Historia posiadani auta zaczęła się od zamiany naszej starej poczciwej BMW E30 na która moja żona chorowała dluuugo .. Aby spełnić jej zachciankę dostała owe BMW , multum kasy wpakowane w BMW , a nie wyglądało ciekawie .. Nadarzyła się okazja zamienić BMW na Mg z kolega .. Pojechaliśmy obejrzeć , pogadać i tego samego dnia staliśmy się posiadaczami Mg .. nie ukrywam , ze kolor do nas przemówił .. Bo marka Mg była mi tylko znana z nazwy.. lubię tez nietypowe auta , wiec w sumie jechałem z przekonaniem, ze się zamienie na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć , ze nie potrafię trzymać aut dłużej niż rok , ale Mg chyba nigdy nie sprzedam .. podoba mi się jako auto , ten dźwięk silnika V6, moc tez niczego sobie.. Przez pół rokubzrobipem ponad 9000km i jedyna awaria która mi się przytrafiła, to niedawno pod Warszawa , padły dwa wtryski .. jeden został wymieniony i wujek (mój mechanik) stwierdził, ze wszystko jest już Ok, ja jestem innego zdania. Nadal nie pali na wszystkie gary ale ogarnie się jak będzie więcej wolnego czasu ..
Coś więcej o aucie
MODEL: 2001 , sedan
SILNIK: 2.5 V6
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: podświetlenie do naprawy
UKLAD NAPĘDOWY: seria , sprzęgło raczej do wymiany
ZAWIESZENIE: seryjnie obniżone
UKLAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: dach i zderzak do malowania
ŚRODEK: Pół skóra
CAR-AUDIO: jakieś tam radio i głośniki
INNE:
Podtlenek LPG BRC
MOC: 177Km/ chce sprawdzić ile zostało
Status: Wykonać podstawowe naprawy
Auto mechanicznie ogarnięte , został wtrysk i kosmetyka .. boczki drzwi , dach i lekko pęknięty zderzak przedni ..
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 30, 2017 07:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Właśnie to ze jest ich mało na drodze powoduje , ze nie myśle o sprzedazy tego auta Pozatym bardzo je lubię .. Ale jest problem , żona lubi go tez bardzo i jeździ nim do pracy ..
Inaczej bym nie kupił tak jak pisałem , lubię nietypowe auta , a barchetta napewno się do nich zalicza na lato przyjemne auto nie daje tyle frajdy z jazdy co Mg , ale jazda bez dachu lekko rekompensuje
Oska czas pomyśleć o MGF albo MG TF z silnikiem 160KM wtedy jest i marka i frajda i nietuzinkowe cabrio
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wpadnij na sobotę (tor w Bydgoszczy) 1 nocleg i w niedziele fajny rajd i integracja . Lepsze 2 dni a to dluugi weekend ogarniaj wolne i wpadaj, jak się bawić to raz a dobrze
siemion_ ja tam nie chcę wiedzieć jaka to ty masz różdżkę
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum