Forum Klubu ROVERki.pl :: Upgrade head cylinders k series
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Upgrade head cylinders k series
Autor Wiadomość
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Sro Maj 24, 2017 20:25   Upgrade head cylinders k series

Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. ;)) poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople

[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:24 ]
Witam panowie odrazu mowie nie bawie sie w swapy na 1.8 t ,vvc 2 litry itp. ;)) poprostu nie moge choc wiem ze bylo by to o wiele tansze. Chce z mojego 1.8 k series 120 konnego wycisnac ostatniej krople

[ Dodano: Sro Maj 24, 2017 21:25 ]
takze zaczynam od glowicy ktora kupilem tanio. Planuje zrobic porting,polishing 135 camshafts, vernier pulleys... myslalem tez o vvc valves ale nie jestem pewny tego takze kieruje moje pytanie do specow gra Warto swieczki? Moze inne wieksze? Dzieki za porady I pomysly.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 24, 2017 20:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 05:47   

Paul Ivey, jeśli powiększasz zawory to od razu na 34.5 i 28.5mm.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 12:15   

mam nówki sztuki walki ( 2 sztuki, ssacy plus wydechowy ) 285 pod mechanikę ( trzeba by się pobawić z tłokami - zrobić głębsze pockety i wywalić hydro popychacze )
identyczne jak QED-a ( takiego jak w linku Q425MK http://qedmotorsport.co.u...rofile-camshaft ) wykonane przez newmana http://www.newman-cams.com/ - oddam za 1000 pln

na tych walkach zakręcisz do 8500 rpm i masz szanse na 200 KM przy poprawnie poskładanym motorze


mialem kiedys robic swapa k-serii do miniaka, ale mi przeszlo...
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 20:42   

Ciekawe czy założyciel wątku dotrwa z projektem do fazy odpalenia :mrgreen:

Piszesz że tanio kupiłeś głowicę. Nim zaczniesz cokolwiek robić, sprawdź jej szczelność :wink:
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Czw Maj 25, 2017 21:05   

Dotrwac dotrwam tylko czeka mnie duzo pracy I wydatki dosc spore .. ale co tam. Glowica sprawdzona zreszta sam ja wyciagalem z 45 ktora bylaaa na chodzie hehe. Jutro prawdopodobnie dostane die grinder I reszte osprzetu do portingu i polerki... powoli bedze dzialal

[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 21:53 ]
w sumie to nawet mi sie nie spieszy. Plan jest

[ Dodano: Czw Maj 25, 2017 22:05 ]
Jutro kolo zamachowe idzie na odchudzenie. Skrzynia kupiona, u mnie juz dif szwankuje. Nie wiecie moze czy skrzynia z zr byla ulepszona? Czy ta sama kupa jak z 25 M
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 05:46   

Rany nie odchudzaj zamachu! Ten silnik ma niedowagę w dole. Wyslij cały dół na wyważenie do Kusia, chyba że masz niedaleko do Niepołomic to zawieź osobiście. Poczytaj mój temat. W ZR 1.8 jest PG1, G4BSV. Świetna skrzynka jeśli chodzi o wytrzymałość, beznadziejna jeśli chodzi o przełożenia. Dobrze jest przełożyć do niej 1 i 2 bieg z C4BP. Jeśli chcesz ją wzmocnić to wymień łożyska na dyfrze i wałku sprzęgłowym na takie w stalowych koszach.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 09:33   

Chlopak siedzi w UK, ciezko mu bedzie do Kusia uderzyc :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 12:11   

No ciezko bedzie to wyslac... trzeba kogos w angli znalezc.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 17:08   

paczka do PL do 31,5 kg - tylko 95 pln ;)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 18:06   

Wiem ze koszta to nie wielkiee no ale bardziej boje sie o transport.. wiesz jak kurierzy traktuja paczki...
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pią Maj 26, 2017 19:38   

Na miejscu też coś znajdziesz. Pan Wiesiek robi polerkę w standardzie, jak będziesz oddawał to nie zapomnij wspomnieć żeby zrobili. Wał jest żeliwny nieutwardzany więc składaj w "białych rękawiczkach". ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Pon Maj 29, 2017 14:55   

Panowie glowica poczyszczona.. czeka na polerke. Troche mi zajmie by ja dokonczyc ale co tam. Ogolnie to wszystko chce poskladac na nastepny rok. Tymbardziej ze dziecko w drodze to tez czasu bedzie malo. Pytanie .. mam cos takiego do portingu,nawet nie wiem jak to sie nazywa ale jest to krotkie I ciezko wszystko tym zrobic... http://m.ebay.co.uk/itm/272160694055?_mwBanner=1 pytanie brzmi czy moglibyscie podac linka z allegro czym najlepiej to powiekszac??
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pon Maj 29, 2017 20:13   

Frez trzpieniowy. Ja mam takie po 30cm do tej roboty. Do krótkiego można przedłużkę na tokarce zrobić. Da się tym wszystko, pod warunkiem że robisz porting, a nie "porting" w rozumieniu prawie wszystkich "tjunerów", czyli obróbkę nierówności i odlewów. Aby zrobić to prawidłowo, musisz ściąć prowadnice zaworowe, strona wydechowa jest ok jeśli chodzi o kształt, trzeba tylko przystosować kanały do wielkości zaworów. Zabawa jest z stroną ssącą, sztuka polega na tym, żeby przeprofilować kanały dolotowe, w taki sposób, aby mieszanka odwracała się w stronę denka zaworu, jak najdalej od niego. W tym celu należy ściąć prowadnicę i zgrubienie wokół niej.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
Ostatnio zmieniony przez luke27 Pon Maj 29, 2017 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Pon Maj 29, 2017 20:33   

W tym rzecz ze nie moge dorobic przedluzki.. gdybym mogl nie pytalbym. Ktos chce byc dobrym, zarobic I wyslac mi przedluzke Wraz z frezem odpowiednim do pracy?;)
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pon Maj 29, 2017 21:36   

Szukaj długiego, da się kupić. Średnica 10-12mm, zakończony owalnie.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 30, 2017 06:00   

Od razu piszę że niema sensu robić kanałów na gładko, powoduje to skraplanie się paliwa na ściankach. Znacznie lepsze jest zrobienie głębszych spiralnych rys aby paliwo mogło w nich być "rozbijane" i odparowywać od temperatury głowicy.
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Maj 30, 2017 07:08   

ADI to jest bzdura powtarzana, niewiedzieć czemu, przez sporo osób. Są to znikome ilości benzyny, przepływ przez kanały spory, jeśli nie wyparuje w kanałach, to stanie się to na denkach tłoków. Jeśli chcesz "lepszą" mieszankę to wymienia się wtryski jednodyszowe na czterodyszowe. Poza tym dla zmodyfikowanego silnika i tak trzeba z AFR zejść, czyli lekko go zalać, dla fabrycznej sondy i użytku ulicznego 0,83V jest ok.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 30, 2017 08:02   

luke27, dlaczego trzeba go lekko zalać? Z czego to wynika?
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Wto Maj 30, 2017 08:20   

Temperatura spalania. Fabrycznie ustawia się najwyższy rozsądny AFR ze względu na normy emisji.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
Chopek92 



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 8



Wysłany: Wto Maj 30, 2017 19:51   

Znalazlem fajny zestaw,raczej dojede nimi w miejsca gdzie wczesniej bylo trudno. Gdyby ktos mial podobny problem to wklejam linka ;) http://m.ebay.co.uk/itm/162372014806?_mwBanner=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów Upgrade 25
Chopek92 Tuning mechaniczny 0 Sro Paź 19, 2016 20:08
Chopek92
Brak nowych postów [R200'96+] Upgrade hamulców
Owsik Tuning mechaniczny 54 Pon Gru 24, 2007 15:26
maciekwawa
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 21:39
marcinmarcin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink