Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] [97r] jak usunąć immo , jak wpisać kod ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] [97r] jak usunąć immo , jak wpisać kod ?
Autor Wiadomość
rychu 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 00:56   [R214] [97r] jak usunąć immo , jak wpisać kod ?

Witam !
Jestem tu nowy , od niedawna posiadam rovera 416 i oczywiście mam problem z immo , alarmem i centralnym. Posiadam kod do immo i ze studiowania forum wiem, że mogę tak jeździć dopóki nie otworze auta z poziomu pilota (tymczasowe rozwiązanie)
i tu pojawia sie pytanie
1. przekręcam w lewo czekam 5s komputer jest gotowy
2. pierwsza cyfra to "2" więc kręce w prawo dwa razy
3 .kolejna cyfra to "3" i teraz jak mam przejść do "wpisania" jej ? i kolejnej ?

i teraz czy ktoś wie jak mogę usunąć immo i alarm z auta ? na tym forum to pytanie padło wielokrotnie ale nie ma na nie odp, zawsze ktoś napisał "po co usuwać lepiej wymienić/zaprogramować nowy". W mojej sytuacji niema takiej opcji, chce całkowicie to zlikwidować
więc proszę o info jak mam to zrobić ewentualnie gdzie (okolice rzeszowa, jarosławia)
Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 09, 2008 00:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
arturky 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 254
Skąd: Białystok



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 01:38   

witaj,

Ad.3.

Wpisując drugą cyfrę przekręcasz w stronę przeciwną do pierwszej, tak samo jak z czwartą... ( w lewo ).

Jeżeli tak wyłączysz immobiliser to będzie nieaktywny, dopóki nie zamkniesz auta z pilota...

Nie wiem czemu chcesz usunąć immobiliser ? :???: Masz kod i sprawne piloty ?

pozdrawiam!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
rychu 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 10:14   

Tak mam kod ale nie wiem jeszcze czy jest ok, mam jeden sprawny pilot ale niemoge go zsynchronizować. Autem jeżdzi ojciec i on nie chce alarmu i immo nawet gdy po operecji nie będzie centralnego. Więc naprawa/programowanie odpada ;]
Pozdrawiam
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 11:47   

odpowiedz na to pytanie rowna sie odpowiedzi jak ukrasc roverka przez obejscie immo... :sad:
 
 
 
rychu 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 12:59   

niee nie chcę obejść immo aby odjechać autem. Chcę normalnie użytkować auto bez tego ustrojstwa, jest ono uciążliwe dla mojego ojca, który chce normalnie jeździć autem bez obawy, że pojedzie gdzieś i będzie musiał na lawecie wracać. Jeśli niechcesz się podzielić publicznie napisz proszę na priv/mail czoki7@o2.pl nemuszę chyba udowadniać że posiadam auto? ;]

mam problem z tym kodem !

powoli od początku .. drzwi są zamknięte podchodzę do auta (kod 2386)

1 wkładam klucz przekręcam w lewo i czekam 5s dioda mruga normalnie raczej
2 kręce 2 razy w prawo
3 krece 3 razy w lewo
4 krece 8 razy w prawo
5 krece 6 razy w lewo
drzwi zamknięte przekręcam w prawo słychać dźwięk klaksonu drzwi się otwierają i nic przekręcam kluczyk w pozycje zapłonu dioda świeci słychać ioioio z jakiegoś głośniczka.
Gdzie tu błąd ? kod znalazłem w ksiażce jaką dostałem o auta (wielkość karty kredytowej jest tu napisane IMMOBILIZZAZIONE DEL MOTORE na odwrocie jest napisany kod 2386)
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Lut 09, 2008 21:38   

Skąd jesteś bo w profilu tego nie ma a pytasz o sprawy na które nie daje się odpowiedzi :mrgreen:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
rychu 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Nie Lut 10, 2008 02:29   

Już jest ;] jestem z Leżajska... dlaczego się nie daje ? chodzi o to że jak sam to zrobie to niedam zarobic magikowi od elektryki samochodowej ? Moze i tak ale myślałem że takie forum jest od tego aby się wymieniać doświadczeniem.
Jeśli koszt będzie do zaakceptowania to oczywiście możemy się umówić tylko nie wiem czy był bym wstanie dojechać bo raz na jakiś czas ten immo załapie. Przestudiowałem już mase lektury w tym zakresie i wiem teoretycznie jak to zrobic (kabel od rozrusznika, kabel od plusa po stacyjce, wymiana wsadu 93C46) Może na priv coś napiszesz ? lub możemy to omówic przy jakimś piwku.

Ale panowie jak z tym nieszczęsnym kodem?
 
 
arturky 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 254
Skąd: Białystok



Wysłany: Nie Lut 10, 2008 09:33   

Immobiliser ma tą zaletę , że nawet jak go wyłączysz kluczykiem i będziesz otwierał/zamykał auto kluczykiem. To jak przyjdzie czas na wyjęcie akumulatora ( doładowanie/wymiana) to ponownie sie uzbroi. :lol:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 10, 2008 09:49   

Jak dla mnie to robota bez sensu. Koszt wycinania immobilisera wyniesie Cię pewnie tyle, co zakup drugiego plota i programowanie obydwu. A co do obaw o wracanie na lawecie - to może dotyczyć każdego auta w każdym momencie i niekoniecznie musi musi to być Rover. A prawdopodobieństwo, że przyczyną takiej awarii będzie niemożność rozbrojenia immoblisera jest bardzo nikłe. Idąc dalej tokiem Twego rozumowania nie należałoby się ruszać Roverem z silnikiem K poza miasto, bo a nuż uszczelka pod głowicą pójdzie...
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
rychu 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Nie Lut 10, 2008 11:44   

oj nie oto chodzi panie kolego ... auto użytkuje osoba starsza co sie na tym zna jak Ty na malowaniu kółek w zbożu ;]
Z podłaczaniem nowego akumulatora to żaden problem można podłączyć dodatkowe zasilanie bateryjne, które sie włączy gdy na klemie zniknie napięcie. Innym rozwiązaniem jest założenie kondensatora, który po naładowaniu zachowuje się jak bateria. Szybko wymieniamy akumulator aby kondensator się nie rozładował i po sprawie
 
 
pazdzioch69 



Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 18:49   

rychu, witam mam taki sam problem z moim immo. Chciałem zapytać czy udało ci się wyłączyć za pomocą tego kodu i jak w końcu to zrobiłeś .
 
 
arturky 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 254
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 23:56   

pazdzioch69, Jak masz kod 4-cyfrowy to nie wiem w czym problem :?: :wink:

http://www.roverki.pl/article.php?sid=423
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Pon Sie 22, 2016 06:56   

Proszę na priv jak zdemontować imo bo raz lapie raz nierover 200.. Piloty przelutowane nadal pali raz nie.. Juz mam dosyć tego... Proszę o pomoc
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Sie 22, 2016 12:02   

rado_rado, sprawdź w takim razie odbiornik i sam moduł immo może zawilżały albo coś

[ Dodano: Pon Sie 22, 2016 13:02 ]
Uderz do kol. Steryd on jest ze szczecina czy okolic może ci coś ogarnie....
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
rado_rado 



Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 9



Wysłany: Pon Sie 22, 2016 16:05   

A gdzie on jest jak wygląda i gdzie czujka
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 20:37   

Odgrzewam temat, czy jest sposób na skuteczne pozbycie się na zawsze tego problemu(czyt. permanentne usunięcie immobilizera)? Perspektywa utknięcia gdzieś z powodu takiej drobnostki jak rozładowana bateryjka od pilota albo zimny lut nie jest kusząca :(
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Nie Maj 28, 2017 20:37   

W benzynie musisz oddać ECU do gościa który je przeprogramuje. Koniec kropka.
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Nie Maj 28, 2017 23:35   

Jaki tam ECU u ciebie siedzi ( numer podaj ), może się coś ogarnie.
 
 
nanab 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 688



Wysłany: Sro Cze 07, 2017 16:00   

Trochę mi zeszło, ale nie miałem za bardzo czasu zajrzeć pod maskę :)

Programator mam, jeśi jest tam kostka typu 24c wlutowana w płytkę, to wystarczyła by mi informacja co wyciąć co wpisać, jaki adres.
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pią Cze 09, 2017 22:15   

potrzebny ci wsad do 93c46, znajdziesz to na chomikach i forach o ecu, immo itp.
Do tego przerabiasz 1 kabelek od immo w zależności od wersji immo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 1.4 98r ] jak usunac imobilaiser z alarmem
zapal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sie 22, 2016 06:27
rado_rado
Brak nowych postów [r214 Si] Padło immo-centralny?
stapry Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Mar 31, 2012 20:39
stapry
Brak nowych postów [R214 97r] Dziwne problemy z immo?
immk83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Cze 13, 2010 20:02
leszek95b
Brak nowych postów [R214 1.4i 96'] nie działają wycieraczki i immo
xxxxDANYxxxx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Maj 05, 2013 10:10
leszczu
Brak nowych postów [r214] Immo ! pilna sprawa
mouzes Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Wrz 15, 2013 10:57
robsson78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink