Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT 190 - YOBACK
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT 190 - YOBACK
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 28, 2017 16:26   

Historia ciekawa fajnie ze udalo sie wyrwac i naprawicz :D Dźwinę tylko ze nie ma spryskiwaczy lamp, jak Xenon jest.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 28, 2017 16:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sty 29, 2017 17:18   

Remigiusz napisał/a:
Historia ciekawa fajnie ze udalo sie wyrwac i naprawicz :D Dźwinę tylko ze nie ma spryskiwaczy lamp, jak Xenon jest.


Spryskiwaczy nie ma, bo z przodu musiał mieć jakąś przygodę. Na szczęście raczej nie mocna, bo żadne mocowania nie byly porwane, tylko lewy przedni halogen delikatnie rozbity, cała reszta ok. Lewy przedni ABS jeszcze kuleje. Także w najblizszym czasie będę musiał się rozglądać za spryskami reflektorów, ale na razie troszkę innych wydatków związanych z bezpieczeństwem jazdy. ABS, opony sa z 2004r. Powoli do przodu ;)
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 30, 2017 12:24   

dzwoń i pytaj o tego VISa
https://www.olx.pl/oferta...html#f9feaa9e8b

We Wrocławiu to mogę Ci polecić tylko i wyłącznie ABART. Od 20 lat zakładają instalacje mają olbrzymie doświadczenie sam z nich korzystam od 1998 roku :) zawsze profi podejście do klienta.

Melduj jak będziesz planował krucjatę na WRO.
Chętnie obejrzę auto które chciałem kupić :mrgreen:
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
Bodzio 
Klubowicz




Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 48
Skąd: TOS

MG ZT-T

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 17:36   

wszystko fajnie ale VW w rejestracji duzo tu napsulo :D

obys ogarnal bolaczki i niech wacha gaz :)
 
 
arleta90 




Dołączyła: 01 Sty 2016
Posty: 234
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Lut 28, 2017 10:54   

Gratuluję wyboru ;) Auto ładne. Ja jak kupiłam swojego to włożyłam w niego ok 10 tys :mrgreen: Ale warto było. Porobiłam wszystko i śmiga. Opony kupiłam 225/50 r. 17 zarówno lato jak i zima. 18tki sprzedałam jednemu z kolegów z forum. Nie wiem z jakich okolic jesteś, ale w Nysie jest świetny gazownik, jakbyś chciał namiary to zapraszam na prv. Cóż...oby się nic nie psuło, bo niestety koszta napraw MG są niemałe i życzę szerokości ;)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 28, 2017 23:23   

Rany Boskie! Strażak Sam na forum ;)

Na zdjęciu w avatarze jakiś ten kolor ładniejszy, na tych z pleneru jakiś taki pospolity pożarowy.
Podobają Ci się te felgi?

Zazdraszczam znaczka z przodu :)

Co kodowania. Sprawdź TOAFem jakie masz numery BCU.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Mar 04, 2017 03:05   

bodzio25412 napisał/a:

wszystko fajnie ale VW w rejestracji duzo tu napsulo :D

obys ogarnal bolaczki i niech wacha gaz :)


Wszystko jest na dobrej drodze :) Coraz więcej usterek zostaje naprawionych. Teraz coraz to lepsza pogoda, także i chęci więcej na majstrowanie.

Swojego trzeba odpicować, a jednocześnie przygotować do sprzedania kombiaka :D


arleta90 napisał/a:
Gratuluję wyboru ;) Auto ładne. Ja jak kupiłam swojego to włożyłam w niego ok 10 tys :mrgreen: Ale warto było. Porobiłam wszystko i śmiga. Opony kupiłam 225/50 r. 17 zarówno lato jak i zima.


Ogólnie to został kupiony uszkodzony, także trochę pieniędzy też pochłonął na starcie, zanim zaczął jeździć. Ja raczej 17 zakładać bym nie chciał, bo na 18" felgach prezentuje się nieziemsko.



MaReK napisał/a:
Na zdjęciu w avatarze jakiś ten kolor ładniejszy, na tych z pleneru jakiś taki pospolity pożarowy.
Podobają Ci się te felgi?


Kolor to głównie kwestia oświetlenia i reakcji aparatu na warunki zastane. Ogólnie jest mocno czerwony :D Felgi mi się bardzo podobają. Kupiłem teraz MG ZT Kombi na oryginalnych 18" i mam drugi komplet 18" lenso scorze ale to już nie to samo. Albo dorzucę kupującemu kombiaka, albo sprzedam gdzieś po internecie.


MaReK napisał/a:
Co kodowania. Sprawdź TOAFem jakie masz numery BCU.


Właśnie w ten weekend miałem się zabrać za Toafa w końcu. Muszę ogarnąć problem z czujnikiem uderzeń bocznych lewym. On się znajduje gdzieś pod wykładziną?





Niedawno przepłukana została nagrzewnica, odpowietrzone sprzęgło(coś mi płynu ucieka troszkę, na uszczelce w miejscu "chowania" się tłoczka z pompki sprzęgła w ścianie grodziowej).
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 04, 2017 07:55   

Piękna maszyna, tylko dbaj o lakier żeby nie wypłowiał.

YOBACK napisał/a:
Muszę ogarnąć problem z czujnikiem uderzeń bocznych lewym. On się znajduje gdzieś pod wykładziną?


Tak, wykręcasz fotel, odpinasz kable, odpinasz linkę regulacji pasa, ściągasz plastiki z progów, podnosisz wykładzinę i znajdziesz czujnik, najprawdopodobniej zielony na wysokości słupka b, przykrecony do wzmocnienia poprzecznego podłogi.

O ile nie byl zalany to raczej nie w nim problem
_________________
75 Red Edition
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Mar 09, 2017 15:44   

Kolejna porcja fotek, tym razem zKotliny Jeleniogórskiej, a dokladniej z Lysej Góry.

[ Dodano: Czw Mar 09, 2017 15:44 ]
longer86 napisał/a:
Piękna maszyna, tylko dbaj o lakier żeby nie wypłowiał.

YOBACK napisał/a:
Muszę ogarnąć problem z czujnikiem uderzeń bocznych lewym. On się znajduje gdzieś pod wykładziną?


Tak, wykręcasz fotel, odpinasz kable, odpinasz linkę regulacji pasa, ściągasz plastiki z progów, podnosisz wykładzinę i znajdziesz czujnik, najprawdopodobniej zielony na wysokości słupka b, przykrecony do wzmocnienia poprzecznego podłogi.

O ile nie byl zalany to raczej nie w nim problem



Dzieki za rady. Na weekend sprobuje powalczyc z tym tematem. Teraz jeszcze delikatnie cos stuka w silniku z prawej strony, jakby cos z paskiem osprzetu zwiazanego.


Przepraszam za brak ogonkow ale mam angielski system w telefonie
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 09, 2017 19:30   

Fajne fotki, gdyby byl kalendarz na 2018 to podeślij ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Kwi 18, 2018 01:13   

Problem ze spalaniem oleju i stukaniem zażegnany, aczkolwiek niestety auto najprawdopodobniej zostanie sprzdane. Narzeczonej nie podoba się ilość pieniędzy jaka idzie na ten samochód, czas jaki przy nim spędzam. Przeszkadza, bo dla niej jest za duży by nim jeździć, a nie stać nas na 2 samochody ;/ Także przygoda z MG teraz chyba się kończy. A szkoda bo dużo przy nim zrobiłem.

Za kilka lat może będzie ZT 260 :D

Dla zainteresowanych lista zmian/napraw/modyfikacji. Nie ma i tak wszystkich, bo niektórych pierdół już nie wpisywałem ;d

MG ZT 190 2.5 V6 2001r. kolor: Solar RED:

Przebieg: rodzaj naprawy/modyfikacji

93k KM: komplet uszczelek silnika, filtry, oleje, płyny, wymienione zawory, planowanie głowicy, składanie silnika
- rozrząd kompletny z napinaczem hydraulicznym i pompą wody
- Wymiana płynu w sprzęgle na Shell DOT4
- Wymiana czujnika położenia wałka rozrządu na używany, naprawa silniczka VIS power
- Wymiana żarówek nadwozia
- Wymiana modułu radia w bagażniku
- Przyklejenie lusterka wstecznego
- Wymiana paska klinowego
- zakup opon zimowych Continental Conti Winter - bieżnik około 7mm rok 2014

94k KM:
Suszenie podłogi z powodu "powodzi" przez odpływy szyberdachu - naprawa odpływów i ich przeczyszczenie, zmiana spinek tapicerki drzwi lewych tylnych, zmiana spinek listw na progach wewnętrznych, wymiana zaślepki kubka lewego w środkowym tunelu, uszczelnienie bagażnika i świateł tylnych, zmiana trzeciego światła stopu(na szybie), zmiana tylnej popielniczki na schowek, zabezpieczenie antykorozyjne podłogi od wewnątrz, całkowite wysuszenie podłogi w samochodzie, wymiana czujnika uderzeń bocznych lewego(skorodowany), założenie osłony silnika V6, zakup osłony akumulatora i paska klinowego, czyszczenie modułu świateł LSM ze śniedzi, wymiana zamka klapki wlewu paliwa

- wymiana łączników stabilizatora prawy/lewy przód
- wymiana płynu w pompce sprzęgła

95k KM
Wymiana oleju oraz filtra na Valvoline
Wymiana czujnika ABS lewego przedniego na nowy
Dołożenie brakującego dekielka felgi MG

Także myślę, że jest troszkę doinwestowany. Góra silnika jest odremontowana, wszystkie uszczelki są nowe. Jeżeli ktoś chciałby jeździć nim przez wieki to zostało mu do zrobienia tylko dół silnika(pierścienie itp), i będzie prawie jak nówka. W sam silnik poszło prawie 4tyś, przy czym robocizna to tylko 1000zł :)

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2018 02:13 ]
Witam was,
prawdopodobnie ostatnie zdjęcia tego MG z moich rąk. W najbliższym czasie zmienia właściciela(już jest zdecydowany). Wklejam tutaj pożegnalne foty :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink