Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam.Okazuje sie ze konczy mi sie turbina,poci sie strasznie juz.Na allegro jest tego pelno po pare zloty.Znalazlem tez firme ktora regeneruje turbiny.Nie wiem w ktorym kierunku zmierzac.Regenerowac,czy uzywke kupic.Co musze wiedziec zeby kupic,jakies numery,czy wystarczy model i rocznik samochodu? Czy z wymiana sam sobie poradze,czy raczej trudna to sprawa? Jak radzicie
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 22, 2017 18:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pon Maj 22, 2017 18:53
Wal do nas, pewniaka dostaniesz za bardzo przyzwoite pieniądze i z małym przebiegiem
Nie wiem czy jest sens regenerować skoro mozna pewną używaną dostać w bardzo dobrej cenie.
Ale są kurierzy na szczęście Sam sobie wymienisz. Chociaż bez podnośnika to taka trochę zabawa gównem bez patyka
Regeneracja to między 800 - 1200 zł. Kompletnie nieopłacalna zabawa.
Poci się turbina od strony zimnej czy gorącej? Może to nie koniecznie turbina się kończy...
Były czasy, kiedy handlujący częściami wywalali te turbawki nasze na złom, bo nikt tego nie kupował
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK nie wiem czy od goracej czy zimnej.Dzis bylem na kanale i mechanik pokazal mi od spodu jak kropla oleju na turbinie wisi,to chyba od zimnej bo silnik byl goracy.Poza tym ta gruba rura na dole przy interkuulerze zawalona olejem az mokra oslona silnika . Nic nie gwizdze i silnik ciagnie poza tym.
[ Dodano: Pon Maj 22, 2017 23:40 ]
A czy zasyfiony EGR i kolektor dolotowy moze dawac takie objawy ze poci sie turbina i przy intercoolerze robi sie bagno ? Jeszcze w tym aucie nie czyscilem
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Maj 23, 2017 05:59
grota10 napisał/a:
A czy zasyfiony EGR i kolektor dolotowy moze dawac takie objawy ze poci sie turbina i przy intercoolerze robi sie bagno ? Jeszcze w tym aucie nie czyscilem
Okazalo sie ze kolanko gumowe od turbiny przepuszcza i na wysokich obrotach kiedy turbina mocno pracuje po prostu sie poci.Przy intercoolerze opaska byla obluzowana i na dole blotko sie zrobilo.Turbinka sucha.Potrzebuje wiec kolanko laczace turbine z ta metalowa rura.Potrzebuje przy okazji tlumik koncowy.Uzywany czy jakis zamiennik nowy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum