede robil jakos na wiosne wiec zdam relacje czy to w ogole ma jakis sens :D
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 13, 2014 08:46   

Julek, a czemu ma nie miec sensu? hamował będzie lepiej bo zawsze hamulce z przodu są ważniejsze, czemu we wszystkich autach to z przodu sa wieksze i wydajniejsze hamulce niz z tyłu?
 
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 13, 2014 16:21   

nie wiem boje sie tego ze jak przod za mocno zlapie to tyl moze troche zamulac;p ale jak sam to zrobie na dniach to sie zobaczy;p
 
 
 
abuk888 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 63



Wysłany: Czw Lut 02, 2017 22:28   

sorka za odkop ale interesuje mnie sprawa pompy i serwa. sam zamierzam wrzucic heble z zr 160 i przewody w oplocie ale czy to wszystko? serwo i pompa zostaja? tak tak tarcze klocki jarzmo nowe wiem ;) piasta?
_________________
Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 04, 2017 18:27   

abuk888, jarzma i zaciski dla tarcz 282 - reszta zostaje.
Pompy nie ma w benzynie (jest w diesel'u). Podciśnienie do serwo jest brane z kolektora dolotowego.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220sd 97] Tarcze bebnow
xmen38 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Lis 06, 2010 19:48
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] Wymiana bębnów na tarcze
Jezyk_R200 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Kwi 20, 2013 09:36
Jezyk_R200
Brak nowych postów [R220] Zmiana bębnow na tarcze
jamex19 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Sty 23, 2012 15:37
Harry
Brak nowych postów [RoVerek 200 98] zmiana bębnów na tarcze
Zeus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Paź 07, 2008 11:49
Zeus
Brak nowych postów [220 SDi '98] Tarczówki tył - zamiast bębnów
Jak to wygląda od strony technicznej??
barti101 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Paź 30, 2008 10:40
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink