Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,
Podpinałem auto pod komputer (nie jest to T4, tylko jakiś inny - nie miał w opcji MG to wybrano pozycję dla Rover75)
Wyskoczył błąd P3505, został skasowany, a na następny dzień znów się pojawił.
Z tego co już mi wiadomo to błąd ten oznacza system podgrzewania wstępnego.
Czy to może być wina świec żarowych?? Czy coś innego.
Auto odpala normalnie, silnik chodzi ok, żadnych dziwnych rzeczy nie odczuwam jadąc autem, jedynie niedawno jak były niskie temperatury to wskazówka temperatury trochę fiksowała podczas jazdy - podniosła się do poziomu prawidłowego, po jakimś czasie spadła o 1 kreskę, później z powrotem do poziomu optymalnego i znów o 1 kreskę i tak kilka razy. Ogrzewanie w aucie działa ok, także nie wiem czy termostat, czy jakiś czujnik, czy właśnie coś od tego błędu P3505 idzie i czujnik temperatury złe info dostaje
ON tankuję ostatnio albo na Shellu albo Lukoil.
Jeśli chodzi o wtryskiwacze to jeden trochę się poci, jutro wymienię na używkę,
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 22, 2015 17:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Sty 22, 2015 20:10
przekaźnik świec który jest razem z komputerem silnika lub popalone świece no i równie dobrze coś z okablowaniem, najpierw sprawdziłbym świece... (ja miałem spalone wszystkie i do -15 żadnych problemów z odpaleniem nie było)
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Witam,
Po podłączeniu do Toaf wyskoczył mi błąd 3505.
Jak sprawdzić co dokładnie jest uszkodzone?
Jak sprawdzić świece czy są ok?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Adrian
Jakas swieca albo sterownik świec żarowych, byc moze brak zasilania... moze byc roznie.
Sterownik silnika podaje taki blad : Swiece zarowe. i tam nalezy szukac, jezeli chcesz dostac konkretną odpowiedz co jest nie tak... no to musisz sam to sprawdzic.
Rzadko się zdarza aby padł przekaźnik, ale nie można wykluczyć. Najczęściej jest to upalona jedna lub wszystkie świece żarowe. Sprawdzić świecę można zwykłym miernikiem. Natomiast ich wymiana, to już nie jest wcale takie hop siup.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum