Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] gaśnie w okolicach 2000 i 3000 obr.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] gaśnie w okolicach 2000 i 3000 obr.
Autor Wiadomość
Piotrasek1 



Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: Gdańsk



  Wysłany: Pią Lut 24, 2017 23:31   [R75] gaśnie w okolicach 2000 i 3000 obr.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

[R75] Witam.
Pojawił się problem w moim roverku. Gdy odpalę bez problemu silnik wolne obr. są ok. Gdy dodaję gazu to przy 2000 obr. gasnie tak jakby odcięło paliwo. Podczas jaz dy jak jadę jednostajnie to w okolicach 2000 lub koło 3000 obr. też gaśnie, jak przekrece kluczyk to zaskakuje , tak jak na zapych. Zegary i nic innego nie wyłącza się. Jest takie wrażenie jakby nie miał paliwa, ale zaskakuje dopiero po przekreceniu stacyjki. Gdy jadę i hamuje silnikiem też potrafi zgasnąć w okolicach tych obrotów, ale jak wrzucę na luz i puszczę pedał gazu to schodzi z obrotów normalnie i nie gaśnie , natomiast jak schodzę z obrotów na biegu to gaśnie. Proszę o jakieś sugestie co to może być.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 24, 2017 23:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 25, 2017 11:24   

Ile masz paliwa w baku? Może nie domaga Ci pompa progowa? Może należałoby wyczyścić zawór pompie CR? Może podłącz go pod diagnostykę i sprawdź jaki łapie błąd oraz zmierz ciśnienie paliwa wstępnego oraz na listwie w zakresie tych obrotów.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Piotrasek1 



Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sob Lut 25, 2017 13:43   

Mam polowe zbiornika, jak pełen to też nie bylo różnicy. Pompa progowa? Która to, ja wiem tylko o tej w baku i koło akumulatora. Zawór CR też o tym myślałem, chce oddać do mechanika aby to zrobił. Co do kompa to nie znam nikogo kto ma. A w serwisie jest t4 i za podłączenie krzyczą okolo 180 setach. Acha zauważyłem, że jak silnik trochę się nagrzeje to te objawy są trochę rzadsze , ale nadal są.
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lut 25, 2017 14:48   

Pompa progowa to ta wlasnie przy akumulatorze.
Kup sobie odpowiedni kabelek, zainstaluj program toaf ze strony i sam zdiagnozuj problem.
Nie trzeba wykladac zdzierusom za kazdorazowe podlaczenie pod komputer w serwisie.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 25, 2017 15:28   

Piotrasek1 napisał/a:
Mam polowe zbiornika, jak pełen to też nie bylo różnicy.

Piotrasek1 napisał/a:
Pompa progowa? Która to, ja wiem tylko o tej w baku i koło akumulatora.

Progowa, bo to nomenklatura z BMW, gdzie pompa ta którą Ty masz koło akumulatora jest umieszczona pod spodem auta - przy progu. Także chodzi o tę właśnie pompę obok akumulatora.

Sporo jest możliwości. Pompa, zaworek zwrotny, zawór na pompie CR, wtryskiwacze, czujnik na listwie CR. Program diagnostyczny powinien zawęzić grono podejrzanych elementów.

Piotrasek1 napisał/a:
Co do kompa to nie znam nikogo kto ma.

Ktoś z Gdańska na pewno ma. Ale możesz mieć sam dla siebie - to koszt max. 50 zł.

Piotrasek1 napisał/a:
A w serwisie jest t4 i za podłączenie krzyczą okolo 180 setach.

180 setach? Czyli polewają Ci i musisz pić? Jak potem wrócić do domu po takiej diagnozie? Jedno jest pewne, jak skończysz ostatnią setę to już Ci wszystko wmówią ;)

A tak na poważnie. Zajrzyj na stronę http://toaf.roverki.eu/ przeczytaj te kilka stronek. Zakup sobi e kabel, naładuj laptopa i grzej do auta. Może wizyta u mechanika nie będzie potrzebna. Chyba, że nie ogarniasz śrubek to wtedy wystarczy pierwszy, lepszy zmieniacz.

Piotrasek1 napisał/a:
Acha zauważyłem, że jak silnik trochę się nagrzeje to te objawy są trochę rzadsze , ale nadal są.

Może przepływomierz... tak wiele pytań, a tak mało odpowiedzi - bez diagnostyki jak bez szklanej kuli - nie trafimy.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
abcde 


UWAGA!
Druciarz, analfabeta


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 16



Wysłany: Pon Lut 27, 2017 13:48   

Pompke progowa czy akumulatorowa (bo jest obok akumulatora) mozesz latwo sprawdzic odlaczajac od filtra paliwa przewod zasilajacy czyli ten ktory idzie od pompki. Po wlaczeniu zaplony (podstaw jakies naczynie) powinno z niego leciec paliwo duzym strumieniem. Jezeli leci to podlacz ten przewod a odlacz ten po drugiej strony filtra, jezeli bedzie lecialo duzo mniej to masz zapchany filtr paliwa. Jezeli paliwo wogole nie bedzie lecialo to sprawdz czy dochodzi napiecie do pompki. Jezeli napiecie dochodzi, a paliwo nie leci to pompka poszla na emeryture.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 28, 2017 01:41   

abcde napisał/a:
Jezeli paliwo wogole nie bedzie lecialo to sprawdz czy dochodzi napiecie do pompki. Jezeli napiecie dochodzi, a paliwo nie leci to pompka poszla na emeryture.


Coś lecieć musi skoro auto odpala i da się go wkręcić powoli na obroty. Gdyby pompka umarła całkowicie nie uruchomiłby silnik wcale.

abcde napisał/a:
Pompke progowa czy akumulatorowa (bo jest obok akumulatora)

Jest też koło ściany grodziowej, może być i grodziowa :P

Dalej uważam - tu zacytuję siebie...
MaReK napisał/a:
Program diagnostyczny powinien zawęzić grono podejrzanych elementów.

... będzie szybciej niż babrać się w ropie.

Poczekajmy na odpowiedź autora.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
abcde 


UWAGA!
Druciarz, analfabeta


Dołączył: 26 Lut 2017
Posty: 16



Wysłany: Wto Lut 28, 2017 10:36   

MaReK napisał/a:
Ale możesz mieć sam dla siebie - to koszt max. 50 zł.


Pan Roszkowski juz zweszyl biznes, bo pewnie ma to do sprzedania...
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 28, 2017 10:50   

abcde napisał/a:
MaReK napisał/a:
Ale możesz mieć sam dla siebie - to koszt max. 50 zł.


Pan Roszkowski juz zweszyl biznes, bo pewnie ma to do sprzedania...


Otworzyć Ci kącik dziecięcy do trolowania? :D

kolega też z gdańska ale pewnie do Ciebie nie pojedzie po pomoc bo byś mu umył filtr paliwa w zmywarce założył ponownie do auta i kazał sprzedać jak najszybciej
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 28, 2017 11:15   

MaReK podziękuj abcde, bo podsunął Ci zaye%@ pomysł na biznes :D
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 28, 2017 11:26   

abcde napisał/a:
Pan Roszkowski juz zweszyl biznes, bo pewnie ma to do sprzedania...

Nie.

[ Dodano: Wto Lut 28, 2017 11:26 ]
longer86 napisał/a:
Otworzyć Ci kącik dziecięcy do trolowania?

Już ma taki kącik, tutaj: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=104744

prebenny napisał/a:
MaReK podziękuj abcde, bo podsunął Ci zaye%@ pomysł na biznes

To by miało sens, jeśli TOAF pracowałby tylko i wyłącznie z moim interfejsem ;) Ale zaraz by się podróby pojawiły i tyle z biznesu ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Piotrasek1 



Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sro Mar 01, 2017 12:40   

Kabelek chętnie bym kupił skoro około 50 zł (może jakieś namiary) :mrgreen: .Zauważyłem że jak jest cieplej to objawy są mniej uciążliwe (rzadziej). Jak wyłączę zapłon to nieraz mi jeszcze silnik pracuje przez parę sekund. Myślę o zaworze CR. Tylko z czasem nie za bardzo :cry: ,auto potrzebne jest mi codziennie. Muszę ugadać się z mechanikiem na jakiś weekend.Sam niestety nie dam rady pod blokiem.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 02, 2017 01:40   

Piotrasek1 napisał/a:
Kabelek chętnie bym kupił skoro około 50 zł (może jakieś namiary)

http://allegro.pl/interfe...5311409654.html

Piotrasek1 napisał/a:
Jak wyłączę zapłon to nieraz mi jeszcze silnik pracuje przez parę sekund. Myślę o zaworze CR.

Dobry trop.

Piotrasek1 napisał/a:
Muszę ugadać się z mechanikiem na jakiś weekend.Sam niestety nie dam rady pod blokiem.

Jest to do zrobienia i pod blokiem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Piotrasek1 



Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 10
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Mar 02, 2017 10:41   

Ok kabelek zamówiony, program zassany,a co do roboty pod blokiem .Prubowałem w zeszłym roku i nie udało mi się .Może masz jakiś patent ,to podpowiedz mi :mrgreen: Acha pompy są ok, w zbiorniku prawie full ,teraz jak jest cieplej objawy rzadsze.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 02, 2017 23:51   

Piotrasek1 napisał/a:
Acha pompy są ok

Skąd wiesz? Jak to sprawdziłeś?

Piotrasek1 napisał/a:
Może masz jakiś patent ,to podpowiedz mi

Dobre klucze, trochę czasu i cierpliwości. Patentu nie mam, robiłem to dwa razy w życiu :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Buczenie w przedziale 2000-3000 RPM losowo.
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Cze 13, 2016 20:26
Apolyon
Brak nowych postów [R75] Gaśnie powyżej 2000 obrotów
mojtajnynick1 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Sie 09, 2012 11:19
mimo66
Brak nowych postów [R75] Odcięcie zapłonu powyżej 3000 obr/min
jacek82 Rover serii 75, MG ZT 45 Sro Lip 30, 2008 15:03
jacek82
Brak nowych postów [r75] 1.8t przeladowanie ok 3000 obrotow, dlawienie
jesaj Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Sty 30, 2016 16:31
jesaj
Brak nowych postów [R75] PGaśnie + szarpanie powyżej 3000 obrotów
Black_Eryk Rover serii 75, MG ZT 22 Nie Sie 14, 2011 17:24
sknerko



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink